GuidZP400 |
711dd8f9-d015-44ff-8f68-fcfcaad02673
|
Biuletyn |
582617-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Instytut Adama Mickiewicza
|
Regon |
14047007100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mokotowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00560
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
224 476 100
|
Zamawiajacy fax |
224 476 152
|
Zamawiajacy email |
iam@iam.pl
|
Adres strony url |
www.iam.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Państwowa Instytucja Kultury
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.iam.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
https://iam.pl/pl/bip/przetargi
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Instytut Adama Mickiewicza, ul. Mokotowska 25, 00-560 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficzno-funkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu
|
Numer referencyjny |
12/IAM/2017/08
|
Rodzaj zamowienia |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest: przygotowanie koncepcji wizualno-kreatywnej i projektu graficzno-funkcjonalnego projektu Atlasu Polskich Kompozytorów oraz wdrożenie projektu w formie aplikacji internetowej, zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ, wraz ze wsparciem w zakresie SLA oraz CR dla wykonanego projektu, a w szczególności wykonania prac polegających na:
1) Przygotowaniu projektu architektury informacji, bazującego na informacjach zgromadzonych w bazie danych Programu Polska Music (próba danych – Załącznik nr 9)
2) Przygotowaniu interaktywnej makiety uwzględniającej co najmniej 2 główne sposoby nawigacji oraz co najmniej 5 form wizualizacji danych
3) Przygotowaniu, na podstawie projektu architektury informacji, trzech koncepcji wizualno-kreatywnych prezentujących koncepcję, zgodnie z którą można wykonać projekt tak, aby spełniał założenia zapisane w Załączniku nr 7 do SIWZ, w szczególności:
a. Był przystępny i jasny oraz łatwy w nawigowaniu dla grupy docelowej
b. W spójny i jednolity sposób prezentował informacje dla wielu twórców
c. Był atrakcyjny wizualnie i nadążał za bieżącymi trendami tworzenia stron www
4) Przygotowaniu finalnego projektu graficznego, prezentującego wybraną koncepcję wraz z uwzględnionymi wszelkimi uwagami zespołu projektowego. Zadanie zakłada, że w jego skład wchodzi m.in.:
a. Przygotowanie brandingu projektu
b. Przygotowanie projektu graficznego serwisu WWW, uwzględniającego wymagania techniczne związane z technologią RWD (co najmniej 3 wielkości ekranu)
c. Przygotowanie mikrointerakcji (wszelkie animacje, preloadery, hovery i inne efekty podnoszące jakość projektu na poziomie wizualnym)
5) Przetestowaniu prototypu pod kątem funkcjonalnym i użytecznościowym, weryfikacja User Experience, wprowadzenie ewentualnych poprawek i zmian
6) Cięciu szablonów strony zgodnie z przygotowanym projektem wizualnym, w celu wypracowania tzw. Styleguide. Zakończenie tego etapu powinno skutkować dostarczeniem Styleguide w dowolnej formie (ze względu na to, że możliwości jest bardzo wiele, w zależności od wybranej technologii), ale optymalnym efektem prac jest strona demo, wizualizująca wszelkie rodzaje atomów/molekuł/organizmów/szablonów/stron – w formie dostępnej przykładowo na http://demo.patternlab.io/
7) Technicznym wdrożeniu całości projektu graficznego.
8) Umieszczenie w obrębie serwisu treści przekazanych przez zespół projektowy – w tym wykonywanie zmian w obrębie treści w dowolnym momencie projektu, zgodnie z ustaleniami ze spotkań oraz bieżącej komunikacji projektowej.
9) Wdrożeniu panelu administracyjnego umożliwiającego edycję istniejących w aplikacji treści oraz dodawanie nowych treści. Panel administracyjny powinien również umożliwiać edycję takich elementów serwisu jak: kategorie, tagi, powiązania między twórcami, multimedia przypisane do danego twórcy etc.
10) Wykonaniu serwisu w taki sposób, aby był on dostępny na sprzęcie słabszej klasy – nie wymagał dużej wydajności np. na poizomie WebGL.
11) Wykonaniu serwisu tak, aby wszystkie funkcjonalności dostępne w wersji desktop, były również dostępne w wersji mobile.
12) Wykonaniu systemu zgodnie z wymogami WCAG 2.0/ARIA – zarówno na poziomie wizualnym, poprzez wdrożenie specjalnej wersji szablonu, jak i na warstwie technicznej, dodając do szablonu wszelkie niezbędne elementy ułatwiające poruszanie się po stronie osobom niepełnosprawnym – również w wersji nieprzystosowanej wizualnie do ich potrzeb.
13) Wdrożeniu wszelkiego typu animacji, efektów, preloaderów, zaprojektowanych na poziomie graficznym.
14) Integracji z wszelkimi wymaganymi serwisami społecznościowymi – zakres do zdefiniowania na poziomie projektu graficznego
15) Konfiguracji kont użytkowników, przypisania im odpowiednich ról, uprawnień, dostępów i metod logowania oraz edycji treści
16) Konfiguracja zabezpieczeń w systemie oraz jego aktualizacji
17) Przekazania wytycznych związanych z warstwą hardware wymaganą do bezproblemowego działania systemu
18) Przygotowania workflowu developerskiego skupiającego się na automatyzacji wdrożeń poprzez korzystanie z repozytorium kodu, kolejki zadań, skryptów/mechanizmów automatyzujących wdrożenia kolejnych wersji serwisu (CI)
19) Wsparcie w zakresie wprowadzania zmian w aktualnej wersji serwisu - CR (wykonanej na podstawie zamówienia wynikającego z opisanego w tym dokumencie przetargu). Planowana ilość ok. 400 h.
20) Wsparcie gwarancyjne (SLA) serwisu wykonanego na podstawie zamówienia wynikającego z opisanego w tym dokumencie przetargu.
|
Cpv glowny przedmiot |
72413000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 |
1
|
Czy przewiduje udzielenie zamowien 67 tekst |
Zamawiający przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 w wysokości do 50 % wartości zamówienia podstawowego.
|
Data zakonczenia |
2018-12-31T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia opisany w Rozdziale III SIWZ pkt. 1-18 (wdrożenie i uruchomienie aplikacji Atlasu Polskich Kompozytorów) powinien być całkowicie zrealizowany do dnia 28 lutego 2018 r., natomiast przedmiot zamówienia opisany w pkt 19 i 20 będzie realizowany przez kolejne 10 miesięcy od dnia 01.03.2018r. tj. po zakończeniu wdrożenia i uruchomienia aplikacji.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje należycie, co najmniej:
a) Trzy projekty z zakresu wytwarzania serwisów internetowych wraz z projektowaniem User Experience lub projektowania graficznego o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN brutto każdy;
b) Projekt kreatywnego, nowatorskiego WWW, o innowacyjnej nawigacji, opierającego się na prezentowaniu danych i powiązań istniejących pomiędzy nimi;
c) Trzy projekty dla instytucji publicznych związanych z kreacją, rozwojem marki lub brandingu.
Ponadto Wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 7-osobowym zespołem, który będzie realizował przedmiot zamówienia, w tym zapewni:
a. Menadżera projektu, posiadającego:
1. ukończone studia magisterskie w zakresie informatyki, zarządzania, lub pokrewne,
2. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe – w tym udział w projektach o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto potwierdzone referencjami
b. Głównego projektanta User Experience, posiadającego:
1. Ukończone studia magisterskie z informatyki, psychologii, lub pokrewne
2. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe
3. udział w co najmniej 3 projektach o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto w okresie ostatnich 4 lat, w tym co najmniej w jednym projekcie realizowanym na zamówienie instytucji kultury
4. wiedzę dziedzinową popartą obszernym doświadczeniem w jej przekazywaniu – co najmniej 3 lata potwierdzonego doświadczenia wykładowego w zakresie projektowania user experience
c. Projektanta graficznego, posiadającego:
1. Ukończone studia z zakresu projektowania grafiki lub pokrewne
2. Co najmniej trzyletnie doświadczenie zawodowe
3. Wiodący udział w co najmniej dwóch projektach o wartości co najmniej 100 000 PLN brutto w ciągu ostatnich czterech lat
4. Wiodący udział w minimum trzech projektach z zakresu systemów identyfikacji wizualnej. Minimum trzy projekty.
d. Programistę backend, posiadającego:
1. Ukończone studia inżynierskie lub wyższe w zakresie informatyki
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe
3. Wiodący udział w co najmniej trzech projektach o wartości 100 000 PLN brutto w okresie ostatnich trzech lat
e. Programistę frontend, posiadającego:
1. co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe
2. biegłą znajomość HTML5, JavaScript, PHP, Frameworków frontendowych React lub Angular lub Vue, biegłą znajomość biblioteki jQuery, znajomość bibliotek Bourbon i Neat, znajomość techonlogii takich jak Yeoman, Gulp, Bower
f. Analityka User Experience, posiadający:
1. Ukończone studia wyższe z zakresu informatyki lub podyplomowe studia z zakresu user experience
2. Co najmniej pięcioletnie doświadczenie zawodowe
3. Aktualne doświadczenie w zakresie badań z użytkownikami (ankiety, wywiady pogłębione) oraz narzędzi analizy statystycznej ruchu w serwisach internetowych (Google Analytics, HotJar)
g. Testera, posiadającego:
1. Co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe
Kompetencje ww. członków zespołu nie mogą być łączone ze sobą oprócz pozycji a (Menadżer) i b (Projektant UX).
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Przedłożone dokumenty muszą potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w rozdziale V, pkt 1 ppkt 2 lit C).
Dowodami, o których mowa w rozdziale VI ust. 5 pkt 1) SIWZ są:
a. poświadczenie, z tym, że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b. jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej za dowód uważa się oświadczenie wykonawcy,
c. w przypadku, gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów.
2) wykaz osób, które będą realizować przedmiotowe zamówienie, zawierający informację o podstawie dysponowania tymi osobami wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Przedłożony dokument musi potwierdzać w sposób bezsporny spełnienie warunku określonego w rozdziale V pkt 1 ppkt 2 lit C , wzór wykazu stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji,
o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekaże zamawiającemu oświadczenie
o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ), o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Składając ofertę każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium.
2. Kwota wadium wymaganego w przedmiotowym postępowaniu to 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
3. Wadium musi zostać wniesione na cały okres terminu związania ofertą.
4. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
5. Wadium należy wnieść w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy.
6. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych, z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać:
a) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust 4a i 5 ustawy, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą,
b) termin obowiązywania gwarancji,
c) miejsce i termin zwrotu gwarancji.
7. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, poręczenie bankowe oraz poręczenia innych instytucji winny zostać złożone w formie dokumentu oryginalnego.
8. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Instytutu Adama Mickiewicza:
Bank Gospodarstwa Krajowego 79 1130 1017 0020 1461 7720 0002 z podaniem tytułu „WADIUM: Postępowanie nr 12/IAM/2017/08”
9. Wadium w formie pieniężnej (przelew) musi zostać zaksięgowane na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (dzień, godzina, minuta składania ofert).
10. Kserokopię potwierdzenia złożenia wadium w formie pieniężnej należy dołączyć do oferty.
11. W przypadku wadium wnoszonego w poręczeniu lub gwarancji, oryginał dokumentu należy złożyć osobno w kopercie zawierającej ofertę, włączając do oferty kopię dokumentu.
12. Nie wniesienie wadium w terminie określonym w niniejszej SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartej umowy w zakresie:
1) sprostowania oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych;
2) zmiany osób wyznaczonych do realizacji przedmiotu zamówienia, jak też powołania nowych, przy zastrzeżeniu, że Zamawiający ma prawo niewyrażenia zgody na osoby, których kwalifikacje są niższe niż wymagane w SIWZ na dane stanowisko;
3) zmiany terminu wykonania Przedmiotu Umowy, w szczególności w przypadku kiedy Strony podejmą wspólnie taką decyzję, a opóźnienie w realizacji nie będzie zawinione przez Wykonawcę.
4) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia w tym zmiana stawki podatku VAT;
5) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności, w szczególności istotnych zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem lub wystąpienia istotnych trudności w pozyskiwaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia.
|
IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1.Na podstawie art. 36 ust. 4 ustawy Wykonawca jest zobowiązany umieścić w składanej ofercie informację o części zamówienia, którą zamierza powierzyć podwykonawcom. Zamawiający nie zastrzega żadnej części zamówienia, która nie może być powierzona podwykonawcom.
2. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 1 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia.
4. Zamawiającego żąda, aby wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieścił informacje o podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
5. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 niniejszej SIWZ.
6.Do oferty należy załączyć:
1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy, zgodnie z wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ
2) wypełniony i podpisany załącznik nr 8 do siwz
3) pełnomocnictwa
4) potwierdzenie wniesienia wadium
5) opis procesu developerskiego wykorzystywanego przez Wykonawcę do wdrażania projektów IT – w szczególności stron www.
6) opis procesu developerskiego dotyczącego reakcji na zgłoszenia: błędów, zmian, nowych funkcjonalności.
7. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia Jedynie złożenie oryginału dokumentu zawierającego podpis upoważnionej osoby pod treścią oświadczenia, spełnia wymóg formy pisemnej zobowiązania, określonej w art. 26 ust. 2b Pzp. Podmiot, który zobowiązał się do udostępnienia swoich zasobów odpowiada solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba, że za nieudostępnienie zasobów nie ponosi winy. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób wyraźny i jednoznaczny wolę udzielenie wykonawcy, ubiegającemu się o zamówienia odpowiedniego zasobu oraz wskazywać:
a) jaki jest zakres dostępnych wykonawcy zasobów,
b) w jaki sposób zostaną wykorzystane zasoby innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,
c) jakiego charakteru stosunki będą łączyły wykonawcę z innym podmiotem,
d) jaki jest zakres i w jakim okresie inny podmiot będzie brał udział przy wykonywaniu zamówienia.
8. Jeżeli zostanie wybrana oferta Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć Zamawiającemu w terminie przez niego wyznaczonym umowę regulującą ich współpracę. Umowa regulująca współpracę Wykonawców składających wspólnie ofertę powinna określać m.in.:
1) podmioty składające ofertę;
2) cel gospodarczy, dla którego została zawarta umowa;
3) zasady reprezentacji i prowadzenia spraw;
4) oznaczenie czasu trwania umowy (wymaga się, aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i/lub rękojmi.
9.W przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, uchyla się od zawarcia umowy, Zamawiający będzie mógł wybrać ofertę najkorzystniejszą spośród pozostałych ofert, bez przeprowadzenia ich ponownego badania i oceny chyba, że zachodzą przesłanki, o których mowa w art. 93 ust. 1 ustawy PZP.
|