Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych

Data publikacji 2017-09-01
Data zakończenia 2017-09-11 00:00:00
Instytucja 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Żary
Województwo lubuskie
Branża
  • Części i akcesoria do aparatów fotokopiujących

Szczegóły

Numer ogłoszenia 582064-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301251105
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7-9. Liczba zadań 3.
Zadanie nr 1- Dostawa zamienników tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych.
Zadanie nr 2- Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji.
Zadanie nr 3- Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Kyocera.
2. Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe.
1). Zamawiający dopuszcza następujące rodzaje tonerów:
a. tonery oryginalne: przez które rozumie się tonery sygnowane logo producenta drukarki, przeznaczone do współpracy z danym modelem drukarki. Zamawiający nie dopuszcza tonerów w dwupakach.
b. tonery równoważne: Wszystkie oferowane produkty równoważne (zamienniki) muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający rozumie pod pojęciem fabrycznie nowe produkt wykonany z nowych elementów lub pełnowartościowych elementów z odzysku, nie regenerowany, tj. nie wytworzony z pominięciem fabrycznego cyklu produkcyjnego, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo i symbolem produktu. Oferowane produkty równoważne muszą być kompatybilne pod każdym względem ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego.
Wszystkie oferowane produkty równoważne muszą być wyprodukowane zgodnie z aktualnymi normami.
Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia o posiadaniu certyfikatu : ISO 19001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji oraz certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 – załącznik nr 5.
Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez Wykonawcę oświadczeniami ( raportami) niezależnej jednostki badawczej potwierdzające, że wydajność produktów jest zgodna z wyżej wymienionymi normami. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania.
W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy i konserwacji sprzętu. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie.
Ponadto oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż oryginał (w tym celu Wykonawca musi podać parametry tonera i atramentu chodzi o gwarantowaną ilość wydrukowanych stron formatu A4 na standardowym papierze).

Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych:
a. nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń,
b. nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem,
c. nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane,
d. Produkty muszą być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia oraz muszą być opakowane w zewnętrzne oryginalne opakowania producentów, z naniesionym symbolem tonera lub tuszu, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalającą na identyfikacje produktu, sprzętu z jakim jest kompatybilny i producenta oraz etykiety zawierające numer katalogowy
e. tonery i tusze powinny mieć pojemność nie mniejszą od oryginałów.
f. Wykonawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne są wolne od usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie produktu, dostawca nieodpłatnie wymieni go na produkt wolny od wad,
g. wszystkie tonery równoważne muszą posiadać nieużywany wcześniej wałek światłoczuły, inaczej wałek OPC (nie dotyczy urządzeń dla których wałek nie jest częścią kasety z tonerem i jest sprzedawany osobno), muszą być oznaczone logo producenta zgodnie z faktycznym producentem tonera, przy czym przez producenta w przypadku tonerów regenerowanych rozumie się firmę, która przygotowuje toner do eksploatacji.
h. jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego.
i. dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą posiadały termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania.
j. W zadaniu nr 2 i 3 Zamawiający wymaga produktów oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu do którego są przeznaczone. Z rozeznania rynku przez Zamawiającego wynika że produkty oryginalne są ogólnie dostępne i ich żądanie nie jest ograniczeniem konkurencji. Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów w opakowaniach nie będących opakowaniami jednostkowymi, np. dwupaków, wielopaków.
k. Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju.
3. Termin oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy.
Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją(ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem.
4. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia.
5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego.
6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych –3 części. Za część należy rozumieć „pakiet – formularz asortymentowo-cenowy”. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich pakietów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje w formularzu asortymentowo-cenowym.
8. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy.
9. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego maksymalnie o 20%.
10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej.
11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7.
12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej.
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d6a1e5a0-fdd8-4b1f-94e7-005f7c7bbd1b
Biuletyn 582064-N-2017
Zamawiajacy nazwa 105. Kresowy Szpital Wojskowy z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Regon 97032797400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Domańskiego
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Żary
Zamawiajacy kod pocztowy 68200
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubuskie
Zamawiajacy telefon 684 707 874
Zamawiajacy fax 684 707 874
Zamawiajacy email przetargi@105szpital.pl
Adres strony url www.105szpital.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.105szpital.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych
Numer referencyjny DZP-3830-28/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych w ilościach i asortymencie określonych w załączniku nr 7-9. Liczba zadań 3. Zadanie nr 1- Dostawa zamienników tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych. Zadanie nr 2- Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń będących na gwarancji. Zadanie nr 3- Dostawa oryginalnych tonerów, atramentów oraz innych materiałów eksploatacyjnych do urządzeń Kyocera. 2. Szczegółowy asortyment ilości oraz minimalne wymagane parametry techniczno-użytkowe przedmiotu zamówienia określają załączniki – formularze asortymentowo-cenowe. 1). Zamawiający dopuszcza następujące rodzaje tonerów: a. tonery oryginalne: przez które rozumie się tonery sygnowane logo producenta drukarki, przeznaczone do współpracy z danym modelem drukarki. Zamawiający nie dopuszcza tonerów w dwupakach. b. tonery równoważne: Wszystkie oferowane produkty równoważne (zamienniki) muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający rozumie pod pojęciem fabrycznie nowe produkt wykonany z nowych elementów lub pełnowartościowych elementów z odzysku, nie regenerowany, tj. nie wytworzony z pominięciem fabrycznego cyklu produkcyjnego, bez śladów uszkodzenia w oryginalnych opakowaniach producenta z oznaczonym logo i symbolem produktu. Oferowane produkty równoważne muszą być kompatybilne pod każdym względem ze sprzętem, do którego są przeznaczone, o parametrach takich samych bądź lepszych (pojemność tuszu/tonera, wydajność i jakość wydruku) w stosunku do produktu oryginalnego. Wszystkie oferowane produkty równoważne muszą być wyprodukowane zgodnie z aktualnymi normami. Zamawiający żąda załączenia do oferty oświadczenia o posiadaniu certyfikatu : ISO 19001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji oraz certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 – załącznik nr 5. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania okazania się przez Wykonawcę oświadczeniami ( raportami) niezależnej jednostki badawczej potwierdzające, że wydajność produktów jest zgodna z wyżej wymienionymi normami. W/w dokumenty zostaną przekazane na żądanie Zamawiającego w terminie 3 dni od otrzymania wezwania. W przypadku zaoferowania materiałów eksploatacyjnych równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do przyjęcia na siebie zobowiązania, iż w przypadku awarii urządzeń spowodowanych zastosowaniem równoważnika zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy i konserwacji sprzętu. Podstawą do zwrotu kosztów będzie ekspertyza sporządzona przez osobę serwisującą dane urządzenie. Ponadto oferowane równoważne materiały eksploatacyjne muszą spełniać warunek bezkonfliktowej pracy z danym urządzeniem w stopniu nie mniejszym niż oryginał, a w szczególności dotyczy to wydajności danego tonera, która nie może być mniejsza niż oryginał (w tym celu Wykonawca musi podać parametry tonera i atramentu chodzi o gwarantowaną ilość wydrukowanych stron formatu A4 na standardowym papierze). Wymagania techniczne dotyczące materiałów eksploatacyjnych: a. nie mogą powodować ograniczeń funkcji i możliwości urządzeń oraz jakości wydruku wyspecyfikowanych w warunkach technicznych producenta urządzeń, b. nie mogą ograniczać pełnej współpracy z programem drukarki monitorującym stan zasobników z tuszem lub tonerem, c. nie mogą powodować uszkodzenia urządzeń, w których będą eksploatowane, d. Produkty muszą być zapakowane w wewnętrzne, szczelne i hermetyczne opakowanie zabezpieczające przed wpływami otoczenia oraz muszą być opakowane w zewnętrzne oryginalne opakowania producentów, z naniesionym symbolem tonera lub tuszu, posiadać na opakowaniu zewnętrznym informacje pozwalającą na identyfikacje produktu, sprzętu z jakim jest kompatybilny i producenta oraz etykiety zawierające numer katalogowy e. tonery i tusze powinny mieć pojemność nie mniejszą od oryginałów. f. Wykonawca zagwarantuje, że materiały eksploatacyjne są wolne od usterek materiałowych. W przypadku stwierdzenia wady uniemożliwiającej wykorzystanie produktu, dostawca nieodpłatnie wymieni go na produkt wolny od wad, g. wszystkie tonery równoważne muszą posiadać nieużywany wcześniej wałek światłoczuły, inaczej wałek OPC (nie dotyczy urządzeń dla których wałek nie jest częścią kasety z tonerem i jest sprzedawany osobno), muszą być oznaczone logo producenta zgodnie z faktycznym producentem tonera, przy czym przez producenta w przypadku tonerów regenerowanych rozumie się firmę, która przygotowuje toner do eksploatacji. h. jeżeli w trakcie umowy Zamawiający stwierdzi, iż wydajność, jakość lub niezawodność dostarczonych produktów niekorzystnie odbiega od parametrów produktu oryginalnego (pochodzącego od producenta urządzenia, do którego materiał jest kupowany) lub jeśli produkt nie sygnalizuje we właściwy sposób stanu zużycia tuszu lub tonera, Wykonawca na żądanie Zamawiającego winien oferowany toner (w asortymencie którego żądanie dotyczy) wymienić na spełniający wymagania Zamawiającego. i. dostarczone przez Wykonawcę tonery i materiały eksploatacyjne będą posiadały termin ważności min. 12 miesięcy od daty dostawy, a także nienaruszone cechy pierwotnego opakowania. j. W zadaniu nr 2 i 3 Zamawiający wymaga produktów oryginalnych wyprodukowanych przez producenta sprzętu do którego są przeznaczone. Z rozeznania rynku przez Zamawiającego wynika że produkty oryginalne są ogólnie dostępne i ich żądanie nie jest ograniczeniem konkurencji. Zamawiający nie dopuszcza oferowania produktów w opakowaniach nie będących opakowaniami jednostkowymi, np. dwupaków, wielopaków. k. Dostarczane materiały powinny posiadać, na podstawie odrębnych przepisów świadectwa dopuszczenia do stosowania na terenie kraju. 3. Termin oferowanych produktów nie może być krótszy niż 12 miesięcy liczony od daty dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do dostawy przedmiotu zamówienia wraz z informacją(ulotką) zgodnie z obowiązującym w tym zakresie prawem. 4. Wskazanie przez Zamawiającego marki lub nazwy handlowej określa klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób lub konkretnego producenta. Oryginalne nazewnictwo lub symbolika podana została w celu prawidłowego określenia przedmiotu zamówienia. 5. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych przy zachowaniu norm, parametrów i standardów, jakimi charakteryzuje się opisany przez Zamawiającego przedmiot zamówienia. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne zobowiązany jest wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. 6. Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta. 7. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych –3 części. Za część należy rozumieć „pakiet – formularz asortymentowo-cenowy”. Wykonawca może złożyć ofertę w odniesieniu do jednej, kilku lub wszystkich pakietów. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert na wybrane pozycje w formularzu asortymentowo-cenowym. 8. Przedmiot zamówienia winien odpowiadać polskim normom przenoszącym normy europejskie lub normom innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. 9. Zamawiający zastrzega sobie, że podana ilość przedmiotu zamówienia stanowi wielkość szacunkową, tym samym dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości dostaw w zależności od potrzeb bieżących Zamawiającego maksymalnie o 20%. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania oferty wariantowej. 11. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o którym mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7. 12. Zamawiający nie przewiduje wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu za wyjątkiem sytuacji o których mowa w art. 93 ust. 4 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30125110-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia Wykonawca w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 12-23 oraz art. 24 ust. 5 ustawy Pzp Zamawiający żąda następujących dokumentów: a) Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu. b) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w rozdz. VI ppkt 1a niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać brak podstaw do wykluczenia. c) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie VI ppkt. 1a niniejszej SIWZ. Wykonawca może wykonać przedmiot umowy przy udziale podwykonawców, zawierając z nimi stosowne umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności, również w trakcie realizacji zadania. 2. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów z zastrzeżeniem art. 26 ust. 6 ustawy Pzp a) aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust 5 pkt. 1 ustawy Pzp. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców. b) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. UWAGA! W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z Wykonawców. c) zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. d. certyfikatu : ISO 19001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji oraz certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798
Inne dokumenty niewymienione a) Formularz oferty – Załącznik nr 1 b) Oświadczenia – Załącznik nr 2, 3 i 5 c) Formularz asortymentowo-cenowy – Załącznik nr 7-9 d) W przypadku wykonawców występujących wspólnie – pełnomocnictwo, o którym mowa w Rozdziale V niniejszej SIWZ. e) Oświadczenie o posiadaniu certyfikatu : ISO 19001 i ISO 14001 w zakresie projektowania, wytwarzania i dystrybucji oraz certyfikatu niezależnego podmiotu do kontroli jakości poświadczający zgodność zaoferowanych produktów z normami ISO/IEC 19752, ISO/IEC 24711, ISO/IEC 19798 - Załącznik nr 5 do siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst . Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy dopuszczonych zgodnie z art. 144 ust. 1 oraz w niżej wymienionych przypadkach: 1.1 ZMIANY OGÓLNE Możliwa jest: a) zmiana adresu/siedziby Zamawiającego/Wykonawcy; b) zmiana osób występujących po stronie Zamawiającego/Wykonawcy. c) w zakresie jakości (na wyższą) zaoferowanych produktów przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, d) wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego produktu przy zachowaniu lub obniżeniu ceny jednostkowej, e) numery katalogowego produktu, f) nazewnictwa produktu, g) produktu w przypadku, np. wycofania jednego produktu i wprowadzenia nowego produktu na rynek przy zachowaniu lub obniżeniu ceny, h) przedmiotu zamówienia, gdy zaszły okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy 1.2 ZMIANY RZUTUJĄCE NA WYNAGRODZENIE Możliwa jest zmiana postanowień umowy w zakresie wynagrodzenia w związku ze zmianą: a) stawki podatku od towarów i usług(VAT). 1.3 ZMIANY RZUTUJĄCE NA ZMIANE TERMINU WYKONANIA a) działania osób trzecich uniemożliwiające wykonanie dostaw, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron b) przedłużająca się procedura przetargowa 2. Określa się następujący tryb dokonywania zmian postanowień umowy: 2.1 Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie, za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie, pod rygorem nieważności. 2.2 Strona występująca o zmianę postanowień zawartej umowy zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia powyższych okoliczności. 2.3 Wniosek o zmianę postanowień zawartej umowy musi być wyrażony na piśmie.
IV 4 4 data 2017-09-11T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)