Dostawa mebli dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego

Data publikacji 2017-09-13
Data zakończenia 2017-09-21 00:00:00
Instytucja Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Miejscowość Warszawa
Województwo mazowieckie
Branża
  • Różne meble i wyposażenie

Szczegóły

Numer ogłoszenia 587167-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391500008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego.
Przedmiot zamówienia składa się z następujących części:
Część 1 – meble kuchenne
Część 2 – meble warsztatowe
Część 3 – meble biurowe
Część 4 – szafy uniwersalne

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bca23962-bc53-4db4-b53d-c55ba8cfd176
Biuletyn 587167-N-2017
Zamawiajacy nazwa Wydział Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Regon 125800000
Zamawiajacy adres ulica Pasteura
Zamawiajacy adres numer domu 5
Zamawiajacy miejscowosc Warszawa
Zamawiajacy kod pocztowy 02-093
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 22 55 32 419
Zamawiajacy fax 22 55 32 597
Zamawiajacy email antonina.lykhodyed@fuw.edu.pl
Adres strony url www.fuw.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.fuw.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.fuw.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga, by oferta została złożona w postaci pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Wydział Fizyki UW, ul. Pasteura 5, 02-093 Warszawa
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa mebli dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego
Numer referencyjny WF-37-25/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli wraz z ich montażem dla Wydziału Fizyki Uniwersytetu Warszawskiego. Przedmiot zamówienia składa się z następujących części: Część 1 – meble kuchenne Część 2 – meble warsztatowe Część 3 – meble biurowe Część 4 – szafy uniwersalne
Cpv glowny przedmiot 39150000-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający odstępuje od uszczegółowienia wymagań w zakresie tego warunku
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, zrealizował następujące dostawy. Przez dostawy, w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku, Zamawiający rozumie: Dla części 1 – jedną dostawę mebli kuchennych wraz z montażem o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto. Dla części 2 – co najmniej dwie dostawy mebli warsztatowych. Wartość każdej z dostaw - nie mniejsza niż 15 000,00 zł brutto. Dla części 3 – co najmniej dwie dostawy mebli biurowych lub siedzisk. Wartość każdej z dostaw - nie mniejsza niż 30 000,00 zł brutto.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie, aktualnych na dzień złożenia, następujących oświadczeń lub dokumentów: 1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy; 2) dokumentów dotyczących podmiotu trzeciego, w celu wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu – jeżeli wykonawca polega na zasobach podmiotu trzeciego. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Jeżeli w kraju w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający wymaga aby Wykonawca złożył wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. Do oferty należy załączyć karty katalogowe lub sporządzony przez Wykonawcę opis techniczny oferowanych mebli. Karty katalogowe lub opis techniczny muszą zawierać wszystkie wymienione dalej informacje: a) parametry techniczne mebli (wymiary oraz szczegóły techniczne mebla, pozwalające zweryfikować czy proponowany mebel spełnia wymagania Zamawiającego - w szczególności rodzaj i nazwę materiału), b) nazwy mebli, c) rysunek lub zdjęcie proponowanego mebla (rozmiar zdjęcia powinien pozwolić dostrzec szczegóły) 2. UWAGA! Zamawiający żąda ponadto, by Wykonawcy podali w ofercie nazwę producenta mebli oraz numery katalogowe mebli. W/w dane można podać np. w treści formularza ofertowego (w tabeli cenowej) lub w treści kart katalogowych lub opisu technicznego. 3 Wykonawca ma prawo nie podać nazwy producenta mebli oraz numerów katalogowych lub innych oznaczeń wyłącznie w przypadku jeśli przedmiot zamówienia wykonywany jest na specjalne zamówienie lub wg. indywidualnego projektu. W takim wypadku należy w czytelny sposób oznaczyć w ofercie wszystkie produkty wykonywane na specjalne zamówienie. 4 W przypadku niepodania przez Wykonawcę nazwy producenta oraz numerów katalogowych lub innych oznaczeń oferowanego przedmiotu zamówienia oraz nie wskazania w ofercie, które elementy przedmiotu zamówienia są wykonywane na specjalne zamówienie, oferta, jako nieodpowiadająca treści SIWZ, zostanie odrzucona.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca złoży także wraz ofertą: 1) wypełniony formularz ofertowy 2) pełnomocnictwo (jeśli dotyczy) 3) zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (jeśli dotyczy) 4) UWAGA! Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający przewiduje zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w wypadku wystąpienia jednej z następujących okoliczności, tj.: a) w wypadku zmian podmiotowych po stronie Wykonawcy, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, b) w wypadku zmiany danych identyfikacyjnych Wykonawcy (adres siedziby, Regon, NIP, rachunek bankowy), itp. c) zmiany parametrów elementów przedmiotu zamówienia zaproponowanych w ofercie na elementy równoważne lub o lepszych parametrach jedynie w sytuacji, gdy zaoferowane elementy zostały wycofane z produkcji, a ich wartość pozostaje bez zmian. Parametry nowych elementów przedmiotu zamówienia należy uzgodnić z Zamawiającym. Zamawiający winien zaakceptować nowe elementy, d) Wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy może ulec zmianie, w przypadku zmiany: i) stawki podatku od towarów i usług, ii) wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 - 5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, iii) zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Wykonawca jest zobowiązany, w terminie 30 dni od dnia wejścia przepisów dokonujących tych zmian, złożyć pisemny wniosek w którym wykaże bezpośredni wpływ zmian, wymienionych w ppkt. b - c na koszt wykonania zamówienia, a Zamawiający uzna ten wniosek za zasadny. f) w pozostałym zakresie - w sytuacji nieprzewidzianej i niezawinionej przez strony, której wystąpienia strony nie mogły przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności. 2. Zmiany postanowień zawartej umowy będą dokonane, za zgodą stron, wyłącznie w formie pisemnego aneksu do umowy.
IV 4 4 data 2017-09-21T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki Język polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 1. W przypadku mebli, które będą montowane w siedzibie Zamawiającego lub będą stanowić uzupełnienie już posiadanego umeblowania, Zamawiający zaleca dokonanie wizji lokalnej w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. 2. Zamawiający będzie wymagał, aby przed podpisaniem umowy Wykonawca złożył stosowne atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności lub aprobaty techniczne, które potwierdzają, że oferowane meble: 1) są wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania, na które wydano certyfikat na znak bezpieczeństwa lub certyfikat zgodności lub deklarację zgodności z PN lub aprobatę techniczną, 2) elementy meblowe charakteryzują się klasą E1 oraz ścieralności blatu minimum 3A wg normy EN 14322 3) posiadają atest bezpieczeństwa, wytrzymałości i stateczności, zgodnie z normami podanymi poniżej, wydane przez niezależne jednostki certyfikujące: - EN 14073-2 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Wymagania bezpieczeństwa - EN 14073-3 Meble biurowe. Meble do przechowywania. Metody badań stateczności i wytrzymałości konstrukcji. - EN 14074 Meble biurowe. Stoły, biurka do przechowania. Metody badań wytrzymałości i trwałości części ruchu - EN 527-1 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka . Wymiary - EN 527-2 Meble biurowe- Stoły robocze i biurka. Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa - EN 527-3 Meble biurowe – Stoły robocze, biurka i dostawki. Mechaniczne wymagania bezpieczeństwa 4) tkaniny użyte do tapicerki krzeseł i foteli, kanap posiadają: - atest higieniczny wydany przez PZH, - atest materiałów trudno zapalnych, zgodnie z normą PN-EN 1021-1;2007 Meble –Ocena zapalności mebli tapicerskich: Źródło zapłonu: tlący się papieros, - tapicerka krzeseł, foteli i kanap o odporności minimum 100000 cykli Mantetdeila norma PN-EN ISO 12947-2:2000 Tekstylia – Wyznaczanie odporności płaskich wyrobów na ścieranie metodą Martindal’a 3. Osobą uprawnioną do kontaktowania się z Wykonawcami jest Agnieszka Ciechańska: faks (22) 55 32 597, e-mail: agnieszka.ciechanska@fuw.edu.pl
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)