Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu: „Inwestycja w uczniów szansą na lepsze jutro”

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-20 00:00:00
Instytucja Urząd Miejski w Piaskach
Miejscowość Piaski
Województwo lubelskie
Branża
  • Pomoce naukowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587224-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391621006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wraz z montażem sprzętu TIK w ramach projektu pn. „Inwestycja w uczniów szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie: 12.2 Kształcenie ogólne w ramach osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje.

Dostawę pomocy dydaktycznych należy dostarczyć bezpośrednio do następujących szkół:
• Szkoła Podstawowa w Bystrzejowicach,
• Szkoła Podstawowa w Piaskach,
• Gimnazjum w Piaskach.

W ramach dostawy urządzeń wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Część I), Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenia/zamontowania, konfiguracji i instalacji sprzętu w szkołach.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 1100f028-b84b-4a53-8254-f43f566bf68d
Biuletyn 587224-N-2017
Zamawiajacy nazwa Urząd Miejski w Piaskach
Regon 54910500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Lubelska
Zamawiajacy adres numer domu 77
Zamawiajacy miejscowosc Piaski
Zamawiajacy kod pocztowy 21050
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo lubelskie
Zamawiajacy telefon 815 821 020
Zamawiajacy fax 815 821 020
Zamawiajacy email um@piaski.pl
Adres strony url www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Inwestycja w uczniów szansą na lepsze jutro” dofinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014 - 2020.
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.piaski.pl, BIP: http://umpiaski.bip.lubelskie.pl
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa pomocy dydaktycznych i sprzętu TIK w ramach projektu: „Inwestycja w uczniów szansą na lepsze jutro”
Numer referencyjny IR.271.19.2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych wraz z montażem sprzętu TIK w ramach projektu pn. „Inwestycja w uczniów szansą na lepsze jutro” współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Działanie: 12.2 Kształcenie ogólne w ramach osi priorytetowej: 12 Edukacja, kwalifikacje i kompetencje. Dostawę pomocy dydaktycznych należy dostarczyć bezpośrednio do następujących szkół: • Szkoła Podstawowa w Bystrzejowicach, • Szkoła Podstawowa w Piaskach, • Gimnazjum w Piaskach. W ramach dostawy urządzeń wymienionych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (Część I), Wykonawca zobowiązany jest do zawieszenia/zamontowania, konfiguracji i instalacji sprzętu w szkołach.
Cpv glowny przedmiot 39162100-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Data zakonczenia 2017-10-13T00:00:00+02:00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Wszelkie zmiany niniejszej Umowy wymagają zastosowania formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Poza przypadkami określonymi w przepisach ustawy Prawo zamówień publicznych istotne zmiany postanowień zawartej umowy są dopuszczalne w zakresie: a) terminu realizacji, b) warunków płatności, c) oznaczenia nabywcy i odbiorcy w wystawianych fakturach (zapis § 4 ust.4), w przypadku zmiany w umowie o dofinansowanie dotyczącej jednostki organizacyjnej Zamawiającego realizującej projekt, d) numeru rachunku bankowego Wykonawcy, e) zmiany osób, o których mowa w § 6. 3. Zmiana terminu płatności może nastąpić w następujących przypadkach: a) w przypadku wystąpienia „siły wyższej” pod warunkiem, że Wykonawca powiadomi Zamawiającego pisemnie o wystąpieniu zdarzenia siły wyższej nie później aniżeli w ciągu 2 dni od dnia w/w zdarzenia. Przesunięcie terminu następuje o ilość dni, w których zdarzenie siły wyższej wystąpiło lub na czas usunięcia skutków działania siły wyższej, b) w przypadku zmiany przepisów prawnych, w oparciu, o które realizowane jest zamówienie. 4. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy jest możliwa w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i usług, b) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, c) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, w sytuacji, jeżeli Wykonawca udowodni wpływ tych zmian na koszty wykonywania Umowy przez Wykonawcę. 5. Zmiana wynagrodzenia może nastąpić w przypadku, gdy zmiany, o których mowa w ust. 4 lit. b lub c, spowodują wzrost kosztów wykonywania Umowy o więcej niż 10% w okresie realizacji Umowy. Zmiana wynagrodzenia dotyczy tylko tej części, która pozostała do wykonania i nie może przekroczyć łącznie 5% wartości Umowy pozostałej do wykonania. 6. Zmiany do Umowy następują na pisemny wniosek jednej ze Stron wraz z uzasadnieniem konieczności wprowadzenia zmian.
IV 4 4 data 2017-09-20T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 4 17 1
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)