Dostawa i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w środowisku informatycznym Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Urządzenia sieciowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588294-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 324200003
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w środowisku informatycznym zamawiającego, zwanego dalej także „systemem”.
Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w infrastrukturze IT opartego o dwa urządzenia DarkTrace DCIP-M,
2) zapewnienie licencji na oprogramowanie umożliwiające użytkowanie systemu przez okres minimum 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia,
3) świadczenie wsparcia technicznego przez okres na jaki zostaną udzielone ww. licencje,
4) przeprowadzenie szkolenia w zakresie konfiguracji i obsługi zakupionego systemu dla 4 administratorów.
Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy).
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia, z zachowaniem przez wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące przedmiot zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Za system równoważny zamawiający uzna system spełniający wymagania określone w rozdziale VIII załącznika nr 1 do SIWZ. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności oferowanego systemu równoważnego.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 05a51bd0-56d4-49d7-bbef-e58def2d60dc
Biuletyn 588294-N-2017
Zamawiajacy nazwa Małopolski Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Regon 1581798500032
Zamawiajacy adres ulica ul. Ciemna
Zamawiajacy adres numer domu 6
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 31053
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 122 988 108
Zamawiajacy fax 124 306 440
Zamawiajacy email przetargi@nfz-krakow.pl
Adres strony url www.nfz-krakow.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 3
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia http://www.nfz-krakow.pl/nasz-oddzial/zamowienia-publiczne/
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.nfz-krakow.pl/nasz-oddzial/zamowienia-publiczne/
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 31-589 Kraków, ul. Ogłęczyzna 20
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w środowisku informatycznym Małopolskiego Oddziału Wojewódzkiego Narodowego Funduszu Zdrowia w Krakowie
Numer referencyjny WAG.II.261.7.2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w środowisku informatycznym zamawiającego, zwanego dalej także „systemem”. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) dostawę i wdrożenie zaawansowanego systemu wykrywania i analizy zagrożeń w infrastrukturze IT opartego o dwa urządzenia DarkTrace DCIP-M, 2) zapewnienie licencji na oprogramowanie umożliwiające użytkowanie systemu przez okres minimum 12 miesięcy od daty zakończenia wdrożenia, 3) świadczenie wsparcia technicznego przez okres na jaki zostaną udzielone ww. licencje, 4) przeprowadzenie szkolenia w zakresie konfiguracji i obsługi zakupionego systemu dla 4 administratorów. Szczegółowe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ) oraz załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych w przypadkach, w których wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje przedmiot zamówienia, z zachowaniem przez wykonawcę zasad i wymogów opisanych w specyfikacji. Użyte w specyfikacji określenia wskazujące znaki towarowe, patent, pochodzenie, źródło lub szczególny proces charakteryzujące przedmiot zamówienia należy odczytywać wraz z wyrazami „lub równoważne”. Wykonawca oferując przedmiot równoważny do opisanego w specyfikacji jest zobowiązany zachować równoważność w zakresie parametrów użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych, które muszą być na poziomie nie niższym od parametrów wskazanych przez zamawiającego. Za system równoważny zamawiający uzna system spełniający wymagania określone w rozdziale VIII załącznika nr 1 do SIWZ. Na wykonawcy ciąży obowiązek wykazania równoważności oferowanego systemu równoważnego.
Cpv glowny przedmiot 32420000-3
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu w zakresie zdolności technicznej i zawodowej: 1) posiadają doświadczenie, niezbędne do wykonania zamówienia, tj. należycie wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert - a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 1 zamówienia polegające na wdrożeniu systemu opartego o urządzenia DarkTrace lub równoważnego, a należyte wykonanie tych zamówień zostanie potwierdzone stosownymi dowodami, 2) dysponują co najmniej jedną osobą posiadającą certyfikat CISA (Certified Information Systems Auditor)
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow 1
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe 1) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polegać na zdolnościach innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2) Wykonawca, który polega na zdolnościach innych podmiotów, musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym musi być złożone w oryginale. 3) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, zamawiający żąda aby wykonawca przedstawił dokumenty, które określają w szczególności:  zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu;  sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego;  zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w pkt 1), nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:  zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub  zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże spełnienie warunków udziału w postępowaniu
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) oświadczenie wykonawcy, aktualne na dzień jego złożenia, potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu, sporządzone zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 4 do SIWZ, 2) W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia i oświadczenie wymienione w pkt. 1) musi złożyć każdy z wykonawców. 3) Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów oświadczenia wymienionego w pkt 1).
Zakresie warunkow udzialu 1) Wykaz zamówień, potwierdzających spełnianie warunku, o którym mowa w pkt 5.1.1.1 SIWZ, wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ. Wykaz zamówień musi być podpisany przez wykonawcę i złożony w oryginale. 2) Dowody określające czy zamówienia wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt.1) zostały wykonane należycie, przy czym dowodami są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego zamówienia były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty, o których mowa w zdaniu poprzedzającym składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach polega wykonawca, wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3) Wykaz osób skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności uczestniczących we wdrożeniu systemu, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, sporządzony zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 6 do SIWZ. Wykaz zamówień musi być podpisany przez wykonawcę i złożony w oryginale.
Czy wadium 1
Wadium Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. (słownie: dziesięć tysięcy złotych)
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Strony przewidują możliwość dokonania istotnych zmian postanowień Umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy z przyczyn obiektywnych, niezależnych od Wykonawcy (siła wyższa) nie będzie możliwe wykonanie przedmiotu umowy w terminie umownym, strony dopuszczają jego zmianę za zgodą Zamawiającego, pod warunkiem udowodnienia przez Wykonawcę, że nastąpiły obiektywne i niemożliwe do przezwyciężenia okoliczności uniemożliwiające dochowanie terminu wykonania Umowy, niezależne od Wykonawcy, których nie mógł on przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, uzasadniające przedłużenie terminu wykonania przedmiotu umowy
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)