| GuidZP400 |
f2963551-514d-4f49-99f1-109e10743f17
|
| Biuletyn |
588354-N-2017
|
| Zamawiajacy nazwa |
Szpital Specjalistyczny Nr 1
|
| Regon |
27023584000000
|
| Zamawiajacy adres ulica |
ul. Żeromskiego
|
| Zamawiajacy adres numer domu |
7
|
| Zamawiajacy miejscowosc |
Bytom
|
| Zamawiajacy kod pocztowy |
41902
|
| Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
| Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
| Zamawiajacy telefon |
032 3963266, 3863332
|
| Zamawiajacy fax |
322 816 765
|
| Zamawiajacy email |
zampub@szpital1.bytom.pl
|
| Adres strony url |
www.szpital1.bytom.pl
|
| Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
| Ogloszenie dotyczy |
1
|
| Czy finansowane z unii |
2
|
| Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
| Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
| Rodzaj zamawiajacego |
8
|
| Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
| Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital1.bytom.pl
|
| Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital1.bytom.pl/bip
|
| Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem poczty, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
| Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Specjalistyczny nr 1 ul. Żeromskiego 7 41-902 Bytom (blok III, piętro I Sekretariat) do dnia 22.09.2017 r. do godz. 09.30
|
| Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa rękawiczek, drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego
|
| Numer referencyjny |
ZP/PN/25/2017
|
| Rodzaj zamowienia |
1
|
| Czy podzielone na czesci |
1
|
| Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa rękawiczek, drobnego i jednorazowego sprzętu medycznego w ilościach określonych w pakietach 1-33 do niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ).
|
| Cpv glowny przedmiot |
33100000-1
|
| Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
| Data rozpoczecia |
2017-11-20T00:00:00+01:00
|
| Data zakonczenia |
2018-11-19T00:00:00+01:00
|
| Okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca przedłoży Oświadczenie potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – dotyczy wyrobów medycznych (załącznik nr 38 do specyfikacji).
|
| Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw do wykluczenia na podstawie złożonych dokumentów oraz oświadczeń metodą spełnia – nie spełnia.
|
| Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
| Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
| Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
| Wykaz dokumentow zaswiadczen |
oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia (załącznik nr 35 specyfikacji);
|
| Zakresie warunkow udzialu |
- oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 36 specyfikacji
- Oświadczenie Wykonawcy potwierdzające dopuszczenie do obrotu i stosowania (zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 r.) – dotyczy wyrobów medycznych (załącznik
nr 38 do specyfikacji).
- Po 3 szt. próbek oraz karty danych technologicznych potwierdzające spełnianie opisanych wymogów Zamawiającego - dotyczy pozycji od 1 do 2 w pakiecie nr 9.
|
| Inne dokumenty niewymienione |
- Pełnomocnictwo osób podpisujących ofertę w imieniu Wykonawcy, udzielone przez osobę upoważnioną zgodnie z właściwym rejestrem. Należy dołączyć do oferty oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez udzielającego pełnomocnictwa lub notariusza.
- Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, pozostawia sobie możliwość wezwania wykonawcy, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie próbek i kart katalogowych poszczególnych pozycji z pakietów wyznaczonych przez Zamawiającego, celem weryfikacji zgodności zaoferowanych wyrobów z opisem przedmiotu zamówienia.
|
| Zastosowanie procedury pzp |
1
|
| Zmiana umowy |
1
|
| Zmiana umowy tekst |
1. W razie zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie 30 dni od powzięcia wiadomości o tych okolicznościach.
2. W przypadku wygaśnięcia lub rozwiązania kontraktu z NFZ-em w danym zakresie Zamawiający wypowie lub odstąpi od umowy.
3. W przypadku, o którym mowa w punkcie 1 Wykonawca może żądać wyłącznie wynagrodzenia należnego
z tytułu wykonania części umowy.
4. Ponadto, w trakcie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen w poniższym brzmieniu:
1) zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian,
2) zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz,
5. Zmiany wymienione w ppkt. 1), 2) następują z mocy prawa i obowiązują od dnia obowiązywania odpowiednich zapisów.
6. W przypadku kiedy strony nie dojdą do porozumienia w zakresie zamian cen zamawianego asortymentu objętego umową dopuszczają możliwość rozwiązania umowy w całości lub w spornej części.
|
| IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
| IV 4 4 godzina |
09:30
|
| IV 4 5 okres |
30
|