GuidZP400 |
50fda395-f5da-4c6d-b32e-1eceba9d0035
|
Biuletyn |
585167-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bodzentyn
|
Regon |
53471800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Suchedniowska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
3
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bodzentyn
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
26010
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3115010, 3115511, 3115114
|
Zamawiajacy fax |
041 3115010, 3115511, 3115114
|
Zamawiajacy email |
inwestycje@bodzentyn.ugm.pl
|
Adres strony url |
http://www.bodzentyn.bip.jur.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie realizowane będzie w ramach Działania 7.4 „Rozwój infrastruktury edukacyjnej i szkoleniowej” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.bodzentyn.bip.jur.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.bodzentyn.bip.jur.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą, osobiście, kurierem
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta i Gminy Bodzentyn, ul. Suchedniowska 3, 26-010 Bodzentyn
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie Gminy Bodzentyn-wyposażenie w meble, sprzęt komputerowy , pomoce dydaktyczne”
|
Numer referencyjny |
BRO.271.23.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i montaż wyposażenia w meble, sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne dla potrzeb Gminy Bodzentyn na rozwój infrastruktury edukacyjnej dla trzech jednostek tj: Zespołu Szkół we Wzdole Rządowym, Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Bodzentynie oraz Gimnazjum w Bodzentynie.
Wszystkie urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe i pochodzić z bieżącej produkcji. Dostarczony sprzęt musi spełniać wymogi obowiązujących norm i przepisów.
|
Cpv glowny przedmiot |
30236000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-15T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowych warunków w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, zrealizował co najmniej 1 dostawę i montaż wyposażenia w meble, sprzęt komputerowy, pomoce dydaktyczne, o wartości minimum 200.000,00 zł przy czym jedna dostawa rozumiana jest jako dostawa, dla jednego zamawiającego, sukcesywna o łącznej wartości min. 200.000 zł przeprowadzona w okresie maksymalnie 1 roku.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Czy oswiadczenie spelnienie kryteriow |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo inny dokument potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz dostaw mebli, sprzętu komputerowego, pomocy dydaktycznych i montażu wyposażenia wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
14:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|