Dostawa sprzętu IT, oprogramowania narzędziowego, licencji wraz z modułami, usług informatycznych i technicznych, w ramach realizacji projektu pt. „Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w placówce leczniczej w celu poprawy jakości oraz dostępu do usług zdrowotnych”

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-18 00:00:00
Instytucja Gminny Ośrodek Zdrowiaw Mściwojowie
Miejscowość Mściwojów
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 583961-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 480000008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę, konfigurację i uruchomienie niezbędnego sprzętu serwerowego; - dostawę i uruchomienie sprzętu komputerowego; - dostawę oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej „ZSI”); - wartości niematerialne i prawne: oprogramowanie komputerowe oraz licencje stanowiskowe wraz z modułami umożliwiającymi optymalizację procesów placówki medycznej i świadczenie e–usług; - przygotowanie analizy przedwdrożeniowej, opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa i informacji, przeprowadzenie testów bezpieczeństwa; - przygotowanie strony internetowej; - przygotowanie i wydruk materiałów promocyjnych (1000 szt. ulotek) Realizacja niniejszej inwestycji obejmuje wdrożenie 6 e-usług na 4 poziomie dojrzałości (e-rejestracja, e-konsultacje, e-diagnostyka, e-laboratorium, e-kolejka, e-powtórki recept) oraz elektronicznej dokumentacji medycznej w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Mściwojowie. Inwestycja zostanie zlokalizowana w siedzibie Wnioskodawcy w Mściwojowie 59-407 Mściwojów 5a oraz wchodzącym w skład Gminnego Ośrodka Zdrowia Punkcie Lekarskim w Snowidzy (59-407 Mściwojów, Snowidza 91). Projekt adresowany jest do trzech grup docelowych: pacjentów, personelu oraz partnerów. Celem strategicznym projektu jest zwiększenie dostępu do najwyższej jakości e-usług świadczonych w obszarze ochrony zdrowia, spójnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Cel projektu zostanie osiągnięty poprzez zakup analizy przedwdrożeniowej, środków trwałych, wartości niematerialno-prawnych, usług instalacyjnych. Korzystanie przez grupy docelowe z e-usług będzie możliwe różnymi kanałami dostępu, niezależnie od miejsca przebywania i wykorzystywanej technologii. Wnioskodawca zakłada wykorzystanie w ramach zaprojektowanych e-usług responsywnych portali, które wyświetlać się będą poprawnie na wszystkich urządzeniach – komputerach stacjonarnych, tabletach i smartfonach. Wykorzystanie interfejsów webowych dla projektowanych e-usług pozwoli na realizację postulatu dostępności niezależnie od typu i specyfikacji sprzętowej urządzenia użytkownika. Wdrażany w ramach projektu system informatyczny nie dubluje żadnych funkcjonalności, ani celów systemów ogólnokrajowych.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d86d3b2d-0e80-452c-bb21-d13c0a615df6
Biuletyn 583961-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gminny Ośrodek Zdrowiaw Mściwojowie
Regon 39058248000000
Zamawiajacy adres ulica Mściwojów
Zamawiajacy miejscowosc Mściwojów
Zamawiajacy kod pocztowy 59407
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon (76) 872 85 14
Zamawiajacy fax ( 76) 872-85-14
Zamawiajacy email anamart@interia.pl
Adres strony url www.bip.msciwojow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Regionalny Program Operacyjny dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa 2. Technologie informacyjno-komunikacyjne, Działanie 2.1 E-usługi publiczne, Poddziałanie 2.1.1 E-usługi publiczne - konkursy horyzontalne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczy zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.bip.msciwojow.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie-za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. - Prawo pocztowe (Dz. U. z 2017 r., poz. 1481 t.j) osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Adres: Gminny Ośrodek Zdrowia w Mściwojowie, Mściwojów 5a, 59-407 Mściwojów
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzętu IT, oprogramowania narzędziowego, licencji wraz z modułami, usług informatycznych i technicznych, w ramach realizacji projektu pt. „Wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego w placówce leczniczej w celu poprawy jakości oraz dostępu do usług zdrowotnych”
Numer referencyjny GOZ.271.2.2017
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu Przedmiot zamówienia obejmuje: - dostawę, konfigurację i uruchomienie niezbędnego sprzętu serwerowego; - dostawę i uruchomienie sprzętu komputerowego; - dostawę oraz wdrożenie Zintegrowanego Systemu Informatycznego (dalej „ZSI”); - wartości niematerialne i prawne: oprogramowanie komputerowe oraz licencje stanowiskowe wraz z modułami umożliwiającymi optymalizację procesów placówki medycznej i świadczenie e–usług; - przygotowanie analizy przedwdrożeniowej, opracowanie i wdrożenie polityki bezpieczeństwa i informacji, przeprowadzenie testów bezpieczeństwa; - przygotowanie strony internetowej; - przygotowanie i wydruk materiałów promocyjnych (1000 szt. ulotek) Realizacja niniejszej inwestycji obejmuje wdrożenie 6 e-usług na 4 poziomie dojrzałości (e-rejestracja, e-konsultacje, e-diagnostyka, e-laboratorium, e-kolejka, e-powtórki recept) oraz elektronicznej dokumentacji medycznej w Gminnym Ośrodku Zdrowia w Mściwojowie. Inwestycja zostanie zlokalizowana w siedzibie Wnioskodawcy w Mściwojowie 59-407 Mściwojów 5a oraz wchodzącym w skład Gminnego Ośrodka Zdrowia Punkcie Lekarskim w Snowidzy (59-407 Mściwojów, Snowidza 91). Projekt adresowany jest do trzech grup docelowych: pacjentów, personelu oraz partnerów. Celem strategicznym projektu jest zwiększenie dostępu do najwyższej jakości e-usług świadczonych w obszarze ochrony zdrowia, spójnych z aktualnie obowiązującymi przepisami prawa. Cel projektu zostanie osiągnięty poprzez zakup analizy przedwdrożeniowej, środków trwałych, wartości niematerialno-prawnych, usług instalacyjnych. Korzystanie przez grupy docelowe z e-usług będzie możliwe różnymi kanałami dostępu, niezależnie od miejsca przebywania i wykorzystywanej technologii. Wnioskodawca zakłada wykorzystanie w ramach zaprojektowanych e-usług responsywnych portali, które wyświetlać się będą poprawnie na wszystkich urządzeniach – komputerach stacjonarnych, tabletach i smartfonach. Wykorzystanie interfejsów webowych dla projektowanych e-usług pozwoli na realizację postulatu dostępności niezależnie od typu i specyfikacji sprzętowej urządzenia użytkownika. Wdrażany w ramach projektu system informatyczny nie dubluje żadnych funkcjonalności, ani celów systemów ogólnokrajowych.
Cpv glowny przedmiot 48000000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2018-03-02T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Wykonawca potwierdza spełnienie warunków poprzez złożenie oświadczenia.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ: 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch zamówień zrealizowanych dla podmiotu leczniczego którego przedmiotem była: a) dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego obejmującego min. serwery, stacje robocze i sprzęt peryferyjny, b) dostawa i wdrożenie wraz z serwisem systemu informatycznego obsługującego działalność podmiotu leczniczego w zakresie w cz. medycznej (HIS) obejmującej m.in. rozliczenia z płatnikami (w tym NFZ), przychodnię, e-Usługi - o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł) każda, Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, ze szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy/usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWIZ. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem projektowym (załącznik nr 7 do SIWZ), w skład którego wchodzić będzie: a) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadającym certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, który uczestniczył w min. jednym wdrożeniu systemu informatycznego klasy ZSI na stanowisku Kierownika Projektu w jednostce ochrony zdrowia; b) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: zespół konsultantów wdrożeniowych przypisanych do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem wdrożeniowym, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach wdrożenia. Każda z osób powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia systemu ZSI w jednostce ochrony zdrowia; c) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: zespół osób przypisanych do tego projektu w liczbie min. 1 osoby odpowiedzialnej za tworzenie i rozwój oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego i zapewniającego rozwój systemu, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach wdrożenia.
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy pzp.
Zakresie warunkow udzialu 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone w ogłoszeniu o zamówieniu oraz niniejszej SIWZ: 1) Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem w wykonaniu w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej: dwóch zamówień zrealizowanych dla podmiotu leczniczego którego przedmiotem była: a) dostawa, instalacja i konfiguracja sprzętu komputerowego obejmującego min. serwery, stacje robocze i sprzęt peryferyjny, b) dostawa i wdrożenie wraz z serwisem systemu informatycznego obsługującego działalność podmiotu leczniczego w zakresie w cz. medycznej (HIS) obejmującej m.in. rozliczenia z płatnikami (w tym NFZ), przychodnię, e-Usługi - o wartości min. 200 000,00 zł brutto (słownie: dwieście tysięcy zł) każda, Wykonawca wskaże dokładną nazwę zrealizowanego zamówienia, która pozwoli na jednoznaczną identyfikację zamówienia, ze szczegółowym wskazaniem zakresów funkcjonalnych potwierdzających spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Zamawiający dopuszcza jedynie wykazywanie zamówień ostatecznie zakończonych i odebranych, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że dostawy/usługi zostały wykonane należycie zgodnie z załącznikiem nr 9 do SWIZ. 2) Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował na etapie realizacji zamówienia zespołem projektowym (załącznik nr 7 do SIWZ), w skład którego wchodzić będzie: a) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: Kierownik Projektu z wykształceniem wyższym magisterskim, posiadającym certyfikat zarządzania projektami np. Prince II lub inny równoważny, wydany przez niezależną jednostkę akredytowaną do wydawania tego typu certyfikatów, który uczestniczył w min. jednym wdrożeniu systemu informatycznego klasy ZSI na stanowisku Kierownika Projektu w jednostce ochrony zdrowia; b) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: zespół konsultantów wdrożeniowych przypisanych do tego projektu w liczbie min. 1 osoby z co najmniej 2-letnim doświadczeniem wdrożeniowym, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach wdrożenia. Każda z osób powinna się wykazać doświadczeniem w udziale w co najmniej jednym projekcie informatycznym, dotyczącym wdrożenia systemu ZSI w jednostce ochrony zdrowia; c) Stanowisko (funkcja)/ minimalna liczba osób: zespół osób przypisanych do tego projektu w liczbie min. 1 osoby odpowiedzialnej za tworzenie i rozwój oprogramowania w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, zapewniającym możliwość modyfikacji wdrożonego systemu w zależności od potrzeb Zamawiającego i zapewniającego rozwój systemu, gwarantującym realizację wdrożenia równolegle w kilku obszarach wdrożenia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W zakresie spełniania przez oferowane dostawy oprogramowania wymagań określonych przez zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na nośniku CD/DVD lub na pamięci USB wersję demonstracyjną uruchomioną na maszynie wirtualnej z próbką wszystkich oferowanych funkcjonalności opisanych w Załączniku 2 do SIWZ - Formularz techniczny w części WARTOŚCI NIEMATERIALNE I PRAWNE pkt 11 na str. 17, pkt 12 na str. 37, pkt 13 na str. 40, pkt 19 na str. 45. Uruchomienie próbki musi być możliwe na komputerze Zamawiającego bez konieczności połączenia z Internetem. W przypadku nie spełnienia przez dostarczone oprogramowanie wymagań oferowanych przez Zamawiającego funkcjonalności, oferta Wykonawcy podlegać będzie odrzuceniu.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz oferty - zgodny ze wzorem podanym w załączniku nr 4 do SIWZ. 2) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu (wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ) oraz oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wzór stanowi załącznik nr 6a do SIWZ). 3) Dowód wniesienia wadium. 4) Pełnomocnictwo do działania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy nie jest to osoba upoważniona do reprezentowania Wykonawcy z mocy prawa. 5) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (załącznik nr 11 do SIWZ). 6) Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy pzp. (dotyczącej kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie; ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji warunków płatności zawartych w ofertach) przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Czy wadium 1
Wadium Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 09 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 3.Wadium wniesione w pieniądzu należy wpłacić przelewem na wskazany rachunek bankowy nr: 37 86471020 0210 0016 2002 0002, z dopiskiem „Wadium – postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr ref. GOZ.271.2.2017”. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi wskazywać jako beneficjenta Gminny Ośrodek Zdrowia w Mściwojowie. 5. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji musi gwarantować Zamawiającemu bezwarunkową wypłatę na jego pierwsze pisemne żądanie kwoty wadium w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy pzp, bez jakichkolwiek dodatkowych zastrzeżeń i warunków. Poręczenia i gwarancje muszą być ważne co najmniej przez okres związania ofertą, a w przypadku przedłużania terminu związania ofertą – także przez ten okres. 6. Wadium uznaje się za wniesione w terminie, jeżeli wpłynęło na rachunek bankowy zamawiającego przed terminem składania ofert, tj. do dnia 18.09.2017 r. do godz. 11:00. 7. W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą w jednej kopercie, jednakże nie należy spinać na trwałe ofertą, w terminie do dnia składania ofert tj. do dnia 18.09.2017 r. do godz. 11:00.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany Umowy w następującym zakresie: 1) terminu realizacji przedmiotu Umowy, gdy zaistnieje przerwa w realizacji zamówienia z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, 2) terminu realizacji przedmiotu Umowy w wypadku zajścia okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, 3) zmniejszenia wynagrodzenia Wykonawcy i zmian zasad płatności tego wynagrodzenia w sytuacji, kiedy konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, które nie były znane w chwili zawarcia Umowy, lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego, w szczególności w przypadku zmniejszenia zakresu przedmiotu zamówienia, w razie, gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy. 4) zmian sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmiany zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących ich realizacji, 5) zmian związanych z rezygnacją przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu Umowy, 6) gdy niezbędna jest zmiana sposobu wykonania Umowy, o ile zmiana taka jest korzystna dla Zamawiającego oraz konieczna w celu prawidłowego wykonania Umowy, 7) zmianę wynagrodzenia przy skorzystaniu przez Zamawiającego z możliwości realizacji modyfikacji Systemu poza maksymalną liczbę godzin przewidzianych w ramach gwarancji. 2. Zaistnienie sytuacji określonej w ust. 1 pkt 1) może stanowić podstawę do wystąpienia przez Wykonawcę do Zamawiającego o przedłużenie terminu realizacji Umowy o okres odpowiadający okresowi zaistniałej przerwy. 3. W przypadku, o którym mowa w ust. 1 pkt 5) wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie proporcjonalnie zmniejszone, przy czym Zamawiający dokona płatności za wykonaną część Umowy. 4. Wszelkie zmiany w składzie osobowym Zespołu Dedykowanego przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu Umowy w stosunku do składu wskazanego w ofercie są możliwe jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego np. w przypadku zdarzeń losowych, których nie można było wcześniej przewidzieć przy dochowaniu należytej staranności, a w szczególności długotrwałej choroby, długotrwałej niezdolności do pracy. Nowa osoba wprowadzona do Zespołu Dedykowanego przez Wykonawcę do realizacji Przedmiotu Umowy musi spełniać warunki określone w SIWZ w zakresie potencjału kadrowego Wykonawcy przewidziane dla roli, którą będzie pełniła. 5. Strony przewidują możliwości wprowadzenia odpowiedniej zmiany wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany: 1) stawki podatku od towaru i usług; 2) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę; 3) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne; - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 6. W przypadku, gdy w trakcie realizacji Umowy dojdzie do zmiany: 1) określonej w ust. ust.5 lit. a, wysokość wynagrodzenia netto należnego Wykonawcy, zostanie powiększona o kwotę podatku od towarów i usług wyliczoną według zmienionej stawki podatku VAT; 2) określonej w ust. 5 lit. b, składnik wynagrodzenia odpowiadający kosztom pracy zostanie zwiększony o wysokość wskaźnika wzrostu minimalnego wynagrodzenia w stosunku do roku ubiegłego, pomniejszonego o 4 punktów procentowych; 3) określonej w ust. 5 lit. c, składnik wynagrodzenia odpowiadający kosztom pracy zostanie zwiększony maksymalnie o 40% wartości zmiany składek z tytułu ubezpieczeń społecznych lub ubezpieczeń zdrowotnych; 7. W przypadku zaistnienia przesłanek określonych w ust. 5, Wykonawca będzie uprawniony do złożenia pisemnego wniosku do Zamawiającego o dokonanie zmiany wysokości wynagrodzenia. W pisemnym wniosku Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia wyczerpującego uzasadnienia dla zmiany wynagrodzenia, w tym w szczególności do przedstawienia szczegółowego wyliczenia, z którego będzie wynikać, w jaki sposób i o ile zmiany określone w ust. 5 wpłynęły na zmianę kosztów wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. Wniosek musi również zawierać określenie kwoty, o jaką ma wzrosnąć wynagrodzenie Wykonawcy. Warunkiem zmiany wynagrodzenia jest wystąpienie Wykonawcy z wnioskiem, o którym mowa powyżej, do 30 dni od daty ogłoszenia zmian, o których mowa w ust. 5 Umowy, pod rygorem utraty prawa dochodzenia roszczeń, a następnie przeprowadzenia negocjacji z Zamawiającym w celu udowodnienia wpływu zmian, o których mowa w ust. 3 Umowy na koszty wykonania Przedmiotu Umowy przez Wykonawcę. 8. W terminie 30 dni od przedłożenia przez Wykonawcę pisemnego wniosku, o którym mowa w ust. 7 niniejszego paragrafu, Zamawiający pisemnie ustosunkuje się do niego, uwzględniając go w całości albo wnosząc swoje zastrzeżenia. W przypadku wniesienia zastrzeżeń przez Zamawiającego, Strony przystąpią do negocjacji zmiany wysokości wynagrodzenia, które powinny się zakończyć w terminie 14 dni od dnia dostarczenia Wykonawcy tych zastrzeżeń. 9. W toku weryfikacji wniosku, o którym mowa w ust. 7, Zamawiający jest uprawniony do wezwania Wykonawcy do złożenia dodatkowych wyjaśnień, kopii dokumentów źródłowych lub wyliczeń, w zakresie niezbędnym do oceny zasadności zmiany wysokości wynagrodzenia. 10. W przypadku zawarcia aneksu zmieniającego wynagrodzenie należne wykonawcy z uwagi na okoliczności, o których mowa w ust. 5, zmiany obowiązują od dnia wejścia w życie zmian z postanowienia ust. 5.
IV 6 1 srodki ochrony Jeżeli oferta zawiera informacje, które stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca jest zobowiązany oznaczyć dokumenty zawierające takie informacje, umieszczając je w oddzielnej kopercie z napisem „zastrzeżone”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp. Wykonawca zobowiązany jest do udowodnienia, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
IV 4 4 data 2017-09-18T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)