GuidZP400 |
0cf56c27-15b9-4f8b-bab7-bf9525903a51
|
Biuletyn |
587106-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Kielcach
|
Regon |
2917760000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Jagiellońska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
66
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kielce
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
25956
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
świętokrzyskie
|
Zamawiajacy telefon |
041 3359400, 3359418
|
Zamawiajacy fax |
413 456 421
|
Zamawiajacy email |
przetargi@rckik-kielce.com.pl
|
Adres strony url |
http://www.rckik-kielce.com.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://www.rckik-kielce.com.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.rckik-kielce.com.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Jagiellońska 66, 25 - 734 Kielce
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa czekolad
|
Numer referencyjny |
ZP/12/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawa czekolad.
|
Cpv glowny przedmiot |
15842100-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
510000,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
warunek w rozumieniu Zamawiającego spełni Wykonawca, który wykaże, że ma doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwóch dostaw o co najmniej 70 % wartości ceny brutto odpowiadających rodzajem przedmiotowi zamówienia w niniejszym postępowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp – Wykonawca może zwolnić się z tego obowiązku poprzez wskazanie rodzaju rejestru i numeru wpisu do rejestru (np. numer pod jakim określony Wykonawca figuruje w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej), co umożliwi Zamawiającego sprawdzenia zawartych w tych rejestrach danych samodzielnie;
2) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
3) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Zakresie warunkow udzialu |
wykaz według załącznika nr 6 zawierający co najmniej dwie dostawy w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku doświadczenia o wartości nie mniejszej niż 70 % wartości dostawy brutto w niniejszym postępowaniu każda wykonaną w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów potwierdzających, że wskazane w wykazie dostawy zostały wykonane należycie. W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają zgodnie z wyborem jeden wspólny wykaz lub oddzielne wykazy. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeśli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie. Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do specyfikacji;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
specyfikacja techniczną wyrobu gotowego dla każdego rodzaju czekolady (czekolada pełnomleczna, czekolada gorzka, czekolada mleczna z wiórkami kokosowymi, czekolada biała, czekolada mleczna z orzechami);
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. W przypadku gdy do upływu terminu na jaki zawarto umowę nie zostaną dostarczone czekolady o wartości odpowiadającej całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy wskazanego w § 6 umowa zostanie przedłużona o okres pozwalający na wykonanie dostaw odpowiadających całkowitej wartości wynagrodzenia Wykonawcy nie dłużej jednak niż o 1 (jeden) kwartał.
oraz
1. Dopuszczalne są zmiany postanowień umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacji obiektywnej konieczności wprowadzenia zmiany w niżej przedstawionym zakresie:
1) zmian związanych z wielkością dostaw - dopuszcza się możliwość wystąpienia zmian dotyczących wielkości zamówień między innymi w przypadku zmian przepisów obowiązujących w polskim krwiodawstwie, zmian wykonywanych procedur medycznych, zwiększenia zapotrzebowania związanego ze zwiększeniem liczby dawców,
2) zmian wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy spowodowanych:
a) zmianą stawki podatku od towarów i usług;
b) zmianą wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z 10 października 2002 roku o minimalnym wynagrodzeniu za pracę (Dz.U. z 2017 r., poz. 847);
c) zmianą zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne
jeśli zmiany te będą mieć wpływ na koszt wykonania umowy przez Wykonawcę. W takim przypadku Wykonawca może wystąpić do Zamawiającego z wnioskiem o zmianę wysokości wynagrodzenia, przedkładając dokumenty uzasadniające wniosek. Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. a) – c) mają bezpośredni wpływ na koszt wykonania zamówienia i wskazać wartość o jaką zmianie ulegnie pierwotnie przewidziane wynagrodzenie. Uwzględnienie przez Zamawiającego wniosku Wykonawcy skutkować będzie odpowiednim zwiększeniem wynagrodzenia Wykonawcy. Jeśli zmiany, o których mowa w ust. 2 lit. a) – c) będą powodować zmniejszenie kosztów wykonania zamówienia publicznego, Zamawiający dopuszcza możliwość odpowiedniego zmniejszenia wynagrodzenia.
2. Zamawiający zastrzega sobie również możliwość zmiany umowy ponadto w przypadku:
1) zmiany w obowiązujących przepisach prawa mające wpływ na przedmiot i warunki umowy oraz zmianę sytuacji prawnej lub faktycznej Wykonawcy i/lub Zamawiającego skutkująca niemożliwością realizacji przedmiotu umowy;
2) powstanie nadzwyczajnych okoliczności w postaci siły wyższej skutkujących niemożliwością realizacji przedmiotu umowy lub grożącą rażącą stratą, których Strony nie przewidziały przy zawarciu umowy;
3. Wyżej wskazane zmiany umowy mogą być dokonane na wniosek Zamawiającego lub Wykonawcy, za zgodą obu Stron i zostaną wprowadzone do umowy pod rygorem nieważności w formie pisemnego aneksu.
|
IV 4 4 data |
2017-09-20T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|