GuidZP400 |
edd37a25-91ae-4468-9cb0-b38ea6f9bb6c
|
Biuletyn |
586386-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Jednostka Budżetowa - Centrum Projektów Europejskich
|
Regon |
14168145600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Domaniewska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
39 a
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
02-672
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 3783100, 22 3783111
|
Zamawiajacy fax |
22 2019725
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.rutkowska@cpe.gov.pl, katarzyna.mazurkiewicz@cpe.gov.pl
|
Adres strony url |
www.cpe.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Przedmiot umowy jest współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiej Współpracy Terytorialnej i/lub Europejskiego Instrumentu Sąsiedztwa i/lub Europejskiego Funduszu Społecznego i/lub Funduszu Spójności
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.cpe.gov.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.cpe.gov.pl
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Centrum Projektów Europejskich państwowa jednostka budżetowa ul. Domaniewska 39a, 02-672 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów biurowych i archiwizacyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych CPE dla Wspólnego Sekretariatu INRERREG Polska – Saksonia we Wrocławiu, Wspólnego Sekretariatu Technicznego Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Słowacja w Krakowie, Wspólnego Sekretariatu Technicznego Polska – Rosja w Olsztynie, Wspólnego Sekretariatu Technicznego Południowy Bałtyk w Gdańsku oraz Centrum Projektów Europejskich w Warszawie.
|
Numer referencyjny |
WA.263.60.2017.BG
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów biurowych i
archiwizacyjnych na potrzeby komórek organizacyjnych CPE dla Wspólnego Sekretariatu
INRERREG Polska – Saksonia we Wrocławiu, Wspólnego Sekretariatu Technicznego
Programu Współpracy Transgranicznej Polska – Słowacja w Krakowie, Wspólnego
Sekretariatu Technicznego Polska – Rosja w Olsztynie, Wspólnego Sekretariatu Technicznego
Południowy Bałtyk w Gdańsku oraz Centrum Projektów Europejskich w Warszawie. 2. Opis
przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonym projekcie umowy (załącznik nr 3 do
SIWZ).
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
146341,46
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2019-12-31T00:00:00+01:00
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca
wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat, przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli
okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, świadczył przez okres co
najmniej 12 miesięcy/ świadczy od co najmniej 12 miesięcy, co najmniej 2 sukcesywne
dostawy materiałów biurowych o wartości usługi za 12 miesięcy nie mniejszej niż 40 000 zł
brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności
gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu
potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia przedmiotowego dokumentu, jeżeli
Zamawiający może go uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w
szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r.
poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawca wskaże w ofercie adres internetowy skąd
Zamawiający ma go pobrać.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz usług wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również
wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a
jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich
przedmiotu, wartości, dat wykonania i podmiotów na rzecz których usługi zostały
wykonane (wg wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ) oraz załączeniem dowodów
określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Dowodami, o
których mowa powyżej są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na
rzecz którego usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych
są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca
nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku
świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty
potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3
miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia
wadium w wysokości 4.000,00 PLN (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Wadium może być
wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach
bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że
poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4)
gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których
mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji
Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Oferta Wykonawcy,
który nie wniesie wadium lub wniesie je w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona na
podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b) ustawy. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacać na
konto Zamawiającego: Narodowy Bank Polski Oddział Okręgowy w Warszawie, nr konta
98 1010 1010 0058 8713 9120 0000. Na przelewie należy umieścić informację: „Wadium w
postępowaniu znak WA.263.60.2017.BG”. 5. Dowód wniesienia wadium należy dołączyć
do oferty. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej do oferty należy dołączyć
oryginał lub kopię dokumentu wniesienia wadium poświadczoną za zgodność z oryginałem
przez Wykonawcę, a w pozostałych przypadkach wymienionych w ust. 2 – oryginał
dowodu wniesienia wadium. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom
niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z
wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z
zastrzeżeniem ust. 7. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza,
Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia
publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy,
który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Jeżeli wadium wniesiono w
pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku
bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia
rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy
wskazany przez Wykonawcę. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami,
jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z
przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów
potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym
mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o
której mowa w art. 87 ust 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty
złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium
wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił
podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w
ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z
przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Okoliczności skutkujące możliwością zmiany zawartej umowy opisuje art. 144 ustawy. 2.
Oprócz możliwości dokonania zmian do umowy, przewidzianych w art. 144 ustawy i
postanowieniach załączonego projektu umowy, nie wymagających sporządzenia aneksu do
umowy, Zamawiający przewiduje także możliwości zmiany postanowień umowy w
przypadkach gdy: a) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie
mającym istotny wpływ na realizację przedmiotu umowy, b) termin realizacji zamówienia
ulegnie przesunięciu, jeżeli przesunięcie terminu nastąpi z przyczyn niezależnych od
Wykonawcy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|