Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków”

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Gmina Sieraków
Miejscowość Sieraków
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586483-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia do pracowni przedmiotowych obu szkół podstawowych znajdujących się pod adresami: Szkoła Podstawowa w Sierakowie ul. Poznańska 25; 64-410 Sieraków; Szkoła Podstawowa w Lutomiu, Lutom 38, 64-410 Sieraków; b) zamówieniowe musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; c) koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne korzystanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku fizycznego 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4ce0ab16-89f3-4882-aced-b2e8126e7522
Biuletyn 586483-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Sieraków
Regon 63125892200000
Zamawiajacy adres ulica ul. 8 Stycznia
Zamawiajacy adres numer domu 38
Zamawiajacy miejscowosc Sieraków
Zamawiajacy kod pocztowy 64410
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 612 953 011
Zamawiajacy fax 612 955 898
Zamawiajacy email inwestycje@sierakow.pl
Adres strony url http://www.sierakow.pl; http://bip.wokiss.pl/sierakow/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu projekt „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków” jest współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.sierakow.pl; bip.wokiss.pl/sierakow/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.sierakow.pl; bip.wokiss.pl/sierakow/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Pisemnie pod rygorem nieważności za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Gmina Sieraków ul. 8 Stycznia 38 64-410 Sieraków Pokój nr 9- sekretariat
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków”
Numer referencyjny ROO.271.7.2017.DG
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu w związku z realizacją projektu „Akademia Kompetencji w Gminie Sieraków” współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego 2014-2020, Oś Priorytetowa 8: Edukacja, Działanie 8.1 Ograniczenie i zapobieganie przedwczesnemu kończeniu nauki szkolnej oraz wyrównywaniu dostępu do edukacji przedszkolnej i szkolnej, Poddziałanie 8.1.2 Kształcenie ogólne – projekty konkursowe. Przedmiot zamówienia obejmuje zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu. Zamówienie obejmuje: a) zakup i dostawę pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu do pracowni przedmiotowych w Szkole Podstawowej w Sierakowie oraz Szkole Podstawowej w Lutomiu wraz z transportem i wniesieniem do wskazanych pomieszczeń, sprzętu dydaktycznego i wyposażenia do pracowni przedmiotowych obu szkół podstawowych znajdujących się pod adresami: Szkoła Podstawowa w Sierakowie ul. Poznańska 25; 64-410 Sieraków; Szkoła Podstawowa w Lutomiu, Lutom 38, 64-410 Sieraków; b) zamówieniowe musi być podzielone na osobne paczki dla każdej pracowni w danej szkole - szczegółowe informacje w tym zakresie Zamawiający przekaże Wykonawcy po zawarciu umowy; c) koszt dostarczenia produktów należy uwzględnić w cenach jednostkowych i nie powinien on stanowić odrębnej pozycji na fakturze/rachunku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zawierający rodzaj i ilość pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu został zawarty w załącznikach nr 1a, 1b, 1c, 1d do SIWZ. Wszystkie dostarczone produkty winny być zgodne z koncepcją uniwersalnego projektowania opartego na ośmiu regułach: 1) Użyteczność dla osób o różnej sprawności 2) Elastyczność w użytkowaniu 3) Proste i intuicyjne korzystanie 4) Czytelna informacja 5) Tolerancja na błędy 6) Wygodne użytkowanie bez wysiłku fizycznego 7) Wielkość i przestrzeń odpowiednie dla dostępu i użytkowania 8) Percepcja równości.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-25T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa niniejszego warunku udziału w postępowaniu
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Art 24 ust 5 pkt 3 1
Art 24 ust 5 pkt 4 1
Art 24 ust 5 pkt 5 1
Art 24 ust 5 pkt 6 1
Art 24 ust 5 pkt 7 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu zamawiający żąda następujących dokumentów: 1)odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 Pzp; 2)oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Zgodnie z art. 24 ust. 11 Pzp wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 Pzp stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.5. SIWZ: 1)ppkt 1-2 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
Zakresie warunkow udzialu Nie dotyczy
Zakresie kryteriow selekcji Nie dotyczy
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Nie dotyczy
Inne dokumenty niewymienione 1) Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; 2) Załączniki nr 2a i 2b – oświadczenia Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu i nie podleganiu wykluczeniu 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – jeżeli dotyczy; 4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
IV IstotnePostanowienia Wzór umowy w sprawie zamówienia publicznego stanowi Załącznik nr 3 do SIWZ.
IV 4 14 Zamawiający nie przewiduje wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)