GuidZP400 |
1a15e03a-5786-459e-aa96-c7dfa78c16a0
|
Biuletyn |
586395-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE"
|
Regon |
29141100000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Mączna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70780
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
918 806 260
|
Zamawiajacy fax |
918 806 203
|
Zamawiajacy email |
org@szpital-zdroje.szczecin.pl
|
Adres strony url |
http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
RPO WZ 2014-2020. Działanie 9.1 Infrastruktura zdrowia
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.szpital-zdroje.szczecin.pl/zdroje/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest złożenie oferty w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej „Zdroje”, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Kancelaria, Pawilon 5, Kancelaria jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach od 7.25 do 15:00
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie
|
Numer referencyjny |
37/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest wybór dostawców w celu realizacji projektu: „Poprawa efektywności i organizacji opieki nad dziećmi w województwie zachodniopomorskim poprzez wyposażenie w sprzęt i urządzenia medyczne SPS ZOZ „Zdroje” w Szczecinie” w ramach RPO WZ 2014-2020 Działanie 9.1 Infrastruktura Zdrowia – V postępowanie
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data rozpoczecia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Data zakonczenia |
2017-11-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a)
pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Celem wstępnego
potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne
oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków
udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę,
na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
W celu spełniania ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że
jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z
przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 150 000,00 zł W celu spełniania ww.
warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć a) pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego
załącznik nr 3 do SIWZ b) dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od
odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
na sumę gwarancyjną nie niższą niż 100 000,00 zł. Celem wstępnego potwierdzenia spełniania
warunku dot. sytuacji ekonomicznej i finansowej, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą
pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww.
warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez
wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Celem potwierdzenia ww. warunku Wykonawca zobowiązany jest wykazać,
że należycie wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w
okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia
działalności jest krótszy – w tym okresie – minimum dwie dostawy polegające na dostawie mebli medycznych lub mebli standardowych lub mebli w systemie stelaża lub regałów przesuwych lub szaf ubraniowych wraz z montażem, z których co najmniej jedna będzie o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł.. W celu spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć
a)pisemne oświadczenie według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ b) załącznik nr 5 Wykaz
dostaw, w którym Wykonawca jest zobowiązany wykazać minimum dwie dostawy polegające na dostawie mebli medycznych lub mebli standardowych lub mebli w systemie stelaża lub regałów przesuwych lub szaf ubraniowych wraz z montażem, z których co najmniej jedna będzie o wartości niemniejszej niż 100 000,00 zł. Uwaga: W przypadku, gdy w wykazie zostanie
zamieszczone zadanie obejmujący szerszy zakres, to wykonawca jest zobowiązany osobno
wyszczególnić wartość, przedmiot, datę wykonania i odbiorcę dotyczącą dostaw odpowiadającej
rodzajem i wartością określonej przez Zamawiającego. c) dowody potwierdzających, że dostawy
wymienione w załączniku nr 5 zostały wykonane lub są wykonywane należycie, z tym zastrzeżeniem, iż
poświadczenie w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw powinno być wydane nie wcześniej niż
na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. (Zgodnie z zapisami § 2 ust. 4 pkt.2)
Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 27 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów,
jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzieleniu zamówienia,
Dz.U.2016.1126) Celem wstępnego potwierdzenia spełniania warunku dot. zdolności technicznej lub
zawodowej wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą pisemne oświadczenie według wzoru
stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu
zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie
SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli
odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia wykazania braku
podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy. W przypadku oferty wspólnej ww.
odpis składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. Ww. dokument należy złożyć w
oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem. 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub
miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa w
rozdziale VI, pkt. 3. lit. A ppkt. 2) SIWZ składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma
siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono
upadłości. 2. Dokument, o którym mowa w pkt. 1, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6
miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w
którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których
mowa wyżej, wykonawca powinien dołączyć dokument zawierający oświadczenie złożone przed
notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu
zawodowego, lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym
wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 4. Dokumenty i oświadczenie, o których mowa w
pkt. 1 i 3 należy składać w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na
język polski, poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykonawca Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej, tj.: a) dokument potwierdzający, że
wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności
związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez zamawiającego w pkt. 2,
ppkt. 2) opisującym wymaganą sytuację finansową i ekonomiczną 3) wykonawca posiada zdolności
techniczne lub zawodowe, tj.: a) prawidłowo wypełniony załącznik nr 5 Wykaz dostaw; b) dowody
potwierdzające, że dostawy wymienione w załączniku nr 6 zostały wykonane lub są wykonywane
należycie a) pisemne oświadczenie wykonawcy – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; b) katalog
ze zdjęciami (folder, ulotka informacyjna) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu
nazwę producenta, szczegółową charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby
w innym języku niż język polski należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu.
(Zamawiający zastrzega sobie prawo do sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę
parametrów we wszystkich dostępnych źródłach);
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia w celu
potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego
wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą następujące dokumenty: 1) załącznik nr 1.1
„Szczegółowa oferta cenowa/ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia”; 4) oferowane dostawy
odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, tj: a) pisemne oświadczenie
wykonawcy – według wzoru załącznika nr 4 do SIWZ; b) katalog ze zdjęciami (folder, ulotka
informacyjna) oferowanego produktu - zawierający nazwę produktu nazwę producenta, szczegółową
charakterystykę. (opis) W przypadku, gdy przedłożony katalog byłby w innym języku niż język polski
należy dołączyć tłumaczenie folderu oferowanego produktu. (Zamawiający zastrzega sobie prawo do
sprawdzania wiarygodności podanych przez Wykonawcę parametrów we wszystkich dostępnych
źródłach
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej
należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 2) Formularz
„Szczegółowa oferta cenowa”– według wzoru stanowiącego załącznik nr 1.1 do SIWZ; W przypadku
składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww. oświadczenie należy złożyć w
oryginale. 3) Oświadczenie, - według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; W przypadku
składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę
wspólną. Ww. oświadczenie należy złożyć w oryginale. 4) Oświadczenia, zgodnie z Rozdziałem VI pkt
4 i pkt 5 SIWZ; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden wspólny formularz. Ww.
oświadczenie należy złożyć w oryginale. 5) Odpowiednie pełnomocnictwa tylko w sytuacjach
określonych w Rozdziale I pkt 5 zdanie 2 SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (Rozdział
III pkt 1 SIWZ); Ww. pełnomocnictwa należy złożyć w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej.
6) Informacji od wykonawcy wskazującej części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć
podwykonawcom i podania firm podwykonawców – oświadczenie na załączniku nr 1. Załącznik nr 1
– Formularz ofertowy; Załącznik nr 1.1 - szczegółowa oferta cenowa Załącznik nr 2 – oświadczenie
wykonawcy dot. przesłanek wykluczenia z postępowania; Załącznik nr 3 – oświadczenie wykonawcy
dot. spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 – oświadczenie wykonawcy;
Załącznik nr 5 – wykaz dostaw.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Wadium należy wnieść w wysokości 1 400,00 zł
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej, z zastrzeżeniem, że postanowienia niniejszej umowy nie regulują tej kwestii odmiennie
2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach
1) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenia lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie;
2) w przypadku zmian obciążeń publiczno-prawnych (np. cła), cen urzędowych i innych niezależnych od Stron administracyjnych regulacji bezpośrednio wpływających na koszty dostarczenia przedmiotu umowy;
3) W przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy;
4) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy.
5) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie;
6) zmiany towaru/produktu na inny - synonimowy , tańszy i lepszy ,
7) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia)
8) zmiana jest nie istotna
9) jest dopuszczalna w granicach i podstawach określonych w art. 144 ust. 1 Pzp.
3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|