Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 4 w Andrychowie

Data publikacji 2017-09-08
Data zakończenia 2017-09-25 00:00:00
Instytucja Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Miejscowość Andrychów
Województwo małopolskie
Branża
  • Różne produkty gotowe i elementy z nimi związane

Szczegóły

Numer ogłoszenia 585443-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 444000004
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.:
„Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 4 w Andrychowie”

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Etap I – wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy taka decyzja jest wymagana) lub innego dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa).
Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres:
- aktualizację mapy do celów projektowych (gdy wymagana),
- dane ewidencyjno – prawne,
- wykonanie koncepcji funkcjonalno - użytkowej w dwóch wariantach realizacyjnych,
- uzgodnienia z rzeczoznawcami (gdy wymagane),
- specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
- przedmiary robót,
- kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych,
- plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (gdy wymagane),
- uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy taka decyzja jest wymagana) lub innego dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa),

b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę lub innym dokumentem zezwalającym na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa) oraz uzyskanie dokumentu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB), na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy taki dokument jest wymagany przepisami prawa) oraz inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi:
- oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót,
- organizację zaplecza,
- organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót,
- zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień,
- wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót,
- bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy,
- wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych.

3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 12e9eb6e-d2e3-4778-92d1-d9a346802db1
Biuletyn 585443-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Andrychów reprezentowana przez Burmistrza
Regon 52401600000
Zamawiajacy adres ulica Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 15
Zamawiajacy miejscowosc Andrychów
Zamawiajacy kod pocztowy 34120
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon (0-33) 875-23-60
Zamawiajacy fax (0-33) 875-29-16
Zamawiajacy email info@um.andrychow.pl
Adres strony url www.andrychow.eu
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.andrychow.eu
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.andrychow.eu
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Oferty można składać osobiście lub pocztą za potwierdzeniem odbioru na adres Zamawiającego  
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Urząd Miejski w Andrychowie Rynek 15, 34-120 Andrychów
Nazwa nadana zamowieniu Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 4 w Andrychowie
Numer referencyjny BZP.271.38.2017
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” dokumentacji projektowej i robót budowlanych dla zadania pn.: „Budowa placu zabaw przy Przedszkolu nr 4 w Andrychowie” 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności: a) Etap I – wykonanie na podstawie programu funkcjonalno - użytkowego (PFU) dokumentacji projektowej (budowlano-wykonawczej) wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, opiniami oraz uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy taka decyzja jest wymagana) lub innego dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa). Prace projektowe obejmują w szczególności następujący zakres: - aktualizację mapy do celów projektowych (gdy wymagana), - dane ewidencyjno – prawne, - wykonanie koncepcji funkcjonalno - użytkowej w dwóch wariantach realizacyjnych, - uzgodnienia z rzeczoznawcami (gdy wymagane), - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - kosztorysy dla robót (wyceny) wraz z podaniem czynników cenotwórczych, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) (gdy wymagane), - uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę (gdy taka decyzja jest wymagana) lub innego dokumentu zezwalającego na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczenia o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa), b) Etap II – wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej przez Wykonawcę, a zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, o której mowa w lit. a), zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę lub innym dokumentem zezwalającym na prowadzenie robót budowlanych w zakresie, w jakim wymaga tego Prawo budowlane lub zaświadczeniem o nie wniesieniu sprzeciwu w sprawie zgłoszonych robót (gdy takie zgłoszenie jest wymagane przepisami prawa) oraz uzyskanie dokumentu Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego (PINB), na podstawie którego możliwe będzie użytkowanie inwestycji (gdy taki dokument jest wymagany przepisami prawa) oraz inne prace i roboty niezbędne do prawidłowego wykonania przedmiotu umowy, w tym między innymi: - oznakowanie oraz zabezpieczenie przejętego terenu budowy na czas robót, - organizację zaplecza, - organizację dojść i dojazdów do posesji w trakcie prowadzenia robót, - zapewnienie nadzoru zarządców sieci wynikające z uzgodnień, - wykonanie pełnej dokumentacji powykonawczej z naniesionymi zmianami w trakcie robót, - bieżący wywóz materiałów nieużytecznych z terenu budowy, - wykonanie robót naprawczych infrastruktury technicznej, której stan techniczny na skutek realizacji robót uległ pogorszeniu, w tym robót odtworzeniowych. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączonym Programie Funkcjonalno-Użytkowym.
Cpv glowny przedmiot 44400000-4
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-12-22T00:00:00+01:00
Informacje na temat katalogow 6. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z późn. zm.). 6.1. Wykonawca, w przypadku uznania jego oferty za najkorzystniejszą, zobowiązany jest do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę we własnym przedsiębiorstwie lub przez Podwykonawcę osób wykonujących następujące czynności w trakcie realizacji zamówienia: - prace fizyczne na terenie budowy obejmujące: wykonanie robót przygotowawczych, utwardzenie terenu, wykonanie nawierzchni bezpiecznej, montaż urządzeń zabawowych. 6.2. Zamawiający uprawniony będzie do kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudnienia ww. osób na każdym etapie realizacji umowy. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca obowiązany będzie w terminie 3 dni od otrzymania wezwania Zamawiającego złożyć następujące dowody potwierdzające spełnienie wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności w trakcie realizacji zamówienia: - oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie Zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpis osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub podwykonawcę kopię umowy/umów o pracę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy lub podwykonawcy (wraz z dokumentem regulującym zakres obowiązków, jeżeli został sporządzony). Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być możliwe do zidentyfikowania, - zaświadczenie właściwego oddziału ZUS, potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub podwykonawcę składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy, - poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6.3. W przypadku niezatrudnienia przy realizacji zamówienia osób wymaganych przez Zamawiającego, na zasadach wskazanych powyżej, Wykonawca będzie zobowiązany do zapłacenia Zamawiającemu kary umownej, w wysokości określonej we wzorze umowy.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 150 000,00 zł.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej dwie roboty budowlane o wartości co najmniej 100 000,00 zł brutto każda, polegające na placu zabaw z laną nawierzchnią bezpieczną. W przypadku wykazania kilku robót budowlanych o wartości niższej niż wymagana, wartości wynikające z poświadczenia wykonania tych robót będą sumowane w celu potwierdzenia spełnienia tego warunku. Dowodami potwierdzającymi czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty. W przypadku, gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów. Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty budzą wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego roboty budowlane były wykonane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże na formularzu według wzoru jak w załączniku nr 5 do SIWZ, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania przedmiotu zamówienia posiadającymi uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważne do ww. Wydawane na podstawie przepisów obowiązujących w innych państwach).
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; b) aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; c) aktualnego zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdz. VI ust.1 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy PZP, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 lit. a, b, c składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - że nie zalega z opłaceniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, że wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sadowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu d) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów na rzecz których te roboty zostały wykonane, z załączeniem dowodów potwierdzających czy roboty zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazującymi czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnych charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne dokumenty - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2) lit. c (według wzoru – załącznik nr 4 do SIWZ); e) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2) lit. c (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ); f) oświadczenia na temat wykształcenia i kwalifikacji zawodowych Wykonawcy lub kadry kierowniczej Wykonawcy - potwierdzających spełnienie warunku opisanego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2) lit. c (według wzoru – załącznik nr 5 do SIWZ); g) dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, potwierdzający spełnienie warunku określonego w rozdziale V ust. 1 pkt 1.2) lit. b;
Inne dokumenty niewymienione Oprócz wyżej wymienionego oświadczenia oferta musi zawierać: formularz ofertowy wraz z załącznikiem - według wzoru – załącznik nr 1 do SIWZ; zbiorcze zestawienie elementów robót – załącznik nr 8 do SIWZ; pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii (jeżeli dotyczy); zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiące załącznik nr 9 do SIWZ (jeżeli dotyczy). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o Podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia - w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w rozdz. VI. 1 niniejszej SIWZ. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadzie określonej w art. 22a ustawy PZP składa pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia – stanowiący załącznik nr 9 do SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zmiany te mogą dotyczyć: 1. terminów wykonania umowy w przypadku: a) wystąpienia klęsk żywiołowych uniemożliwiających prawidłowe wykonanie robót, przeprowadzenie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów lub z przyczyn technologicznych powodujących konieczność całkowitego przerwania prac, co zostanie potwierdzone przez Zamawiającego, b) wystąpienia nieprzewidzianych lub odmiennych od przyjętych w PFU lub w dokumentacji projektowej sporządzonej na podstawie PFU warunków: geologicznych, wodnych, archeologicznych lub terenowych oraz istnienie nie zinwentaryzowanych lub błędnie zinwentaryzowanych elementów sieci uzbrojenia technicznego, mimo zachowania należytej staranności Wykonawcy, c) przedłużających się procedur, opóźnień lub odmowy wydania przez organy administracji lub inne podmioty wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, d) niemożności wykonywania robót, gdy zmiana przepisów prawa nie dopuszcza do wykonania robót lub nakazuje wstrzymanie robót z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę, e) podjęcie przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, f) wystąpienia okoliczności o obiektywnym charakterze, skutkujących niemożliwością dotrzymania terminów wykonania umowy, a w szczególności terminu rozpoczęcia i/lub zakończenia robót, g) wystąpienia okoliczności wskazanych w pkt 2 i 3. 2. sposobu wykonania przedmiotu umowy w przypadku: a) pojawienia się na rynku materiałów lub urządzeń nowszej generacji, pozwalających na zaoszczędzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umożliwiających uzyskanie lepszej jakości robót, b) pojawienia się nowszej technologii wykonania zaprojektowanych robót, pozwalającej na zaoszczędzenie czasu realizacji przedmiotu umowy lub kosztów wykonywanych prac, jak również kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, c) wystąpienia niebezpieczeństwa kolizji z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami w zakresie niezbędnym do uniknięcia lub usunięcia tych kolizji, d) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy w sposób przewidziany w dokumentacji projektowej lub w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, 3. zakresu przedmiotu umowy w przypadku: a) podjęcia przez osoby trzecie działań uniemożliwiających lub utrudniających wykonanie przedmiotu umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji technicznej, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron umowy, b) rezygnacji przez Zamawiającego z wykonania części przedmiotu umowy w razie uznania ich wykonania za zbędne, czego nie można było wcześniej przewidzieć lub w razie ich wykonania przez podmioty trzecie – właścicieli sieci uzbrojenia terenu, c)zmniejszenia przez Zamawiającego zakresu rzeczowego zamówienia w przypadku  nie otrzymania lub otrzymanie mniejszego niż wnioskowanego dofinansowania przedmiotu umowy ze środków unijnych lub innych środków zewnętrznych. 4. wysokości wynagrodzenia w przypadku: a) zmiany obowiązującej stawki podatku VAT, b) wystąpienia okoliczności wskazanych w ust. 2 pkt 2 i 3. 5. sposobu rozliczenia przedmiotu umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy w przypadku: a) zmiany w budżecie Gminy Andrychów wysokości środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy, b) zmiany zasad dofinansowania przedmiotu umowy ze środków unijnych lub innych środków zewnętrznych, c) niewykonania pełnego zakresu robót i prac w danym roku budżetowym o wartości limitu przewidzianego na ten rok. 6. osób, o których mowa w § 7 ust. 2 i 3, jeżeli z przyczyn obiektywnych nie są one w stanie uczestniczyć w realizacji niniejszej umowy, a zaproponowane na ich miejsce przez Wykonawcę osoby dysponują równoważnymi kwalifikacjami. 7. popełnienia omyłki pisarskiej, rachunkowej lub innej oczywistej omyłki w razie zaistnienia takiej omyłki poprzez jej poprawienie. 8. usunięcia rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć lub sformułowań użytych w umowie, w przypadku gdy takie rozbieżności lub niejasności zaistnieją, a nie można usunąć ich w inny sposób. 9. doprecyzowania umowy w celu jednoznacznego rozumienia jej zapisów przez Strony w przypadku zaistnienia takiej konieczności.
IV 4 4 data 2017-09-25T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)