GuidZP400 |
51b16ed0-ea2a-48c6-b066-0021c4e09bfb
|
Biuletyn |
586385-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Urzędów
|
Regon |
54908043729
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
26
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Urzędów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
23250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
lubelskie
|
Zamawiajacy telefon |
81 822 50 42
|
Zamawiajacy fax |
81 822 51 50
|
Zamawiajacy email |
przetargi@urzedow.pl
|
Adres strony url |
www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
|
Adres strony internetowej |
nie dotyczy
|
Adres strony internetowej narzedzia |
nie dotyczy
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt Dobra jakośc edukacji w Urzędowie współfinansowany przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2013-2020, oś priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, działanie 12.2 Kształcenie ogólne
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Wspolne udzielanie zamowienia |
nie dotyczy
|
Dostep dokumentow zamowienia |
tak
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
|
Dostep do dokumentow ograniczony |
nie dotyczy
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
składanie ofert w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Rynek 26, 23-250 Urzeów, pokój nr 6
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzetu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie .Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania
|
Numer referencyjny |
ZP:271.27.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest – dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie.
Część III – zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania
Wymagania ogólne:
1) Dopuszcza się oferowanie pomocy dydaktycznych i oprogramowania równoważnych, o zagadnieniach zakreślonych przez zamawiającego, cechach i parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącego załącznik nr 1b, które należy traktować jako asortyment wzorcowy spełniający minimalne wymagania;
2) Przy zaoferowaniu rozwiązań innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że pomoce dydaktyczne i oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące cechy, parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowanie oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji ( gdy dotyczy)
4) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe.
5) Zamawiający łącznie z ofertą wymaga przedstawienia wypełnionego załącznika nr 1b w zakresie oferowanego asortymentu np. nazwa, model, producent, autor itp.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy.
|
Cpv glowny przedmiot |
39162100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
81483,74
|
Waluta calosc |
PLN
|
Informacje na temat katalogow |
1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – nie dłuższy niż 28 dni od dnia podpisania umowy.
Wymagania dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały w części dotyczącej kryteriów oceny ofert – w cz. XVII niniejszej siwz. Deklarowany termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wpisany do umowy.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie,
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
wykonawca spełni warunek jeżeli:
1) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy m.in. pomocy dydaktycznych, oprogramowania, sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 40 000 PLN brutto każda;
Wykonawcy (dla spełnienia ww. warunku) muszą potwierdzić, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty.
Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw ( zał. nr 4 - w niniejszym postępowaniu) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni walut NBP z dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem www.nbp.pl zakładka kursy walut.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – zamawiający wezwie do złożenia tego dokumentu w wyznaczonym przez siebie terminie;
2) Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, w związku z powyższym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu w pkt 1);
|
Zakresie warunkow udzialu |
1) wykaz dostaw ( według załącznika nr 4) polegających na:
a) wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy m.in. pomocy dydaktycznych, oprogramowania, sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 40 000 PLN brutto każda, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy.
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski
( tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca , wraz z wypełnionym formularzem ofertowym - ofertą- (załącznik nr 1 do siwz) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli , składa:
1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz;
2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz;
3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do siwz);
4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części;
5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców - wspólnie ubiegających się o zamówienie.
6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię.
7) wypełniony i podpisany przez wykonawców formularz cenowy – załącznik nr 1a
8) wypełniony i podpisany przez wykonawców formularz pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1b do niniejszej siwz.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w propozycji umowy – stanowiącej zał. nr 6 do niniejszej siwz, tj.
zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie:
a) warunków płatności,
b) zmiany wynagrodzenia,
c) numeru rachunku bankowego Wykonawcy,
d) zmiany osób, o których mowa w § 7.
3. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności:
a) stawki podatku od towarów i usług,
b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne,
d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę.
5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 lit. b, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania.
6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 17 |
1
|