GuidZP400 |
0302cacd-efd3-4dad-876f-398f690b4cc6
|
Biuletyn |
586365-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
|
Regon |
387191300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Kanonicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
25
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
31002
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy fax |
12 421 68 48 wew. 624
|
Zamawiajacy email |
zp@upjp2.edu.pl
|
Adres strony url |
www.upjp2.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia kościelna na prawach uczelni publicznej posiadająca osobowość prawną
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.upjp2.edu.pl/zamowienia_publiczne
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty nalezy składać w wersji papierowej w Biurze Zamówień Publicznych UPJPII
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Kraków 31-069, ul. Bernardyńska 3 (pokój 100)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu informatycznego - switche, komputery stacjonarne, monitory
|
Numer referencyjny |
ZP.240.17 - 26
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu informatycznego – switche, monitory, komputery stacjonarne według pięciu części:
1) Cześć 1 – switche 28 portowe – 8 szt.
2) Część 2 –komputer stacjonarny – 5 szt.
3) Część 3 – monitor 24 cale – 3 szt.
4) Część 4 – monitor 27 cali – 1 szt.
5) Część 5 – monitor 24 cale QHD – 14 szt.
2. Sprzęt opisany w punktach 1) – 5), stanowi odrębne części zamówienia. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Oferty można składać na dowolną liczbę części od 1 do 2.
3. Wykonawcy mogą składać oferty częściowe na dowolną liczbę części spośród wskazanych powyżej od 1 do 5.
4. Szczegółowy opis zamawianego sprzętu zawiera załącznik nr 5 do SIWZ.
5. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na dostarczany sprzęt:
a) Dla części od 1 do 4 – min. 24-miesięcznej
b) Dla części 5 – min. 36 miesięcznej
Uwaga! Długość gwarancji stanowi kryterium oceny ofert i może być wydłużona przez Wykonawcę.
6. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dołączył do oferty opis oferowanych urządzeń, zawierający informacje niezbędne do zweryfikowania spełniania wymogów Zamawiającego określonych powyżej.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
10
|
Informacje na temat katalogow |
realizacja przedmiotu zamówienia - 10 dni od daty zawarcia umowy
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustala szczegółowego warunku udziału w Postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) w stosunku do którego otwarto likwidację, w zatwierdzonym przez sąd układzie w postępowaniu restrukturyzacyjnym jest przewidziane zaspokojenie wierzycieli przez likwidację jego majątku lub sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 332 ust. 1 ustawy z dnia 15 maja 2015 r. – Prawo restrukturyzacyjne (Dz. U. z 2015 r. poz. 978, 1259, 1513, 1830 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615) lub którego upadłość ogłoszono, z wyjątkiem wykonawcy, który po ogłoszeniu upadłości zawarł układ zatwierdzony prawomocnym postanowieniem sądu, jeżeli układ nie przewiduje zaspokojenia wierzycieli przez likwidację majątku upadłego, chyba że sąd zarządził likwidację jego majątku w trybie art. 366 ust. 1 ustawy z dnia 28 lutego 2003 r. – Prawo upadłościowe (Dz. U. z 2015 r. poz. 233, 978, 1166, 1259 i 1844 oraz z 2016 r. poz. 615);
2) który naruszył obowiązki dotyczące płatności podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą stosownych środków dowodowych, z wyjątkiem przypadku, o którym mowa w art. 24 ust. 1 pkt 15 ustawy Pzp, chyba że wykonawca dokonał płatności należnych podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawarł wiążące porozumienie w sprawie spłaty tych należności.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 Ustawy P.z.p. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany na podstawie aneksu do niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie rodzaju, typu, modelu sprzętu pod warunkiem, że proponowane przez Wykonawcę urządzenie lub urządzenia będą nowszą wersją urządzenia lub urządzeń wskazanych w ofercie, co oznacza że będą miały identyczne lub lepsze wszystkie parametry, bądź część parametrów lepsze i pozostałe parametry bez zmian.
2. Przewidywana w ust. 2 możliwość zmiany Umowy w stosunku do treści oferty jest dopuszczalna jedynie za zgodą Zamawiającego i pod warunkiem potwierdzenia przez Wykonawcę, że proponowane urządzenie lub urządzenia spełniają warunki określone w ust. 2. Brak zgody Zamawiającego w niniejszej kwestii oznacza obowiązek Wykonawcy dostarczenia sprzętu zgodnie z ofertą.
3. Dokonanie zmian Umowy określonych w ust. 2 nie będzie skutkować zmianą wynagrodzenia wskazanego w § 5 ust.1 ani terminu realizacji Umowy ani zmianą zasad naliczania kar umownych, bądź odsetek ustawowych za opóźnienie dla którejkolwiek ze Stron.
4. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty polegającej na ograniczeniu zakresu przedmiotu Umowy i odpowiednim zmniejszeniu ceny, w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej brak możliwości lub niecelowość wykonania przedmiotu Umowy w pełnym zakresie przewidzianym w Umowie.
5. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w zakresie terminu wykonania Umowy polegającej na:
a) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku wystąpienia okoliczności niezależnej od Stron powodującej niemożność jego dotrzymania;
b) wydłużeniu terminu wykonania Umowy w przypadku jakichkolwiek opóźnień w wykonaniu Umowy z powodu wystąpienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego.
6. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących Przedmiotu Umowy lub warunków jego wykonania, w zakresie niezbędnym do dostosowania postanowień Umowy do nowego stanu prawnego.
7. Na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany niniejszej Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w przypadku wystąpienia zmiany przepisów prawa dotyczących zmiany podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
POLSKI
|
IV 4 5 okres |
30
|