Dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym

Data publikacji 2017-09-12
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
Miejscowość Poznań
Województwo wielkopolskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 586988-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
zakup, dostawę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
W skład dostawy wchodzi:
1. Zestaw komputerowy – 1 szt.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cd8c1d1e-5d91-41c7-8d16-18ccee7c9c3f
Biuletyn 586988-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu
Regon 16240600000
Zamawiajacy adres ulica Czarna Rola
Zamawiajacy adres numer domu 4
Zamawiajacy miejscowosc Poznań
Zamawiajacy kod pocztowy 61-625
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo wielkopolskie
Zamawiajacy telefon 61 827 05 10
Zamawiajacy fax 618 270 522
Zamawiajacy email sekretariat@poznan.wios.gov.pl
Adres strony url http://bip.poznan.wios.gov.pl/
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.poznan.wios.gov.pl/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.poznan.wios.gov.pl/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wojewódzki Inspektorat Ochrony Środowiska w Poznaniu ul. Czarna Rola 4, 61 625 Poznań
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym
Numer referencyjny WAT.272.1.10.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa 1 szt. komputera z oprogramowaniem biurowym. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje: zakup, dostawę, zgodnie ze Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia, który stanowi załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. W skład dostawy wchodzi: 1. Zestaw komputerowy – 1 szt.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 21
Okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie określa warunku
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia wykonawcy z udziału w postępowaniu, Zamawiający wezwie do dostarczenia następujących dokumentów: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy*. *Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3, jeżeli zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352) - art. 26 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych. Informacja dla wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w 6.2.1 a): 1) składa dokument wystawiony w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem tego terminu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykaz dokumentów składających się na ofertę. a) formularz ofertowy.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Na podstawie art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym wykonawcą w następujących przypadkach: a) zmiana terminu wykonania zamówienia w sytuacjach wystąpienia: o zmiany będące następstwem działań lub zaniechania działań Zamawiającego; o wskutek wystąpienia okoliczności niezależnych od stron umowy związanych z koniecznością zmiany okresu realizacji umowy; b) zmiany wynagrodzenia umownego: o nastąpi zmiana w przepisach podatkowych, które dotyczą świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia. Warunkiem zmiany jest wystąpienie w okresie obowiązywania umowy takiej zmiany w przepisach podatkowych, która wpływa na obowiązki lub uprawnienia którejkolwiek ze strony umowy powodując zmniejszenie, zwiększenie lub powstanie obowiązków podatkowych, o w przypadku nie zawinionych przez Wykonawcę okoliczności powodujących opóźnienie w realizacji przedmiotu umowy Zamawiający może odstąpić od naliczania kar umownych; c) zmiana wielkości zakresu przedmiotu zamówienia: o w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego; d) zmiana w zakresie sposobu spełnienia świadczenia, zmiana parametrów realizowanego zamówienia na nie gorsze niż przyjęte w opisie przedmiotu umowy ze względu na: o zmiany technologiczne, w szczególności: konieczność realizacji przedmiotu zamówienia przy zastosowaniu innych rozwiązań technologicznych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia, w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem przedmiotu zamówienia bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa; o zmiana producenta urządzeń lub wyposażenia; o obniżenia kosztów ponoszonych przez Zamawiającego w związku z wykonywanym przedmiotem umowy, o poprawienia parametrów technicznych, o aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp technologiczny.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:15
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)