GuidZP400 |
cd8c1d1e-5d91-41c7-8d16-18ccee7c9c3f
|
Biuletyn |
586988-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
|
Regon |
16240600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Czarna Rola
|
Zamawiajacy adres numer domu |
4
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61-625
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
61 827 05 10
|
Zamawiajacy fax |
618 270 522
|
Zamawiajacy email |
sekretariat@poznan.wios.gov.pl
|
Adres strony url |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.poznan.wios.gov.pl/
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Czarna Rola 4, 61 625 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym
|
Numer referencyjny |
WAT.272.1.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
zakup, dostawę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W skład dostawy wchodzi:
1. Zestaw komputerowy – 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
21
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy*.
*Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a):
1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu.
Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę.
a) formularz ofertowy.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach:
a) zmiana terminu wykonania zamówienia w sytuacjach wystąpienia:
o zmiany będące następstwem działań lub zaniechania działań Zamawiającego;
o wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy;
b) zmiany wynagrodzenia umownego:
o nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych,
o w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych;
c) zmiana wielkości zakresu przedmiotu zamówienia:
o w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
d) zmiana w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia na nie gorsze niż przyjęte w opisie przedmiotu umowy ze względu na:
o zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa;
o zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia;
o obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z wykonywanym przedmiotem umowy,
o poprawienia parametrów technicznych,
o aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.
|
IV 4 4 data |
2017-09-21T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:15
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|