Dostawa aparatu USG, bronchofiberoskopów i dzierżawa myjni endoskopowej

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Miejscowość Grudziądz
Województwo kujawsko-pomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 584202-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
1. zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG do wczesnej diagnostyki narządu ruchu – 1 szt. oraz bronchofiberoskopu - 1 szt. i bronchofiberoskopu intubacyjnego – 1 szt.
2. dzierżawa myjni endoskopowej - szt. 1 wraz z sukcesywnymi dostawami środków chemicznych dedykowanych do myjni endoskopowej, Zamawiający przewiduje 160 cykli mycia miesięcznie na myjnię
zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ
i formularzem cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9276a03c-a678-4b25-b641-5bad5e15eeed
Biuletyn 584202-N-2017
Zamawiajacy nazwa Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr Władysława Biegańskiego
Regon 87029873800000
Zamawiajacy adres ulica ul. Rydygiera
Zamawiajacy adres numer domu 15/17
Zamawiajacy miejscowosc Grudziądz
Zamawiajacy kod pocztowy 86-300
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo kujawsko-pomorskie
Zamawiajacy telefon 56 6413400
Zamawiajacy fax 56 4621334
Zamawiajacy email sekretariat.dyrekcja@bieganski.org
Adres strony url www.przetargi.bieganski.org
Adres strony internetowej www.przetargi.bieganski.org
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.przetargi.bieganski.org
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.przetargi.bieganski.org
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny poczta tradycyjna, kurier lub osobiście
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Regionalny Szpital Specjalistyczny im. dr. Władysława Biegańskiego, ul. L. Rydygiera 15/17, 86-300 Grudziądz, Budynek T, I piętro, pok. nr 108 a,
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa aparatu USG, bronchofiberoskopów i dzierżawa myjni endoskopowej
Numer referencyjny Z/33/PN/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest: 1. zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie aparatu USG do wczesnej diagnostyki narządu ruchu – 1 szt. oraz bronchofiberoskopu - 1 szt. i bronchofiberoskopu intubacyjnego – 1 szt. 2. dzierżawa myjni endoskopowej - szt. 1 wraz z sukcesywnymi dostawami środków chemicznych dedykowanych do myjni endoskopowej, Zamawiający przewiduje 160 cykli mycia miesięcznie na myjnię zgodnie z zestawieniem parametrów technicznych stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ i formularzem cenowym stanowiącym Załącznik Nr 2 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Zamawiający przewiduje możliwość dokonania najpierw oceny ofert, a następnie zbadania, czy Wykonawca którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, uchyli się od zawarcia umowy Zamawiający zbada, czy nie podlega wykluczeniu oraz czy spełnia warunki udziału w postępowaniu Wykonawca, który złożył ofertę najwyżej ocenią spośród pozostałych ofert. (art. 24 aa ust. 1 i 2 Pzp)
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci aktualne dokumenty stwierdzające dopuszczenie oferowanego przedmiotu zamówienia do obrotu i do używania w Polsce zgodnie z Ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r. (Dz. U. z 2015 r. poz. 876) - dotyczy asortymentów będących wyrobami medycznymi
Inne dokumenty niewymienione formularz ofertowy – stanowiący Załącznik do SIWZ – należy złożyć w formie oryginału formularz cenowy – stanowiący Załącznik nr 2 do SIWZ – należy złożyć w formie oryginału opis techniczny urządzeń medycznych – wg Załącznika Nr 1 do niniejszej SIWZ – należy złożyć w formie oryginału. fotografia (np. folder) oferowanego urządzenia – należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę – dotyczy zadań: 1, 2, 3 oryginał pełnomocnictwa lub kopia poświadczona notarialnie - w przypadku gdy Wykonawca działa przez pełnomocnika Wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców dokument powinien złożyć każdy z Wykonawców
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Wszelkie zmiany umowy wymagają zgody obu stron wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności. Zmiany umowy są dopuszczalne bez ograniczeń w zakresie dozwolonym przez art. 144 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 Ustawy - Prawo Zamówień Publicznych przewiduje możliwość zmiany – z zastrzeżeniem formy przewidzianej w ust. 1 – postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie: - zmiany ceny w przypadku zmiany stawki podatku VAT - w takim przypadku zmiana ceny nastąpi z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT z zachowaniem ceny netto, która pozostaje bez zmian. - obniżenia cen jednostkowych środków chemicznych dedykowanych dzierżawionej myjni endoskopowej , w przypadku zaistnienia okoliczności których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy – dotyczy poz. I. zadania 3 - zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem nowym posiadającym co najmniej takie same parametry, jakie posiadał towar będący podstawą wyboru oferty Wykonawcy, w przypadku wycofania lub wstrzymania produkcji dotychczas dostarczanego towaru, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu – dotyczy środków chemicznych (poz. I.) w zadaniu 3 - zastąpienia towaru dotychczas dostarczanego w ramach realizacji niniejszej umowy, towarem o wyższej jakości, w przypadkach których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, pod warunkiem, iż cena wprowadzonego towaru nie ulegnie zwiększeniu – dotyczy środków chemicznych (poz. I) w zadaniu 3 Strony w zakresie zadania 3 poz. I. środki chemiczne dopuszczają zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy, w przypadku zmiany: - wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3- 5 Ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, - zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W przypadku zaistnienia wyżej wymienionych zmian Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wynagrodzenia, przedkładając odpowiednie dokumenty potwierdzające zasadność złożenia takiego wniosku. Wykonawca powinien wykazać ponad wszelką wątpliwość, że zaistniała zmiana ma bezpośredni wpływ na koszty wykonania zamówienia oraz określić stopień, w jakim wpłynie ona na wysokość wynagrodzenia. W przypadku uznania przez Zamawiającego zasadności wprowadzenia powyższych zmian do umowy, Zamawiający zobowiązuje się pokryć podwyżkę wynagrodzenia w takim stopniu, w jakim miały one wpływ na wzrost wynagrodzenia. W oparciu o powyższą klauzulę nie można dokonać zmiany wynagrodzenia Wykonawcy w pierwszych 12 miesiącach obowiązywania umowy
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 12:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)