Dostawa sprzetu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie .Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Gmina Urzędów
Miejscowość Urzędów
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586385-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest – dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie.
Część III – zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania

Wymagania ogólne:
1) Dopuszcza się oferowanie pomocy dydaktycznych i oprogramowania równoważnych, o zagadnieniach zakreślonych przez zamawiającego, cechach i parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącego załącznik nr 1b, które należy traktować jako asortyment wzorcowy spełniający minimalne wymagania;
2) Przy zaoferowaniu rozwiązań innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że pomoce dydaktyczne i oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące cechy, parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowanie oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne.
3) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji ( gdy dotyczy)
4) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe.

5) Zamawiający łącznie z ofertą wymaga przedstawienia wypełnionego załącznika nr 1b w zakresie oferowanego asortymentu np. nazwa, model, producent, autor itp.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 51b16ed0-ea2a-48c6-b066-0021c4e09bfb
Biuletyn 586385-N-2017
Zamawiajacy nazwa Gmina Urzędów
Regon 54908043729
Zamawiajacy adres ulica ul. Rynek
Zamawiajacy adres numer domu 26
Zamawiajacy miejscowosc Urzędów
Zamawiajacy kod pocztowy 23250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 81 822 50 42
Zamawiajacy fax 81 822 51 50
Zamawiajacy email przetargi@urzedow.pl
Adres strony url www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
Adres strony internetowej nie dotyczy
Adres strony internetowej narzedzia nie dotyczy
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu Projekt Dobra jakośc edukacji w Urzędowie współfinansowany przez Unie Europejską z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2013-2020, oś priorytetowa 12 - Edukacja, kwalifikacje i kompetencje, działanie 12.2 Kształcenie ogólne
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Wspolne udzielanie zamowienia nie dotyczy
Dostep dokumentow zamowienia tak
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi
Dostep do dokumentow ograniczony nie dotyczy
Wymagane przeslanie ofert inny składanie ofert w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres ul. Rynek 26, 23-250 Urzeów, pokój nr 6
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa sprzetu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie .Część III - zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania
Numer referencyjny ZP:271.27.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest – dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń multimedialnych, oprogramowania, pomocy dydaktycznych i materiałów szkoleniowych w ramach projektu Dobra jakość edukacji w Urzędowie. Część III – zakup pomocy dydaktycznych i oprogramowania Wymagania ogólne: 1) Dopuszcza się oferowanie pomocy dydaktycznych i oprogramowania równoważnych, o zagadnieniach zakreślonych przez zamawiającego, cechach i parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącego załącznik nr 1b, które należy traktować jako asortyment wzorcowy spełniający minimalne wymagania; 2) Przy zaoferowaniu rozwiązań innych niż wymienione jako wzorcowe , wykonawca musi wykazać ich równoważność zgodną z zapisami siwz i załącznikami. Ciężar udowodnienia, że pomoce dydaktyczne i oprogramowanie są równoważne w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę. W takim przypadku Wykonawca musi przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące cechy, parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające użytkowanie oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne. 3) Urządzenia muszą pochodzić z autoryzowanego przez producenta kanału dystrybucji ( gdy dotyczy) 4) Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 5) Zamawiający łącznie z ofertą wymaga przedstawienia wypełnionego załącznika nr 1b w zakresie oferowanego asortymentu np. nazwa, model, producent, autor itp. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla ww. części, został zawarty w załączniku nr 1b do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, który będzie stanowił również załącznik do umowy.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 81483,74
Waluta calosc PLN
Informacje na temat katalogow 1. Wymagany termin wykonania przedmiotu zamówienia – nie dłuższy niż 28 dni od dnia podpisania umowy. Wymagania dotyczące terminu wykonania przedmiotu zamówienia określone zostały w części dotyczącej kryteriów oceny ofert – w cz. XVII niniejszej siwz. Deklarowany termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie wpisany do umowy.
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie,
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow wykonawca spełni warunek jeżeli: 1) wykaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy m.in. pomocy dydaktycznych, oprogramowania, sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 40 000 PLN brutto każda; Wykonawcy (dla spełnienia ww. warunku) muszą potwierdzić, że dostawy te zostały wykonane w sposób należyty. Warunek oceniony zostanie na podstawie wykazu dostaw ( zał. nr 4 - w niniejszym postępowaniu) wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku, gdy złożone przez Wykonawców dokumenty zawierające dane w innych walutach niż określono to w treści SIWZ, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie kurs średni walut NBP z dnia ogłoszenia niniejszego zamówienia w BZP. Tabele kursów walut dostępne są pod następującym adresem www.nbp.pl zakładka kursy walut.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy – zamawiający wezwie do złożenia tego dokumentu w wyznaczonym przez siebie terminie; 2) Jeżeli wykonawca , wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 2 ustawy, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy, zamawiający bada czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1, pkt 13-22 i ust. 5 pkt 1, w związku z powyższym zamawiający żąda od wykonawcy przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów ww. dokumentu w pkt 1);
Zakresie warunkow udzialu 1) wykaz dostaw ( według załącznika nr 4) polegających na: a) wykonaniu w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie dostawy m.in. pomocy dydaktycznych, oprogramowania, sprzętu multimedialnego, urządzeń wielofunkcyjnych o wartości minimum 40 000 PLN brutto każda, z podaniem ich przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których dostawy zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, które mają potwierdzić że dostawy zostały wykonane w sposób należyty są referencje, bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego dostawy były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski ( tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu opublikowania ogłoszenia o zamówieniu.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca , wraz z wypełnionym formularzem ofertowym - ofertą- (załącznik nr 1 do siwz) podpisanym przez upełnomocnionych przedstawicieli , składa: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące przesłanek wykluczenia, które stanowi załącznik nr 3 do siwz; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, które stanowi załącznik nr 2 do siwz; 3) wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia ( wzór zobowiązania stanowi załącznik nr 5 do siwz); 4) wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu w zakresie w jakim powołuje się na ich zasoby, zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części; 5) w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenia , o których mowa w punktach 1) i 2) niniejszej części , składa każdy z wykonawców - wspólnie ubiegających się o zamówienie. 6) jeżeli prawo do podpisywania oferty nie wynika z dostępnych zamawiającemu dokumentów, należy dołączyć pełnomocnictwo do podpisania oferty – oryginał lub notarialnie poświadczoną kopię. 7) wypełniony i podpisany przez wykonawców formularz cenowy – załącznik nr 1a 8) wypełniony i podpisany przez wykonawców formularz pn. szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – załącznik nr 1b do niniejszej siwz.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy, na podstawie art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych, w sposób i na warunkach szczegółowo opisanych w propozycji umowy – stanowiącej zał. nr 6 do niniejszej siwz, tj. zmiany postanowień zawartej Umowy są dopuszczalne w zakresie: a) warunków płatności, b) zmiany wynagrodzenia, c) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, d) zmiany osób, o których mowa w § 7. 3. Zmiany, o których mowa powyżej, mogą nastąpić jedynie w uzasadnionych przypadkach, w szczególności: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, d) w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 3 lit. b, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 data 2017-10-10T00:00:00+02:00
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)