Dostawa licencji, aktualizacji licencji i subskrypcji oprogramowania Microsoft oraz usług wsparcia lub produktów równoważnych dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego

Data publikacji 2017-09-07
Data zakończenia 2017-09-15 00:00:00
Instytucja Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Pakiety oprogramowania informatycznego

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583498-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 485170005
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, aktualizacji licencji i subskrypcji oprogramowania Microsoft oraz usług wsparcia określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia

Dodatkowe informacje

GuidZP400 181d344f-1a5a-4a62-9344-2d33a7239677
Biuletyn 583498-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Regon 1226172500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Powsińska
Zamawiajacy adres numer domu 69/71
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-903
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 694 61 18
Zamawiajacy fax 22 694 61 21
Zamawiajacy email zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
Adres strony url https://centrum.gov.pl/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Czy przeprowadza podmiot zamawiajacy powierzyl 1
Zamawiajacy powierzyl Zamawiającym jest Główny Inspektorat Farmaceutyczny w imieniu i na rzecz którego działa Centrum Obsługi Administracji Rządowej z siedzibą w Warszawie ul. Powsińska 69/71, 02-903 Warszawa NIP: 5213590436 Tel.: + 48 22 694 69 56 Faks: +48 22 694 60 76 Strona internetowa www.cuw.gov.pl działające na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 ze zm.).
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Instytucja Gospodarki Budżetowej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia https://zamowienia.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja https://zamowienia.gov.pl/
Czy oferty wnioski dostepne 1
Oferty wnioski dostepne https://zamowienia.gov.pl/
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa licencji, aktualizacji licencji i subskrypcji oprogramowania Microsoft oraz usług wsparcia lub produktów równoważnych dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego
Numer referencyjny 2017/31
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji, aktualizacji licencji i subskrypcji oprogramowania Microsoft oraz usług wsparcia określonych w załączniku nr 1 do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia
Cpv glowny przedmiot 48517000-5
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 36
Informacje na temat katalogow Okres wykonania zamówienia – przez okres 36 miesięcy od dnia zawarcia umowy lub do wyczerpania maksymalnej wartości Umowy w zależności od tego, które ze zdarzeń wystąpi jako pierwsze.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zakresie warunkow udzialu 1. W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Zamawiający w myśl przepisu art. 26 ust. 2 ustawy Pzp nie przewiduje wezwania Wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia w wyznaczonym terminie oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz Oferty – Załącznik nr 2 do SIWZ 2) Oświadczeń, o których mowa w rozdziale 5 pkt. 5.1 SIWZ 3) Pełnomocnictwa lub innych dokumentów, opatrzonych kwalifikowanym podpisem elektronicznym, z których wynika prawo do podpisania oraz do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba że Zamawiający może je uzyskać w szczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 poz. 1114 oraz z 2016 poz. 352), a Wykonawca wskazał to wraz ze złożeniem oferty, 4) Pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, 5) Dokumenty potwierdzające równoważność oferowanych dostaw (jeśli dotyczy) - Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego w myśl przepisu art. 30 ust. 5 oraz Rozdziału 2 pkt 2.5 i 2.6 SIWZ jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w ust. 7 załącznika nr 1 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany Umowy w następujących przypadkach: 1. Produkty (oprogramowanie) stanowiące przedmiot Umowy, wymienione w Załączniku nr 1 do Umowy i stanowiące przedmiot oferty Wykonawcy zostały wycofane z rynku, a proponowane oprogramowanie w wersji wyższej tego samego producenta posiada funkcjonalność, cechy i parametry nie gorsze niż produkt wycofany – w takim przypadku warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian. Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie. 2. Wystąpi konieczność zmiany produktu ze względu na wycofanie przez producenta oprogramowania produktu ze sprzedaży wraz z usługami wsparcia technicznego – w takim przypadku, warunki i zasady realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian. Wykonawca każdorazowo powiadomi pisemnie Zamawiającego o takiej zmianie. 3. Wystąpią zmiany zasad licencjonowania wprowadzone przez producenta oprogramowania, wymagające dołączenia w formie załącznika do niniejszej Umowy tych zasad w ramach programu MPSA – w takim przypadku, zasady te zostaną dołączone do Załącznika nr 2 Umowy, a pozostałe warunki realizacji Umowy, w tym wynagrodzenie pozostają bez zmian. 4. Nastąpi urzędowa zmiana wysokości stawki podatku VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów, których ta zmiana będzie dotyczyć i zmiany wynagrodzenia brutto wynikającej ze zmiany stawki podatku; 5. Nastąpi zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
IV 4 4 data 2017-09-15T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. Postępowanie prowadzone jest w języku polskim na elektronicznej Platformie Zakupowej pod adresem https://zamowienia.gov.pl/ (dalej jako Platforma Zakupowa, „Platforma” lub System) i pod nazwą postępowania: Dostawa licencji, aktualizacji licencji i subskrypcji oprogramowania Microsoft oraz usług wsparcia lub produktów równoważnych dla Głównego Inspektoratu Farmaceutycznego. 2. W zakładce „Załączniki” przedmiotowego postępowania dostępna jest dokumentacja postępowania. Pobranie dokumentu następuje po kliknięciu na wybrany załącznik i wciśnięciu polecenia „Pobierz”. W celu pobrania wszystkich załączników jednocześnie należy wybrać polecenie „Pobierz paczkę”, a następnie „Pobierz wszystkie załączniki organizatora”. 3. Wykonawca przystępując do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego tj. bezpłatnie rejestrując się lub logując, w przypadku posiadania konta w Platformie Zakupowej, akceptuje warunki korzystania z Platformy, określone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://zamowienia.gov.pl/ oraz uznaje go za wiążący. 4. Zamawiający określa instrukcję korzystania z Platformy Zakupowej w niniejszym postępowaniu tj.: - W zakładce „Postępowania”, dalej „Lista postępowań otwartych” Wykonawca wybiera niniejsze postępowanie oraz korzystając z polecenia „Zgłoś się do udziału w postępowaniu” przechodzi odpowiednio do Formularza rejestracyjnego - w przypadku, kiedy Wykonawca nie posiada konta na Platformie lub panelu logowania użytkownika do Systemu, - Po wypełnieniu formularza rejestracyjnego Wykonawca otrzymuje e-maila informującego, że może dokonać pierwszego logowania do Platformy, - Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do systemu. Po wprowadzeniu danych użytkownika tj. adresu e-mail oraz hasła zgłoszenie jest automatycznie akceptowane przez System. - Oferent składa ofertę poprzez dodanie w zakładce „Załączniki” dokumentów (załączników) określonych w SIWZ i podpisanych kwalifikowanym podpisem elektronicznym poprzez wybranie polecenia „Dodaj załącznik” i wybranie docelowego pliku, który ma zostać wczytany; Wykonawca opisuje załącznik nazwą umożlwiającą jego identyfikację. W przypadku zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa w treści dokumentu, Wykonawca zaznacza polecenie „Załącznik stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wczytanie załącznika następuje poprzez polecenie „Zapisz”. Potwierdzeniem prawidłowo złożonej oferty jest komunikat systemowy „Plik został wczytany” Po zapisaniu, plik jest widoczny w systemie jako zaszyfrowany. Jeśli Wykonawca zamieścił niewłaściwy plik może go usunąć zaznaczając plik i klikając polecenie „Usuń”. - Wykonawca składa ofertę w formie zaszyfrowanej, dlatego też oferty nie są widoczne do momentu odszyfrowania ofert przez Zamawiającego, które następuje po terminie otwarcia. - Wykonawca może także samodzielnie wycofać złożoną przez siebie ofertę. W tym celu w zakładce „Załączniki” należy skorzystać z polecenia „Usuń”, uprzednio wybrany przez siebie plik z Ofertą. 5. Zamawiający, zgodnie z § 4 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów (Dz. U. z 2016 r. poz. 1126) w sprawie użycia środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz udostępnienia i przechowywania dokumentów elektronicznych (dalej jako „Rozporządzenie”) określa dopuszczalny format kwalifikowanego podpisu elektronicznego jako: - Dokumenty w formacie „pdf” należy podpisywać tylko i wyłącznie formatem PAdES 6. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie Zakupowej tj.: - stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512kb/s, - komputer klasy PC lub PC lub MAC, o następującej konfiguracji: pamięć min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje, - zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa; w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0. - włączona obsługa JavaScript, - zainstalowany program Acrobat Reader. 7. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkosci do 50 MB w formatach: .pdf. 8. Zamawiający, zgodnie z § 3 ust. 3 Rozporządzenia określa informacje na temat kodowania i czasu odbioru danych tj.: - Plik załączony przez Wykonawcę na Platformie Zakupowej i zapisany, widoczny jest w systemie jako zaszyfrowany. Możliwość otworzenia pliku dostępna jest dopiero po odszyfrowaniu przez Zamawiającego po upływie terminu składania ofert. - Oznaczenie czasu odbioru danych przez Platformę stanowi przypiętą do dokumentu elektronicznego datę oraz dokładny czas (hh:mm:ss), znajdującą się po lewej stronie dokumentu w kolumnie „Data przesłania”. 9. Komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami, w tym wszelkie oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje, przekazywane są w formie elektronicznej za pośrednictwem Platformy w zakładce „Pytania / Informacje”. Za datę wpływu oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się ich datę wczytania do Systemu.
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)