GuidZP400 |
2126ad1f-a427-4c38-ac16-e8a7adc6e28e
|
Biuletyn |
577340-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
|
Regon |
1718109500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Pańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
81
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00834
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
(022) 432 80 80
|
Zamawiajacy fax |
(022) 432 86 20
|
Zamawiajacy email |
biuro@parp.gov.pl
|
Adres strony url |
www.parp.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Program Operacyjny Wiedza Edukacja Rozwój – projekt pozakonkursowy PARP nr POWR.02.03.00-00-0003/15 „Rozwój i utrzymanie ogólnopolskiego Rejestru Usług Rozwojowych (RUR)”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
agencja rządowa działajaca na podstawie ustawy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.parp.gov.pl/bip-przetargi-ogloszone-2017
|
Czy dostep do dokumentow ograniczony |
1
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przygotowanie oferty w formie pisemnej-zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert w formie elektronicznej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PARP, ul. Pańska 81/83, 00-834 Warszawa
|
Czy komunikacja elektroniczna wymaga |
1
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Analiza Bazy Usług Rozwojowych
|
Numer referencyjny |
109/I (p/91/DRU/2017; p/92/DRU/2017)
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest usługa audytu użyteczności i dostępności Bazy Usług Rozwojowych (BUR), na którą składają się następujące zadania: Zadanie 1: Analiza serwisów BUR
Zadanie 2: Opracowanie koncepcji wdrożenia zmian BUR Zadanie 3: Przygotowanie dokumentacji technicznej wdrożenia nowej struktury informacji i funkcjonalności systemu
|
Cpv glowny przedmiot |
72000000-5
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
115816,67
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-01-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że:
1) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych część wykonana obejmuje, 3 usługi polegające na przeprowadzeniu audytu użyteczności serwisów internetowych zawierających wyszukiwarki produktów lub usług, o wartości co najmniej 15 000 zł brutto dla każdej usługi (w przypadku, gdy wartość umowy została określona w walucie innej niż złoty, przeliczenie nastąpi wg średniego kursu złotego ogłoszonego przez Prezesa NBP i obowiązującego w dniu podpisania umowy na realizację usługi);
2) dysponuje lub będzie dysponować osobami o odpowiednich kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnych do prawidłowej realizacji zamówienia:
a) Kierownik Projektu – osoba, która odpowiadała za realizację co najmniej 3 projektów polegających na analizie serwisów internetowych, o wartości łącznej co najmniej 50 000 złotych brutto oraz kierowała zespołem nie mniejszym niż 3 osoby (w przypadku każdego z projektów);
b) UX Designer - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: projektowaniu interfejsów z uwzględnieniem architektury informacji, interakcji oraz RWD; analizie interfejsów pod kątem użyteczności i funkcjonalności z wykorzystaniem heurystyk; opracowywaniu dokumentacji pod kątem wdrożenia interfejsu;
c) UX Researcher - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: projektowaniu badań w zakresie doboru grupy docelowej oraz techniki badawczej
w testowaniu produktów cyfrowych; przeprowadzania badań ilościowych i jakościowych z uwzględnieniem celów biznesowych; analizie i wnioskowaniu na podstawie wyników badań oraz ich prezentacji w formie raportów zawierających rekomendacje rozwojowe;
d) Web Analyst - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: zaawansowanych implementacjach analitycznych przy użyciu narzędzi takich jak Google Tag Manager, Google Analytics, Google Search Console; implementacji, analizowaniu oraz pomiaru z wykorzystaniem narzędzi Click Trackingu (np. HotJar, CrazyEgg lub podobnych) i testów (np. Optimizely, Visual Website Optimizer lub podobnych); projektowaniu, implementacji, pomiarze i analizie testów A/B wraz z tworzeniem rekomendacji rozwojowych. Posiadająca aktualny certyfikat Google Analytics;
e) IT Business Analyst - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w: przygotowaniu zakresu i planu analizy biznesowej i funkcjonalnej; doborze metod dokumentowania wymagań w zależności od kontekstu projektu; umiejętności czytelnego i zrozumiałego przedstawiania reguł i procesów biznesowych w oparciu o standardy (np. BPMN);
f) API Specialist - osoba, która posiada doświadczenie w: tworzeniu funkcjonalności dystrybucji treści za pomocą interfejsów API;
g) Joomla Specialist - osoba, która posiada doświadczenie w: tworzeniu serwisów internetowych w oparciu o platformę Joomla; administrowaniu serwisami opartymi na platformie Joomla;
h) Grafik - osoba, która posiada co najmniej 3. letnie doświadczenie w projektowaniu stron internetowych.
UWAGA: Jedna osoba może zostać wskazana do realizacji prac przewidzianych zamówieniem
w więcej niż w jednej roli. Do jednej roli może być wskazana także więcej niż jedna osoba.
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
dowody określające, czy usługi, o których mowa w rozdziale VI ust. 2 pkt 1 siwz zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy, którzy złożyli oferty w postępowaniu. W stosownej sytuacji, wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym samym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku konsorcjum, oświadczenie składa oddzielnie każdy z
Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Wzór oświadczenia Zamawiający udostępni wraz informacją o wykonawcach, którzy złożyli oferty w postępowaniu
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 000 zł przed upływem terminu składania ofert.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dokona zmian umowy
w następujących przypadkach:
a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów w zakresie dotyczącym: zmian prawa podatkowego, w tym stawek podatku, ustawy z dnia 9 listopada 2000 r.
o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.), ustawy Pzp, ustawy z dnia 2 lipca 2004 r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz.U. z 2015 r. poz. 584 ze zm.), ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Narodowym Planie Rozwoju (Dz.U. z 2014 r. poz. 1448 ze zm.), ustawy z dnia 6 grudnia 2006 r. o zasadach prowadzenia polityki rozwoju (Dz.U. 2016 r. poz. 383 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych (Dz.U. z 2016. poz. 1870 ze zm.). Zmiana regulacji określonych w zdaniu poprzednim musi wywierać bezpośredni wpływ na realizację przedmiotu umowy i może prowadzić do modyfikacji wyłącznie tych zapisów umowy, do których się odnosi;
b) konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych
w umowach pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie, zmiana może dotyczyć wyłącznie tych zapisów umowy na które będą miały bezpośredni wpływ modyfikacje w umowach zawartych pomiędzy Zamawiającym a inną niż Wykonawca stroną;
c) wynikną rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie
i załącznikach, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy i załączników w celu jednoznacznej interpretacji zapisów umowy przez Strony;
d) wystąpi konieczność wprowadzenia zmian w zakresie Zadań lub produktów określonych w pkt. 2.1.12; 2.2.2.1 - 2.2.2.8, 2.2.4 oraz 2.3.2 SOPZ objętych zamówieniem, które będą uzasadnione rzeczywistymi potrzebami badanych użytkowników Zmiany nie mogą spowodować zwiększenia wartości umowy określonej w §9 ust. 1 umowy;
e) termin wykonania umowy ulegnie przesunięciu o czas występowania przeszkód
o obiektywnym charakterze (zdarzenia nadzwyczajne, zewnętrzne i niemożliwe do zapobieżenia a więc mieszczące się w zakresie pojęciowym tzw. „siły wyższej”), jednak nie dłużej niż o 30 dni;
f) z uwagi na przedłużającą się procedurę wyboru wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu niniejszego zamówienia publicznego lub w związku z innymi okolicznościami, których nie dało się wcześniej przewidzieć i które wynikły w toku prac przeprowadzonych w niniejszym zamówieniu lub w toku realizacji innych zamówień lub działań powiązanych z niniejszym zamówieniem, nie będzie zasadne wykonanie części prac objętych niniejszą umową, o ile rezygnacja ta uzasadniona jest celowością, gospodarnością lub obiektywną niemożnością realizacji prac. W takim przypadku Zamawiający zapłaci
|
IV 4 4 data |
2017-09-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 5 okres |
30
|