| GuidZP400 |
eec51eac-f4ba-4fbf-b5fc-0b227d9e0e8a
|
| Biuletyn |
585803-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Sąd Okręgowy w Nowym Sączu
|
| Regon |
68403300000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Pijarska
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Nowy Sącz
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
33300
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
| Zamawiajacy telefon |
018 4438900, 4482146
|
| Zamawiajacy fax |
184 482 146
|
| Zamawiajacy email |
zamowieniapubliczne@nowy-sacz.gov.pl
|
| Adres strony url |
www.nowysacz.so.gov.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Sąd
|
| Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nowysacz.so.gov.pl
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu audiowizualnego wraz montażem i wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej.
|
| Numer referencyjny |
A/g-26-2/17
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Dostawa sprzętu audiowizualnego wraz montażem i wdrożeniem - na potrzeby nowego budynku Sądu Rejonowego w Nowym Sączu przy ul. Grunwaldzkiej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ
|
| Cpv glowny przedmiot |
32333200-8
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Wykonawca musi posiadać opłaconą polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
|
| Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca będzie zobowiązany do przedstawienia:
Wykazu wykonanych lub wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia oraz jego uruchomienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy oraz uruchomienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego w/wym. czynności były wykonywane,
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- zaświadczenie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
- Informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu,
- oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; - załącznik nr 7 do SIWZ.
|
| Zakresie warunkow udzialu |
- wykonanie lub wykonywanie, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 3 dostaw sprzętu odpowiadającego przedmiotowi zamówienia oraz jego uruchomienia wraz z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy oraz uruchomienie zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego w/wym. czynności były wykonywane,
- opłaconą polisę, lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, związanej z przedmiotem zamówienia, na kwotę minimum 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100)
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy. Dopuszczalna jest zmiana postanowień umowy w przypadku:
1) zmiany urzędowej stawki VAT;
2) wystąpienia siły wyższej
3) zmian organizacyjnych Zamawiającego
5. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-18T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|