Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące serwerownie do zasad bezpieczeństwa

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Miejscowość Trzebnica
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Okablowanie sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586428-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324210000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące
serwerownie do zasad bezpieczeństwa w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Plany rozbudowy sieci stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 0f20d9f6-1c26-477e-a257-52c6a5d3d4f1
Biuletyn 586428-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital im. Świętej Jadwigi Śląskiej
Zamawiajacy adres ulica ul. Prusicka 53-55
Zamawiajacy miejscowosc Trzebnica
Zamawiajacy kod pocztowy 55100
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 713 120 920
Zamawiajacy fax 713 121 498
Zamawiajacy email przetargi@szpital-trzebnica.pl
Adres strony url www.szpital-trzebnica.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Wdrożenie e-usług w Szpitalu im. św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy” (Nr projektu: RPDS.02.01.01-02- 0072/16) ; Inwestycja współfinansowana ze środków Unii Europejskiej w ramach Osi Priorytetowej 2 Działania 2.1 Poddziałania 2.1.1 Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014-2020, tj. e-usługi w zakresie ochrony zdrowia .
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-trzebnica.pl/category/ogloszenia-pl/przetargi/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej pod rygorem nieważności, za pośrednictwem operatora pocztowego w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. – Prawo pocztowe (Dz. U. z 2016 r. poz. 1113, 1250, 1823 i 1948 oraz z 2017 r. poz. 1128), osobiście lub za pośrednictwem posłańca. Oferty będą przyjmowane w dni powszednie, w godzinach: 8.00 - 14.30.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy, ul. Prusicka 53-55, 55-100 Trzebnica, Sekretariat Dyrektora
Nazwa nadana zamowieniu Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące serwerownie do zasad bezpieczeństwa
Numer referencyjny PN/e-usługi/2017/2
Czy dialog techniczny 1
Okreslenie przedmiotu Rozbudowa infrastruktury sieciowej, dostawa, instalacja i konfiguracja wyposażenia do serwerowni oraz prace adaptacyjno-montażowe dostosowujące serwerownie do zasad bezpieczeństwa w ramach projektu pn. „Wdrożenie e-usług w Szpitalu im. Św. Jadwigi Śląskiej w Trzebnicy”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. Plany rozbudowy sieci stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 32421000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Informacje na temat katalogow Termin wykonania zamówienia: 30 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego udział mogą brać Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, wykazując że: 1) posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie obejmujące swym zakresem wykonanie min. instalacji sieciowej w technologii ethernet i światłowodowej o wartości min. 100 000,00 zł. brutto. 2) dysponują co najmniej: a) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów b) jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane wykonawcze bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń ciepłowniczych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, o których mowa w Prawie budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia budowlane uzyskane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie będzie żądał od Wykonawców przedłożenia oświadczeń i dokumentów na potwierdzenie braku podstaw wykluczenia Wykonawcy, oprócz oświadczenia, o którym mowa w Rozdz. VI pkt 1. SIWZ, składanego przez Wykonawcę wraz z ofertą.
Zakresie warunkow udzialu a) Wykaz robót budowlanych, o których mowa w pkt. III.1.3) ppkt. 1)., wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu (5) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, wraz z dowodami określającymi czy roboty budowlane wykazane w wykazie robót budowlanych zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty. Wzór wykazu robót stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, b) Wykaz osób, o których mowa w pkt. III.1.3) ppkt. 2)., skierowanych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wzór wykazu osób stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.
Inne dokumenty niewymienione 1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty – wg wzoru załącznika nr 2 do SIWZ, 2) Wypełnione i podpisane oświadczenia, o których mowa w Rozdz. VI pkt. 1. SIWZ, 3) Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z właściwego rejestru. 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
Czy wadium 1
Wadium Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (pięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zgodnie z brzmieniem art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych przewiduje się możliwość dokonania zmiany umowy, poprzez przedłużenie terminów jej wykonania wskazanych w § 5 wzoru umowy, w przypadku przestojów i opóźnień w wykonywaniu przedmiotu umowy, wynikłych z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego lub powstałych w wyniku działania siły wyższej. 2. Oprócz okoliczności wskazanych w pkt. 1, zmiany umowy mogą nastąpić wyłącznie w przypadkach określonych w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 3. Zaistnienie przyczyn, wymienionych w pkt. 1 – 2 nie powoduje powstania u żadnej ze Stron umowy roszczenia o zmianę umowy. 4. W przypadku zaistnienia którejkolwiek z przyczyn wymienionych w pkt. 1-2, każdej ze Stron umowy przysługuje prawo do wystąpienia do drugiej strony o zmianę umowy. Wystąpienie o dokonanie zmiany winno zawierać: 1) szczegółowy opis przyczyn uzasadniających zmianę umowy, 2) uzasadnienie dokonania zmiany umowy. 5. Wystąpienie, o którym mowa w pkt. 4 stanowi podstawę do podjęcia negocjacji w sprawie zmiany umowy. 6. Zmiana umowy wymaga zachowania formy pisemnej pod rygorem nieważności.
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)