Dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Komenda Wojewódzka Policji
Miejscowość Szczecin
Województwo zachodniopomorskie
Branża
  • Meble biurowe

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588351-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 391300002
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został zawarty w załącznikach nr 6.1-6.5 do siwz.
3. Wielkość i zakres zamówienia został określony w:
szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących (SOPZ) załączniki nr 6.1 – 6.5 do siwz;
wykazach dostaw stanowiących załączniki nr 5.1-5.5 do siwz;
formularzach kalkulacji cenowej stanowiących załączniki nr 4.1 – 4.5 do siwz.
4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia meblowego do jednostek wskazanych w SOPZ zgodnie z ww. wykazami dostaw. Meble winny być wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenia, a termin okresu gwarancji liczony będzie od daty potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego.
5. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części:
1) KMP Koszalin
2) KMP Szczecin, magazyn KWP
3) CBŚ KGP
4) KMP Świnoujście
5) Posterunek Policji Mieszkowice-Moryń

Dodatkowe informacje

GuidZP400 cf75c18a-7599-4e73-b4e4-b0c8b3550194
Biuletyn 588351-N-2017
Zamawiajacy nazwa Komenda Wojewódzka Policji
Regon 810903040
Zamawiajacy adres ulica ul. Małopolska
Zamawiajacy adres numer domu 47
Zamawiajacy miejscowosc Szczecin
Zamawiajacy kod pocztowy 70-515
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo zachodniopomorskie
Zamawiajacy telefon 91 8211479
Zamawiajacy fax 91 8211477
Zamawiajacy email zzp@szczecin.policja.gov.pl
Adres strony url http://zachodniopomorska.policja.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Dostep dokumentow zamowienia http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://bip.szczecin.kwp.policja.gov.pl/portal/KWS/906/3523/tabela_ogloszen.html
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP
Numer referencyjny ZZ-2380-112/17
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia biurowego dla jednostek Policji województwa zachodniopomorskiego oraz CBŚP KGP. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (SOPZ) został zawarty w załącznikach nr 6.1-6.5 do siwz. 3. Wielkość i zakres zamówienia został określony w: szczegółowych opisach przedmiotu zamówienia stanowiących (SOPZ) załączniki nr 6.1 – 6.5 do siwz; wykazach dostaw stanowiących załączniki nr 5.1-5.5 do siwz; formularzach kalkulacji cenowej stanowiących załączniki nr 4.1 – 4.5 do siwz. 4. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia wyposażenia meblowego do jednostek wskazanych w SOPZ zgodnie z ww. wykazami dostaw. Meble winny być wykonane z materiałów bezpiecznych, dopuszczonych do stosowania, fabrycznie nowych, wolnych od wad, pełnowartościowych, nie noszących znamion użytkowania. Wykonawca zobowiązuje się udzielenia minimum 24 miesięcznej gwarancji na dostarczone wyposażenia, a termin okresu gwarancji liczony będzie od daty potwierdzenia odbioru przez Zamawiającego. 5. Przedmiot zamówienia podzielono na 5 części: 1) KMP Koszalin 2) KMP Szczecin, magazyn KWP 3) CBŚ KGP 4) KMP Świnoujście 5) Posterunek Policji Mieszkowice-Moryń
Cpv glowny przedmiot 39130000-2
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 197215,45
Waluta calosc PLN
Okres w dniach 40
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Zakresie warunkow udzialu Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni, aktualnych na dzień złożenia niżej wymienionych oświadczeń i/lub dokumentów na potwierdzenie, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego: dla części I: dla poz.2 - kartę charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego, dla poz.11 - dokumenty potwierdzający nośność regałów; wszystkie dokumenty wymagane w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją; dla części II: dla poz. 12, 14 i 26 - karty charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego, dla poz. 12 i 14 - atest wytrzymałościowy wystawiony przez niezależne laboratorium z akredytacją PCA wg normy PN-EN 1335-1;2;3; dla poz. 15, 16, 17, 18, 19 i 31 - certyfikat spełnienia warunków przechowywania dokumentacji zgodnie ze specyfikacją; wszystkie dokumenty wymagane w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją; dla części III: certyfikaty spełnienia warunków przechowywania dokumentacji; dla części IV: dla poz.1 – kartę charakterystyki wydaną przez producenta lub inne materiały informacyjne potwierdzające zgodność oferowanych krzeseł z wymaganiami szczegółowymi określonymi przez Zamawiającego; dokument wymagany w SOPZ należy oznaczyć w sposób jednoznacznie identyfikujący je z daną pozycją;
Inne dokumenty niewymienione A. ETAP ZŁOŻENIA OFERTY Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu Wykonawcy - aktualne na dzień składania ofert według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz, w celu wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz; 1.1. W przypadku korzystania przez Wykonawcę z podwykonawcy należy w oświadczeniu zawrzeć informację o tych podmiotach w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z powodów określonych w rozdziale V ust. 1 pkt 1.1. a) siwz. W przypadku składania oferty wspólnej, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1 składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie (w przypadku konsorcjum każdy członek, w przypadku spółki cywilnej każdy wspólnik itd.). Oświadczenie to potwierdza brak podstaw wykluczenia. 2. wypełniony i podpisany oryginał formularza oferty cenowej wraz z wymaganymi oświadczeniami według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do siwz; 3. wypełniony i podpisany formularz kalkulacji cenowej odpowiedni dla części, na którą Wykonawca składa ofertę, stanowiący załączniki nr 4.1 - 4.5 do siwz, B. ETAP PO OTWARCIU OFERT: 1. Wykonawca zobowiązany jest, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 uPzp, do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Zastosowanie procedury pzp 1
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 13:00
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)