Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych

Data publikacji 2017-08-18
Data zakończenia 2017-08-28 00:00:00
Instytucja Miasto Poznań
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

Szczegóły

Numer ogłoszenia 571894-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 390000002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia
Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie
MOF Poznania” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020.
Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować do mich gabaryty mebli.
Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5%, chyba że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji.
Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób.
Wykonawca zobowiązany jest do:
- zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących
ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone,
- sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy)
do konstrukcji budynku.
Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia
w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia.
Zamówienie zostało podzielone na 3 części:
Część 1 – Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty
Część 2 – Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych
Część 3 – Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi
Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz z załączniki:
Nr 8 do SIWZ – Biurka i szafy na dokumenty
Nr 9 do SIWZ – Krzesła biurowe.
Nr 10 do SIWZ – Szafy z drzwiami przesuwnymi
Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 f5cbf9e8-9aa8-4dd2-baeb-d9ce233e33a3
Biuletyn 571894-N-2017
Zamawiajacy nazwa Miasto Poznań
Regon 63125782200000
Zamawiajacy adres ulica Plac Kolegiacki
Zamawiajacy adres numer domu 17
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61841
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 618 785 210
Zamawiajacy fax 61 878 50 85
Zamawiajacy email zp@um.poznan.pl
Adres strony url https://bip.poznan.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznani"
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Dostep dokumentow zamowienia https://bip.poznan.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://bip.poznan.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urzęd Miasta Poznania, Plac Kolegiacki 17, 61-841 Poznań, pok. nr 152.
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych
Numer referencyjny ZOU-XII.271.99.2017.HS
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Opis przedmiotu zamówienia Dostawa wraz z montażem mebli i krzeseł biurowych do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania” współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020. Przed przystąpieniem do realizacji zamówienia Wykonawca ma obowiązek sprawdzić wymiary rzeczywiste pomieszczeń i ewentualnie dostosować do mich gabaryty mebli. Zamawiający dopuszcza tolerancję wymiarów w zakresie +/- 5%, chyba że w treści opisu podany jest inny dopuszczalny zakres tolerancji. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, tzn. nie używane przed dniem dostawy oraz nie pokazywane na konferencjach i imprezach targowych, ani używane w podobny sposób. Wykonawca zobowiązany jest do: - zabezpieczenia wszelkich elementów budynku/pomieszczenia mogących ulec zniszczeniu w trakcie prac montażowych. W razie ich uszkodzenia dostawca na własny koszt wymieni elementy zniszczone, - sprawdzenia i dostosowania elementów montażowych mebli (kołki, kotwy) do konstrukcji budynku. Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które miały być przeznaczone na sfinansowanie zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na 3 części: Część 1 – Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty Część 2 – Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych Część 3 – Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi Szczegółowe warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ oraz z załączniki: Nr 8 do SIWZ – Biurka i szafy na dokumenty Nr 9 do SIWZ – Krzesła biurowe. Nr 10 do SIWZ – Szafy z drzwiami przesuwnymi Zamawiający wymaga udzielenia minimum 36 miesięcy gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia.
Cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 60
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca samodzielnie lub jeden z konsorcjantów lub inny podmiot, na którego zdolnościach zawodowych polega Wykonawca (doświadczenie ww. podmiotów nie sumuje się) wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał należycie co najmniej: a) dla części 1 - 1 dostawę mebli biurowych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto b) dla części 2 - 1 dostawę krzeseł biurowych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 1 000,00 zł brutto c) dla części 3 - 1 dostawę szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 3 000,00 zł brutto.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w każdej z części, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: a) wykazu wykonanych dostaw stosownie do części, na którą złożono ofertę, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane - wypełniony i podpisany załącznik nr 6a lub 6b lub 6c do SIWZ wraz z dowodami, że dostawy te zostały wykonane należycie. Dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były/są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy: b) do oferty złożonej na część 1: – oddzielne dla każdej pozycji 1, 5, 6 i 7 atest lub certyfikat lub wyniki badań lub świadectwo potwierdzające spełnienie norm wytrzymałościowych: EN 527-1 i EN 527-2 – oddzielnie dla każdej pozycji 2, 3 i 4 atest lub certyfikat lub wyniki badań lub świadectwo potwierdzające spełnienie norm wytrzymałościowych NE 14073-2 ze wskazaniem, który dokument, którego mebla dotyczy, c) do oferty złożonej na część 2 atest lub certyfikat lub wyniki badań lub świadectwo potwierdzające spełnienie norm: - wytrzymałościowych EN1335 i EN1022 - niepalności tkaniny siedziska EN1021-1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwości dokonania zmian postanowień umowy w przypadku zmiany obowiązujących na terenie Rzeczypospolitej Polskiej przepisów dotyczących wysokości stawek podatku od towarów i usług (VAT) w zakresie obejmującym przedmiot niniejszej umowy. Obie strony zobowiązują się do odpowiedniej zmiany umowy w tym zakresie, zgodnie z którą Zamawiający zapłaci cenę netto powiększoną o podatek VAT w zmienionej stawce.
IV 4 4 data 2017-08-28T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1

Powiązane

Zalacznik czesc nr 1
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem biurek i szaf na dokumenty do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 8 do SIWZ.
  
Zalacznik czesc nr 2
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem krzeseł biurowych do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania". Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 9 do SIWZ
  
Zalacznik czesc nr 3
Zalacznik nazwa Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi
Zalacznik cpv glowny przedmiot 39000000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia zal 0,0
Zalacznik okres w dniach 60
Zalacznik krotki opis Dostawa wraz z montażem szaf wnękowych z drzwiami przesuwnymi do jednostek organizacyjnych Miasta Poznań na potrzeby realizacji projektu pn. „Poprawa dostępu do usług społecznych wspierających rodzinę i rodzinną pieczę zastępczą na terenie MOF Poznania”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 10 do SIWZ.
  

Criterion

Kryteria cena
Znaczenie 60,00
  
Kryteria Termin realizacji
Znaczenie 20,00
  
Kryteria Czas gwarancji
Znaczenie 20,00
  
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)