GuidZP400 |
5387cb6e-9082-40ab-a908-2ef76a4d2d55
|
Biuletyn |
587350-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Dukla
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Trakt Węgierski
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Dukla
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
38450
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podkarpackie
|
Zamawiajacy telefon |
134 329 135
|
Zamawiajacy fax |
134 331 011
|
Zamawiajacy email |
przetarg@dukla.pl
|
Adres strony url |
http://bip.dukla.pl//
|
Adres strony internetowej narzedzia |
http://bip.dukla.pl//
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.dukla.pl//
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.dukla.pl//
|
Nazwa nadana zamowieniu |
DOSTAWA WYPOSAŻENIA W CELU UTWORZENIA NOWYCH MIEJSC W PRZEDSZKOLU GMINNYM PRZY UL. TRAKT WĘGIERSKI 38A W DUKLI Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI – LICZBA CZĘŚCI 4 Sprzęt biurowo – komputerowy, nagłaśniający
|
Numer referencyjny |
G.271.15.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Sprzęt biurowo – komputerowy, nagłaśniający
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Tabeli- wykaz sprzętu biurowo – komputerowego, nagłaśniającego stanowiącej załącznik nr 4 SIWZ.
Oferowane elementy przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych.
Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udzieli minimum 24 miesięcznej gwarancji oraz rękojmi na okres 24 miesięcy.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryterium oceny ofert określonym w SIWZ.
Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu nie później niż w dniu rozpoczęcia odbioru końcowego atesty, certyfikaty i deklaracje zgodności CE na dostarczony sprzęt biurowo- komputerowy potwierdzające zgodność z wymaganiami określonymi w SIWZ.
- komputer przenośny - 9 szt.
- radioodtwarzacz przenośny - 5 szt.
- mobilny zestaw nagłośniający ( kolumna aktywna) - 1 szt.
- bezprzewodowy system mikrofonowy - 1 szt.
- statyw mikrofonowy - 2 szt.
- statyw kolumny - 1 szt.
- urządzenie wielofunkcyjne atramentowe - 3 szt.
- urządzenie wielofunkcyjne laserowe - 1 szt.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-10-30T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa minimalnych standardów.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zakresie warunkow udzialu |
oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
oświadczenie wg załącznika nr 3 do SIWZ
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1) zaistnienia okoliczności, których Zamawiający nie mógł przewidzieć w dacie dokonywania wyboru najkorzystniejszej oferty, w szczególności w przypadku zmian na rynku usług objętych niniejszym postępowaniem, wystąpienia istotnych trudności w pozyskaniu przez Wykonawcę lub Zamawiającego materiałów niezbędnych do wykonania zamówienia, gdy zmiany są korzystne dla Zamawiającego (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy)
2) zmiany wynagrodzenia brutto Wykonawcy w przypadku zmiany przez ustawodawcę przepisów dotyczących stawki podatku VAT, wartość netto wynagrodzenia pozostanie bez zmian,
3) nastąpią zmiany technologiczne spowodowane pojawieniem na rynku rozwiązań technicznych lub materiałowych ze względu na zmiany obowiązującego prawa,
4) w sytuacjach, których, nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a nie powstałych z winy Zamawiającego lub Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
5) gdy zmiany będą korzystne dla Zamawiającego i nie będą:
a) wprowadzane warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach procedury przetargowej udzielenia zamówienia umożliwiłyby dopuszczenie innych ofert niż ta, która została pierwotnie dopuszczona;
b) modyfikowały równowagi ekonomicznej umowy na korzyść Wykonawcy
w sposób, który nie był przewidziany w postanowieniach pierwotnego zamówienia.
c) lub będą polegały w szczególności na:
skróceniu terminu wykonania umowy, przyśpieszeniu ukończenia dostaw,
obniżeniu kosztu ponoszonego przez Zamawiającego na wykonanie, utrzymanie lub użytkowanie dostaw (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy)
obniżeniu kosztu wykonania dostawy i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy,
wydłużeniu terminu gwarancji (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
poprawieniu sprawności lub zwiększenie wartości ukończonych dostaw dla zamawiającego (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
podniesieniu bezpieczeństwa, wydajności lub parametrów technicznych urządzeń (z zastrzeżeniem iż nie może to prowadzić do wzrostu wynagrodzenia Wykonawcy) ,
rezygnacji z części dostaw połączonego z proporcjonalnym obniżeniem wynagrodzenia Wykonawcy,
6) Zmiana terminu realizacji z powodu okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności:
a) wstrzymania realizacji przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego,
b) przekazania informacji lub dokumentów niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia z opóźnieniem.
7) zmiana terminu realizacji umowy na skutek opóźnienia wydania decyzji zezwolenia, uzgodnienia itp., lub konieczność uzyskania dodatkowych uzgodnień przez Wykonawcę do wydania, których, instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów,
8) gdy niedotrzymanie pierwotnego terminu realizacji umowy, stanowi konsekwencję zdarzeń niezależnych od Wykonawcy, nie stanowiących jego i podwykonawców problemów organizacyjnych - Zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu realizacji umowy o czas niezbędny do usunięcia konsekwencji zdarzeń;
9) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w sytuacji, gdy już po wyborze oferty zmieniły się okoliczności w sposób uniemożliwiający zawarcie umowy na warunkach wynikających z oferty,
10) zmiany danych osobowych – zmiany osób (personelu),
|
IV 4 4 data |
2017-09-25T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:00
|
IV 4 5 okres |
30
|