GuidZP400 |
a9c95282-beae-4dde-9e69-3f371b74f8bf
|
Biuletyn |
581952-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Radomsku
|
Regon |
000313420
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
36
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Radomsko
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
97-500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
łódzkie
|
Zamawiajacy telefon |
+48446854716
|
Zamawiajacy fax |
+48446854701
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital.biz.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.biz.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpital.biz.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
9
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.biz.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
97-500 Radomsko ul. Jagiellońska 36
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów do sterylizacji
|
Numer referencyjny |
433/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest: dostawa artykułów do sterylizacji do Szpitala Powiatowego
w Radomsku. Opisy, nazwy i ilości zamawiającego asortymentu opisane zostały w Formularzu cenowym stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ zgrupowanym w 7 pakietach:
Pakiet nr 1 - Wskaźniki do sterylizacji para wodną oraz formaldehydem,
Pakiet nr 2 - Papier krepowy, włóknina do sterylizacji,
Pakiet nr 3 - Rękawy papierowo foliowe,
Pakiet nr 4 - Sól do zmiękczania wody,
Pakiet nr 5 – Płyny do myjni maszynowej,
Pakiet nr 6 – Oleje,
Pakiet nr 7 – Akcesoria do myjni.
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
162474,40
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
24
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2.1. lit. a-b SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 5.2.1. lit. a-b SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, o którym mowa w pkt 5.2.1. lit. c) SIWZ, jeżeli wykaże, że:
wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 dostawę o podobnym charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania oraz załączy dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, o wartości co najmniej:
Pakiet nr 1 – 100.000,00zł;
Pakiet nr 2 – 10.000,00zł;
Pakiet nr 3 – 15.000,00zł;
Pakiet nr 4 – 1.500,00zł;
Pakiet nr 5 – 6.000,00zł;
Pakiet nr 6 – 4.000,00zł;
Pakiet nr 7 – 20.000,00zł.
- na podstawie dokumentu, o którym mowa w pkt 7.1 pkt 7 SIWZ;
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty wykonawca dołącza aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Informacje zawarte w oświadczeniu stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
|
Zakresie warunkow udzialu |
6.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
3) oświadczenia wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne;
4) oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
5) Wykaz minimum 1 dostawy o podobnym charakterze z podaniem ich wartości, przedmiotu zamówienia, dat wykonania i podmiotów na rzecz, których dostawy zostały wykonane oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie za okres ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to w tym okresie;
- dokument powinien potwierdzać spełnianie warunku, którego opis sposobu dokonania oceny został przedstawiony w pkt 5.3.2 SIWZ.
- o wartości co najmniej:
Pakiet nr 1 – 100.000,00zł;
Pakiet nr 2 – 10.000,00zł;
Pakiet nr 3 – 15.000,00zł;
Pakiet nr 4 – 1.500,00zł;
Pakiet nr 5 – 6.000,00zł;
Pakiet nr 6 – 4.000,00zł;
Pakiet nr 7 – 20.000,00zł.
- wzór druku wykazu stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
Dowodami, o których mowa powyżej, są:
a) referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot , na rzecz, którego dostawy były wykonywane
b) oświadczenie wykonawcy – jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać dokumentów o których mowa w pkt. A
W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt 6.1.5 zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt a, b.
6.2. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda:
- wypełniony i podpisany formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załączonym formularzem asortymentowo – cenowym stanowiącym załącznik 1 do SIWZ dla każdego oferowanego pakietu,
- jeżeli oferowany przedmiot zamówienia nie jest zakwalifikowany jako wyrób medyczny zgodnie z Ustawą z dnia 20 maja 2010r. o wyrobach medycznych (Dz.U. 2017.poz.211 ), Zamawiający wyraża zgodę na złożenie przez Wykonawcę w ofercie stosownego oświadczenia.
- dla wyrobów medycznych dokumenty dopuszczające do obrotu (wpis/zgłoszenie do rejestru , świadectwo dopuszczenia, pozwolenie na dopuszczenie obrotu, CE, deklaracja),
- dodatkowo dla pakietu nr 1:
• poz. 1 i 2: ISO 11140-1; dokument potwierdzający klasę 6 wydany przez niezależną jednostkę notyfikowaną; Zamawiający wymaga dokumentu potwierdzającego nietoksyczność wydanego przez producenta wyrobu nie wcześniej niż w 2010r.,
• poz.4: przykładowy atest serii oferowane wskaźnika;
• poz.11: potwierdzenie klasy wg PN-EN ISO 11140; aktualny dokumenty producenta potwierdzające brak zawartości niebezpiecznych substancji toksycznych wydany nie wcześniej niż w 2010r.
• poz. 12: potwierdzenie klasy 2 wg PN-EN ISO 11140,
• poz. 13: potwierdzenie klasy 6 wg PN-EN ISO 11140,
• poz.14: norma PN-EN ISO 15883; potwierdzenie producenta o możliwości stosowania w myjni ultradźwiękowej,
• poz.15: dokument potwierdzający zgodność z normami EN 388, EN 407 i EN 420,
• poz.18: raport laboratorium potwierdzający, że produkt nie powoduje korozji oraz że wykazuje działanie statyczne wobec bakterii w tym Escherichia coli, Pseudomonas aeruginosa, Staphylococcus aureus, oraz grzybów w tym Candida albicans i Aspergillus Niger.
- dodatkowo dla pakietu nr 5 poz. 1 i 2 Zamawiający wymaga dołączenia kart charakterystyk,
- do każdego oferowanego produktu należy dołączyć oryginalne foldery, katalogi lub karty techniczne z dokładnym opisem dla każdej pozycji,
- na każdym z załączonych dokumentów należy wskazać, którego pakietu i której pozycji dotyczy,
- dla wyrobów wielokrotnego użycia należy dołączyć instrukcje obsługi oraz dekontaminacji w pierwszej partii dostarczonego produktu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Niżej wymienione załączniki do SIWZ stanowią jej treść:
1.Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz cenowy - opis przedmiotu zamówienia,
2.Załącznik nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy,
3.Załącznik nr 3 do SIWZ - wzór oświadczenia w zakresie wskazanym przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, wstępnie potwierdzającego, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu,
4.Załącznik nr 4 do SIWZ - wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp,
5.Załącznik nr 5 do SIWZ - wzór umowy,
6.Załącznik nr 6 do SIWZ - wzór informacji, o której mowa w art. 91 ust. 3a Pzp,
7.Załącznik nr 7- Wykaz dostaw
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
23.1. Zmiana postanowień umowy po jej zawarciu w stosunku do treści oferty złożonej przez
Wykonawcę jest dopuszczalna w zakresie:
a) zmiany ceny jednostkowej przedmiotu zamówienia spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT,
b) przedłużenia terminu obowiązywania umowy ponad czas określony w umowie, w przypadku niezrealizowania dostaw, asortymentu w limicie cenowym wynikającym z załączonego i obowiązującego formularza cenowego w umowie.
c) zmiany numeru katalogowego produktu bądź nazwy własnej produktu przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu ,
d) zmianę sposobu konfekcjonowania przy zachowaniu zaoferowanych cech produktu.
e ) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
f) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne – jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
23.2. Zmiana umowy w zakresie, o którym mowa w pkt 23.1 lit. a następuje z mocy prawa i obowiązuje od dnia wejścia w życie przepisów prawa mocą, których została zmieniona stawka podatku VAT.
23.3. Zmiany umowy w pozostałym zakresie wymagają zachowania formy pisemnej w postaci aneksu, pod rygorem nieważności.
23.4. Ponadto, zmiana umowy może nastąpić w przypadkach i na warunkach określonych w art. 144 Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-09-12T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|