GuidZP400 |
1ddae8da-46d3-435a-a65c-75c166cfb216
|
Biuletyn |
565205-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Kardiologii
|
Regon |
83758300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Alpejska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
42
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
04628
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
228 120 440,
|
Zamawiajacy fax |
228 126 732
|
Zamawiajacy email |
dh@ikard.pl,
|
Adres strony url |
www.ikard.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.ikard.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ikard.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę w formie pisemnej należy złożyć do Zamawiającego na adres podany poniżej:
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Kardiologii,04-628 Warszawa,ul.Alpejska 42,sekretariat Z_cy dyrektora ds Klinicznych pokój nr 22,I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP 064/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa wyrobów medycznych
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
796884,00
|
Okres w miesiacach |
18
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust.5 pkt.1 ustawy Pzp,
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. Zaświadczenie, podmiotu uprawnionego do kontroli jakości, potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom zharmonizowanym lub specyfikacjom technicznym, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876 z późn. zm.) tj. dla wszystkich wyrobów medycznych:
1) dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia wyrobu do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych zwanego dalej Prezesem Urzędu, lub dokument potwierdzający dokonanie powiadomienia Prezesa Urzędu o wprowadzeniu na terytorium RP wyrobu przeznaczonego do używania na tym terytorium;
2) certyfikat zgodności w przypadkach określonych w ustawie o wyrobach medycznych;
3) deklaracja zgodności potwierdzająca, iż wyrób medyczny jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi;
4) przypadku, gdy opisany w SIWZ przedmiot zamówienia nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny Zamawiający wymaga złożenia stosowanego oświadczenia, potwierdzającego wymagania Zamawiającego.
UWAGA:
• Jeżeli dla wyrobu medycznego wydaje się dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia lub powiadomienia do Prezesa Urzędu, wówczas wykonawca winien dołączyć do oferty jedynie dokument, o którym mowa w ust. 1. pkt 1. 1) niniejszego rozdziału.
• Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 1), wówczas wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 2) niniejszego rozdziału.
• Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 2), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 1 pkt 1. 3) niniejszego rozdziału.
• Jeżeli dla wyrobu medycznego nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 1. 3), wówczas Wykonawca składa dokument, o którym mowa w ust. 2 pkt 1.4) niniejszego rozdziału.
2. Opis oferowanego przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania techniczne zawarte w Załącznik Nr 2a
do SIWZ (prospekt/ katalog/ folder)/ karta (formularz) danych technicznych).
3. Próbki w ilości wskazanej w Załączniku Nr 2 do SIWZ w oryginalnych opakowaniach jednostkowych z etykietą handlową spełniające wymagania, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych, na potwierdzenie spełnienia przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego.
a) Każda próbka wyrobu medycznego musi być oznakowana w języku polskim lub za pomocą
zharmonizowanych symboli lub rozpoznawalnych kodów, zgodnie z ustawą o wyrobach
medycznych.
b) Każda próbka powinna być dodatkowo opisana przez Wykonawcę poprzez podanie nazwy
Wykonawcy lub producenta, której części zamówienia i pozycji dotyczy.
c) Wszystkie próbki powinny być złożone w odrębnym opakowaniu opatrzonym opisem jak dla
oferty z zaznaczeniem że są to PRÓBKI, wraz z pisemnym wykazem asortymentowo-ilościowym.
d) Zamawiający oświadcza, że nie będzie zwracał próbek, które zostaną zużyte do
przeprowadzenia testu zamawianego towaru i nie będzie zwracana ich równowartość.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej:
Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp.).
W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca, wraz ze złożeniem oświadczenia, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w przedmiotowym postępowaniu o udzielenie zamówienia,
2.W zakresie nieuregulowanym SIWZ, zastosowanie mają przepisy rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016 r., poz. 1126).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodnie ze wzorem umowy,który stanowi Załącznik Nr 5 do SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-08-28T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
Zalacznik czesc nr |
1
|
Zalacznik nazwa |
Częśc Nr 1
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
1.1Rurki intubacyjne dooskrzelowe prawe, 1.2 Rurki intubacyjne dooskrzelowe lewe
|
| |
Zalacznik czesc nr |
2
|
Zalacznik nazwa |
Część Nr 2
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki intubacyjne do przedłużonych sztucznych wentylacji z cienkim mankietem oraz możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
3
|
Zalacznik nazwa |
Część Nr 3
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33171000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
Rurki tracheostomijne z mankietem niskociśnieniowym z możliwością odsysania wydzieliny znad mankietu
|
| |
Zalacznik czesc nr |
4
|
Zalacznik nazwa |
Część Nr 4
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
1.Cewniki do odsysania górnych dróg oddechowych oraz inne wyroby medyczne zgodnie z SIWZ 2.Strzykawki plastikowe jednorazowego użytku 3. Igły jednorazowego użytku oraz inne wyroby medyczne zgodnie z SIWZ.
|
| |
Zalacznik czesc nr |
5
|
Zalacznik nazwa |
Część Nr 5
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
1.Prześcieradła papierowe białe 50 cm X 50 cm 2. Podkłady chirurgiczne z włókniny celulozowej 50-cm x 160 cm w rolce
|
| |
Zalacznik czesc nr |
6
|
Zalacznik nazwa |
Częśc Nr 6
|
Zalacznik cpv glowny przedmiot |
33141111-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia zal |
0,0
|
Zalacznik okres w miesiacach |
18
|
Zalacznik krotki opis |
1.Bakteriobójcza folia operacyjna 50 x 60 cm powierzchni klejącej 2.Bakteriobójcza folia operacyjna 44 x 35 cm powierzchni klejącej
|
| |