GuidZP400 |
0f20d9f6-1c26-477e-a257-52c6a5d3d4f1
|
Biuletyn |
586428-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Prusicka 53-55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Trzebnica
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
55100
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
713 120 920
|
Zamawiajacy fax |
713 121 498
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpital-trzebnica.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-trzebnica.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Wdrożenie e-usług w Szpitalu im. św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy” (Nr projektu: RPDS.02.01.01-02- 0072/16) ; Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 2 Działania 2.1 Poddziałania 2.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, tj. e-usługi w zakresie ochrony zdrowia .
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące serwerownie do zasad bezpieczeństwa
|
Numer referencyjny |
PN/e-usługi/2017/2
|
Czy dialog techniczny |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące
serwerownie do zasad bezpieczeństwa w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Plany rozbudowy sieci stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
32421000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Informacje na temat katalogow |
Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać
Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub
zawodowej, wykazując że: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie min. instalacji sieciowej w technologii ethernet i światłowodowej o wartości min. 100 000,00 zł. brutto.
2) dysponują co najmniej:
a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na
potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w
Rozdz. VI pkt 1. SIWZ, składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
|
Zakresie warunkow udzialu |
a) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. III.1.3) ppkt. 1)., wykonanych nie wcześniej niż
w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca
wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami
określającymi czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane
należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź
inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a
jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b) Wykaz osób,
o których mowa w pkt. III.1.3) ppkt. 2)., skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu
zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i
wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych
przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób
stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ,
2) Wypełnione i podpisane oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ,
3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru.
4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje się
możliwość dokonania zmiany umowy, poprzez przedłużenie terminów jej wykonania wskazanych w § 5
wzoru umowy, w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z
przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub powstałych w wyniku działania siły wyższej. 2. Oprócz
okoliczności wskazanych w pkt. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych
w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w
pkt. 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy roszczenia o zmianę umowy. 4. W
przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w pkt. 1-2, każdej ze Stron umowy
przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany
winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie
dokonania zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt. 4 stanowi podstawę do podjęcia
negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod
rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|