GuidZP400 |
06f6966c-2fb7-45f2-b0ff-0534284302c6
|
Biuletyn |
574337-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Mazowieckie Centrum Rehabilitacji STOCER Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
142013120
|
Zamawiajacy adres ulica |
Wierzejewskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Konstancin - Jeziorna
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-510
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
22 770 93 08
|
Zamawiajacy fax |
22 770 93 08
|
Zamawiajacy email |
przetargi@szpk.pl
|
Adres strony url |
www.szpk.pl
|
Adres strony internetowej narzedzia |
www.szpk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpk.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty należy składać w formie papierowej zgodnie z wymogami SIWZ
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Kolejowy im. dr med. Włodzimierza Roeflera w Pruszkowie, ul. Warsztatowa 1, 05-800 Pruszków, w sekretariacie na I piętrze
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa igieł jednorazowych, strzykawek jednorazowych do pomp infuzyjnych, misek nerkowych, basenów i kaczek z masy papierowej, stazy jednorazowej, przedłużaczy do pomp infuzyjnych, sond żołądkowych, jednorazowych elektrod, pasty ściernej do przygotowania naskórka, papieru rejestracyjnego do aparatu EKG, żelu do badań EKG, szczoteczek do pobierania wymazów cytologicznych, rękawic chirurgicznych sterylnych, rurek intubacyjnych, systemu zamkniętego do nawilżania typu „RespiFlo”, przedłużaczy do obwodu oddechowego, wymienników ciepła i wilgoci do tracheostomii, podkładów oraz poszew flizelinowych.
|
Numer referencyjny |
14/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
pakiet nr 1 Igły jednorazowe do iniekcji
poz.1 0,5 x 25 wielkość zamówienia 14 000 sztuk
poz.2 0,7 x 40 wielkość zamówienia 1 500 sztuk
poz.3 0,7 x 40 wielkość zamówienia 17 000 sztuk
poz.4 1,1 x 40 wielkość zamówienia 4 000 sztuk
poz.5 1,2 x 40 wielkość zamówienia 70 000 sztuk
poz.6 1,6 x 40 wielkość zamówienia 14 000 sztuk
pakiet nr 2 Igła do pena wielkość zamówienia 17 000 sztuk
pakiet nr 3 strzykawka jednorazowa do pomp infuzyjnych wielkość zamówienia 4000 sztuk
pakiet nr 4
poz. 1 miska nerkowa z masy papierowej jednorazowa wielkość zamówienia 6 700 sztuk
poz.2 basen z masy papierowej jednorazowy wielkość zamówienia 600 sztuk
poz. 3 kaczka z masy papierowej jednorazowa wielkość zamówienia 2 200 sztuk
poz. 4 staza jednorazowa bezlateksowa wielkość zamówienia 3 000 sztuk
pakiet nr 5 przedłużacz do pompy infuzyjnej wielkość zamówienia 2 400 sztuk
pakiet nr 6
poz.1 sonda żołądkowa silikonowa p/odleżynowa wielkość zamówienia 450 sztuk
poz. 2 sonda żołądkowa z medycznego PCV wielkość zamówienia 500 sztuk
poz. 3 sonda żołądkowa z medycznego PCV wielkość zamówienia 100 sztuk
pakiet nr 7
poz. 1 jednorazowe elektrody do Holtera wielkość zamówienia 9 000 sztuk
poz. 2 pasta ścierna do naskórka wielkość zamówienia 20 kg
poz. 3 Papier rejestracyjny do aparatu EKG Ascard A4 wielkość zamówienia 550 rolek
poz.4 żel do badań EKG wielkość zamówienia 150 litrów
pakiet nr 8 szczoteczka do pobierania wymazów cytologicznych wielkość zamówienia 600 sztuk
pakiet nr 9 rękawice chirurgiczne wielkość zamówienia 320 par
pakiet nr 10 rurka intubacyjna wielkość zamówienia 1 000 sztuk
pakiet nr 11 system zamknięty do nawilżania typu RespiFlo wielkość zamówienia 1 200 sztuk
pakiet nr 12
poz.1 przedłużacz do obwodu oddechowego wielkość zamówienia 1 300 sztuk
poiz.2 wymiennik ciepła i wilgoci do tracheostomii wielkość zamówienia 1 000 sztuk
pakiet nr 13 artykuły flizelinowe
poz.1 podkład fizelinowy foliowany wielkość zamówienia 12 500 sztuk
poz.2 podkład fizelinowy foliowany wielkość zamówienia 14 000 sztuk
poz.3 poszwa fizelinowa na koc wielkość zamówienia 4 000 sztuk
poz.4 podkład wykonany z fizeliny lub laminatu wielkość zamówienia 900 sztuk
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
86940,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca spełni warunek, jeżeli złoży oświadczenie w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
3.1. zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.2. zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
3.3. odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.4. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.1. – 3.3. – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
nie zalega z opłacaniem podatków, opłat składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości.
3.5. dokument, o którym mowa w ust. 3 pkt. 3.4. tiret pierwsze, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3.6. dokumenty, o których mowa w ust. 3 pkt. 3.4. tiret drugie, powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
3.7. jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów,
o których mowa w ust. 3 pkt. 3.4., zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Przepis ust. 3 pkt. 3.5. i 3.6. stosuje się odpowiednio;
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie wyznaczył szczegółowych warunków w tym zakresie. Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, jeżeli złożył wstępne oświadczenie w tym zakresie.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
5.1. Oświadczenie Wykonawcy potwierdzającego, że oferowany towar posiada dokumenty dopuszczające jego stosowanie w służbie zdrowia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej zgodne z wymaganiami określonymi odpowiednio w ustawie z dnia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 r. nr 45 poz. 271 z późn. zm.) ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015r. poz. 876). Natomiast dokumenty, których dotyczy powyższe oświadczenie zostaną udostępnione na każde żądanie Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.
5.2. Katalogi oferowanych produktów w języku polskim (zdjęcia z opisem, instrukcje itp.) potwierdzające zgodność oferowanych produktów z opisem przedmiotu zamówienia. Każdy katalog musi być opisany nazwą firmy (jeśli z treści dokumentu nie wynika).
5.3. Próbki oferowanych produktów w ilościach podanych w arkuszach asortymentowo-cenowych dla poszczególnych pakietów.
5.4. Dokumenty wymagane w arkuszu asortymentowo-cenowym (dotyczy pakietu nr 9).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Jeżeli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisującej ofertę nie wynika z załączonego dokumentu wyszczególnionego w ust. 3 pkt. 3.3., do oferty należy załączyć, np. pełnomocnictwo w oryginale lub w postaci poświadczonej przez notariusza.
2) Oświadczenie Wykonawcy zawierające informację czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u zamawiającego obowiązku podatkowego (art. 91 ust. 3a ustawy). Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 4 do SIWZ;
3) Oświadczenie Wykonawcy o odpowiedzialności karnej. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 9 do SIWZ;
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian umowy:
2.1. w zakresie zmian w komparycji umowy (dotyczących np.: nazwy, siedziby), literówek, systematyki umowy, podstaw prawnych aktów prawnych przywołanych w umowie, osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, podwykonawców, zasad realizacji umowy, warunków płatności,
2.2. gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu umowy,
2.3. w zakresie wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany przepisów powszechnie obowiązujących dotyczących zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy - jeżeli Wykonawca, wykaże, że zmiany te miały wpływ na koszty wykonania przez niego zamówienia. Zmiana jest dopuszczalna, jeżeli Wykonawca udowodni przedstawiając odpowiednie dokumenty, że w związku z ww. zmianą i z jej powodu poniesie stratę z tytułu realizacji umowy (koszty realizacji całej Umowy przekroczą ustalone w umowie wynagrodzenie). W takiej sytuacji dopuszczalna jest zmiana wysokości Wynagrodzenia Wykonawcy za jeszcze niewykonany przedmiot umowy, poprzez jego zwiększenie w stopniu nie większym niż koszt realizacji niewykonanej części umowy;
2.4. w zakresie obniżenia wynagrodzenia, w przypadku obniżenia cen przez producenta;
2.5. w zakresie wydłużenia terminu realizacji umowy, w przypadku niewykorzystania wartości umowy do dnia jej zakończenia, z zastosowaniem cen określonych w umowie, do momentu wyczerpania wartości umowy
2.6. w zakresie dokonywania zmian ilościowych w ramach określonego w umowie przedmiotu zamówienia do wysokości wartości umowy określonej dla danego zadania, w związku z uzasadnionymi potrzebami Zamawiającego, czego nie dało się przewidzieć w chwili przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia;
2.7. w zakresie zmiany zakresu rzeczowego, w przypadku wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów przedmiotu umowy (zaprzestania dystrybucji lub produkcji, w tym czasowego zaprzestania o ile Wykonawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu o tych samych właściwościach co pierwotnie zaoferowany produkt w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt;
2.8. innych zmian, których nie można przewidzieć w chwili zawierania Umowy pod warunkiem, że zmiany te będą korzystne dla Zamawiającego oraz zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa.
2.9. zmiany umowy, których łączna wartość zmian jest mniejsza niż 10% wartości zamówienia określonej w § 3 ust. 2 projektu umowy.
3. Zmiany będą dokonywane pisemnie za pomocą aneksów do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-19T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|