GuidZP400 |
5dbe201b-6ac3-40c8-9ea0-024bd22f2155
|
Biuletyn |
586816-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Stołeczny Zarząd Infrastruktury
|
Regon |
013058050
|
Zamawiajacy adres ulica |
Al. Jerozolimskie
|
Zamawiajacy adres numer domu |
97
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00-909
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
+48261846770
|
Zamawiajacy fax |
+48261846704
|
Zamawiajacy email |
szp.szi@ron.mil.pl
|
Adres strony url |
www.szi.wp.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Organizacyjna MON
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szi.wp.mil.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Osobiście lub za pośrednictwem poczty bądź kuriera. Ofertę wraz z załącznikami składa się pod rygorem nieważności w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
STOŁECZNY ZARZĄD INFRASTRUKTURY; Al. Jerozolimskie 97; 00-909 Warszawa
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup pontonu ratowniczego i sprzętu pożarniczego na wyposażenie Wojskowych Straży Pożarnych w obszarze działania SZI
|
Numer referencyjny |
51/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Krótki opis przedmiotu zamówienia:
a) CZĘŚĆ I - Ponton ratowniczy (Załącznik nr 11 do SIWZ)
Zamówienie podstawowe:
1. Ponton ratowniczy z silnikiem spalinowym na przyczepie z osprzętem kpl. 1;
Zamówienie objęte prawem opcji:
2. Koło ratunkowe z koszem CPV 35110000-8 szt. 2;
3. Rzutka ratownicza z lina pływającą (z koszem) CPV 35110000-8 szt. 2;
4. Tyczka teleskopowa o długości minimum 2,5m CPV 35110000-8 szt. 1;
5. Kamizelki asekuracyjne CPV 35110000-8 szt. 2;
6. Kamizelki ratunkowe CPV 35110000-8 szt. 4;
7. Kask ochronny z lampą oświetleniowa dla ratownika wodn. szt. 4;
8. Ubrania wypornościowe dwuczęściowe ( rozmiar XXL) kpl. 2;
9. Suchy skafander ratowniczy czerwony ( rozmiar XXL) kpl. 2;
10. Podbierak do zwłok szt. 1.
11. Wiosła pontonowe (pagaje) szt. 2;
12. Lina cumownicza o dł. min. 10 m szt. 1;
13. Bosak łodziowy szt. 1;
14. Czerpak do wylewania wody szt. 1;
15. Obciążnik gumowany min. 5 kg z liną kotwiczną o dł. min. 25m kpl. 1.
b) CZĘŚĆ II - Poduszki niskociśnieniowe (Załącznik nr 12 do SIWZ)
Zamówienie podstawowe:
1. Zestaw niskociśnieniowych poduszek podnoszących o nośności min. 8 t kpl. 1,
Zamówienie objęte prawem opcji:
2. Niskociśnieniowe poduszki podnoszące o nośności min. 5 t. kpl. 1;
3. Reduktor ciśnienia ze standardowym złączem do butli 200/ 300 bar szt. 1;
4. Wąż niskociśnieniowy z szybkozłączami o długości 5 m szt. 2;
5. Podwójny układ sterujący z zaworami bezp. manometrami i złączami szt. 1;
6. Zestaw naprawczy szt. 1.
|
Cpv glowny przedmiot |
35110000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej, zamawiający żąda:
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw (zgodnie ze sprzętem znajdującym się w opisach przedmiotu zamówienia):
• Część I – ponton ratowniczy z silnikiem spalinowym o wartości co najmniej 30 000,00 zł (brutto)
• Część II – podnoszące poduszki pneumatyczne o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 04 do SIWZ)
W przypadku podania kwot w walucie obcej, Zamawiający dokona przeliczenia tej wartości na wartość w złotych według średniego kursu NBP dla danej waluty z dnia publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu ukazania się ogłoszenia o zamówieniu, NBP nie publikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia w którym NBP opublikuje w/w informacje.
UWAGA: W przypadku ubiegania się przez Wykonawcę o dwie części zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia referencji dla każdej części osobno.
Dodatkowo na potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają określonym wymaganiom, zamawiający żąda:
dla Część II - świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla poduszek wyszczególnionych w formularzu cenowym pozycja 1 i 2 (Załącznik nr 12 do SIWZ);
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zgodnie z treścią art. 22 d ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający może, na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych Wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze Wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie
z formułą „spełnia – nie spełnia” w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach
i dokumentach wyszczególnionych w Rozdziale VII, IX i X niniejszej SIWZ, z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie wskazanym w załączniku nr 02 i 03 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach będą stanowić wstępne potwierdzenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenia
o których mowa w pkt. 1, składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się
o zamówienie. Oświadczenia te mają potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz braku podstaw wykluczenia.
3. Zamawiający żąda aby Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom zamieścił informacje o tych podwykonawcach w oświadczeniu, o którym mowa w ust. 1 w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu.
4. Zamawiający żąda, aby Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów,
w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia -
w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby - warunków udziału w postępowaniu zamieścił informacje o tych podmiotach w oświadczeniach, o którym mowa w ust. 1., wraz
z zobowiązaniem podmiotu trzeciego, które powinno zawierać:
1) zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu;
2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego,
4) czy podmiot, na zdolnościach, którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty, których wskazane zdolności dotyczą.
W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów:
a) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1.
b) zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej dokumenty na potwierdzenie braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy, składa na zasadach określonych w §7 oraz w § 8 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu wykazania spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy Pzp dotyczących kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej zamawiający żąda złożenia nw. dokumentów:
- Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełniania warunku znajdowania się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia zamawiający żąda:
- Zamawiający nie określa ww. warunku udziału w postępowaniu
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania zdolności technicznej lub zawodowej zamawiający żąda:
Wykazu dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonanych, w okresie 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z informacją o wykonaniu z należytą starannością minimum jednego zamówienia polegającego na wykonaniu dostaw (zgodnie ze sprzętem znajdującym się w opisach przedmiotu zamówienia):
• Część I – ponton ratowniczy z silnikiem spalinowym o wartości co najmniej 30 000,00 zł (brutto)
• Część II – podnoszące poduszki niskociśnieniowe o wartości co najmniej 10 000,00 zł (brutto)
wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz, których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert (Załącznik nr 04 do SIWZ)
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
świadectwo dopuszczenia do użytkowania CNBOP dla poduszek wyszczególnionych w formularzu cenowym pozycja 1 i 2 (Załącznik nr 12 do SIWZ)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Oprócz oświadczeń potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonawca do oferty musi załączyć nw. dokumenty:
1) Formularz oferty
2) Formularz/e cenowy/e sporządzony wg wzoru Zamawiającego
3) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie;
4) Zobowiązanie podmiotu trzeciego, w przypadku powołania się przez Wykonawcę na zasoby innych podmiotów
5) Kartę katalogową pontonu ratowniczego z silnikiem spalinowym na przyczepie;
6) Ponadto zaleca się załączenie do oferty kserokopii potwierdzenia wpłaty wadium.
(Do oferty nie należy załączać oryginału gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej itp. – oryginał gwarancji ubezpieczeniowej należy złożyć w kancelarii SZI).
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium wysokości Część I – 2.500,00 zł
Część II – 1.000,00 zł.
2. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania ofertą.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany postanowień umowy na podstawie art. 144 ustawy Pzp. w zakresie:
1) Zmiany danych dotyczących stron umowy, jak zmiana nazwy (jeśli nie oznacza przekształcenia podmiotowego lub przedmiotowego) siedziby, adresu, numeru konta bankowego np. w przypadku zmian wpisów w ewidencji działalności gospodarczej lub KRS;
2) Osób upoważnionych, jako przedstawiciele stron itp., w przypadku nieprzewidzianych zdarzeń losowych takich jak m.in. choroba, śmierć, ustanie stosunku pracy;
3) Zmiany terminu realizacji zamówienia w przypadku:
a) wstrzymania dostaw przez Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego termin wykonania umowy może ulec przesunięciu o okres nie dłuższy niż okres 30 dni,
b) wystąpienia siły wyższej (zdarzenia, których nie mogły przewidzieć, którym nie mogły zapobiec ani którym nie mogły przeciwdziałać, a które uniemożliwiają Wykonawcy w całości lub części jego zobowiązań) lub innych okoliczności niezależnych od Wykonawcy lub których Wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć, jak również inne przeszkody lub utrudnienia w wykonaniu przedmiotu umowy spowodowane przez osobę trzecią – o czas działania siły wyższej oraz czas potrzebny do usunięcia skutków jej działania oraz usunięcia przeszkód;
4) Zmiany inne w przypadku zmian w prawie, ustawach i rozporządzeniach, które nastąpiły po dniu otwarcia ofert oraz na skutek innych przyczyn związanych z realizacją przedmiotu zamówienia, a niezależnych od stron.
Zmiany w wyżej opisanym zakresie mogą być dokonane w zawartej umowie wyłącznie w formie pisemnej, w postaci aneksu do umowy, pod rygorem nieważności wprowadzonych zmian
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 5 okres |
30
|