GuidZP400 |
cf75c18a-7599-4e73-b4e4-b0c8b3550194
|
Biuletyn |
588351-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Komenda Wojewódzka Policji
|
Regon |
810903040
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Małopolska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
47
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Szczecin
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
70-515
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
zachodniopomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
91 8211479
|
Zamawiajacy fax |
91 8211477
|
Zamawiajacy email |
zzp@szczecin.policja.gov.pl
|
Adres strony url |
http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP
|
Numer referencyjny |
ZZ-2380-112/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został zawarty w załącznikach nr 6.1-6.5 do siwz.
3. Wielkość i zakres zamówienia został określony w:
szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących (SOPZ) załączniki nr 6.1 – 6.5 do siwz;
wykazach dostaw stanowiących załączniki nr 5.1-5.5 do siwz;
formularzach kalkulacji cenowej stanowiących załączniki nr 4.1 – 4.5 do siwz.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia meblowego do jednostek wskazanych w SOPZ zgodnie z ww. wykazami dostaw. Meble winny być wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenia, a termin okresu gwarancji liczony będzie od daty potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części:
1) KMP Koszalin
2) KMP Szczecin, magazyn KWP
3) CBŚ KGP
4) KMP Świnoujście
5) Posterunek Policji Mieszkowice-Moryń
|
Cpv glowny przedmiot |
39130000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
197215,45
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
40
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Zakresie warunkow udzialu |
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym
terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub
dokumentów na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez
Zamawiającego:
dla części I: dla poz.2 - kartę charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego, dla poz.11 - dokumenty potwierdzający nośność regałów; wszystkie dokumenty wymagane w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją;
dla części II: dla poz. 12, 14 i 26 - karty charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego, dla poz. 12 i 14 - atest wytrzymałościowy wystawiony przez niezależne laboratorium z akredytacją PCA wg normy PN-EN 1335-1;2;3; dla poz. 15, 16, 17, 18, 19 i 31 - certyfikat spełnienia warunków przechowywania dokumentacji zgodnie ze specyfikacją; wszystkie dokumenty wymagane w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją;
dla części III: certyfikaty spełnienia warunków przechowywania dokumentacji;
dla części IV: dla poz.1 – kartę charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego; dokument wymagany w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją;
|
Inne dokumenty niewymienione |
A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty:
1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz;
1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz.
W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia.
2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz;
3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 - 4.5 do siwz,
B. ETAP PO OTWARCIU OFERT:
1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
13:00
|
IV 4 5 okres |
30
|