Wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie

Data publikacji 2017-09-11
Data zakończenia 2017-09-19 00:00:00
Instytucja Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586395-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 330000000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1a15e03a-5786-459e-aa96-c7dfa78c16a0
Biuletyn 586395-N-2017
Zamawiajacy nazwa Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
Regon 29141100000
Zamawiajacy adres ulica ul. Mączna
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70780
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 918 806 260
Zamawiajacy fax 918 806 203
Zamawiajacy email org@szpital-zdroje.szczecin.pl
Adres strony url http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu RPO WZ 2014-2020. Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.25 do 15:00
Nazwa nadana zamowieniu Wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie
Numer referencyjny 37/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie
Cpv glowny przedmiot 33000000-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data rozpoczecia 2017-11-24T00:00:00+01:00
Data zakonczenia 2017-11-30T00:00:00+01:00
Okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Celem wstępnego potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150 000,00 zł W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie mebli medycznych lub mebli standardowych lub mebli w systemie stelaża lub regałów przesuwych lub szaf ubraniowych wraz z montażem, z których co najmniej jedna będzie o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł.. W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a)pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b) załącznik nr 5 Wykaz dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie dostawy polegające na dostawie mebli medycznych lub mebli standardowych lub mebli w systemie stelaża lub regałów przesuwych lub szaf ubraniowych wraz z montażem, z których co najmniej jedna będzie o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł. Uwaga: W przypadku, gdy w wykazie zostanie zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego. c) dowody potwierdzających, że dostawy wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym zastrzeżeniem, iż poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zgodnie z zapisami § 2 ust. 4 pkt.2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia, Dz.U.2016.1126) Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 8 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w rozdziale VI, pkt. 3. lit. A ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
Zakresie warunkow udzialu wykonawca Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: a) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2, ppkt. 2) opisującym wymaganą sytuację finansową i ekonomiczną 3) wykonawca posiada zdolności techniczne lub zawodowe, tj.: a) prawidłowo wypełniony załącznik nr 5 Wykaz dostaw; b) dowody potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane należycie a) pisemne oświadczenie wykonawcy – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; b) katalog ze zdjęciami (folder, ulotka informacyjna) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach);
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) załącznik nr 1.1 „Szczegółowa oferta cenowa/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”; 4) oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj: a) pisemne oświadczenie wykonawcy – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; b) katalog ze zdjęciami (folder, ulotka informacyjna) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych źródłach
Inne dokumenty niewymienione Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz „Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt 4 i pkt 5 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej. 6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1. Załącznik nr 1 – Formularz ofertowy; Załącznik nr 1.1 - szczegółowa oferta cenowa Załącznik nr 2 – oświadczenie wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy; Załącznik nr 5 – wykaz dostaw.
Czy wadium 1
Wadium Wadium należy wnieść w wysokości 1 400,00 zł
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach 1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; 2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy; 3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; 4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. 5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; 6) zmiany towaru/produktu na inny - synonimowy , tańszy i lepszy , 7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia) 8) zmiana jest nie istotna 9) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV 4 4 data 2017-09-19T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)