GuidZP400 |
e73a67d1-fa99-43af-ad2d-2073dc0e3362
|
Biuletyn |
587951-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Akademia Wychowania Fizycznego im. Eugeniusza Piaseckiego
|
Regon |
32785300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Królowej Jadwigi
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Poznań
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
61871
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
061 8355000, 8355063
|
Zamawiajacy fax |
618 330 087
|
Zamawiajacy email |
rzp@awf.poznan.pl
|
Adres strony url |
www.awf.poznan.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://awf.poznan.pl/pl/przetargi-aktualne
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
W siedzibie Zamawiającego AWF ul. Królowej Jadwigi 27/39,61-871 Poznań, Sekretariat Kanclerza i Kwestora pok.121, Budynek Główny Segment B
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Królowej Jadwigi 27/39,61-871 Poznań
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu komputerowego
|
Numer referencyjny |
KSZP-2003-18/17/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 4 do SIWZ .
4. Przedstawione przez zamawiającego nazwy należy traktować jako formę określenia rodzaju
i jakości urządzeń. Wszystkie wskazane nazwy należy rozumieć jako określenie wymaganych parametrów i standardów jakościowych.
5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych, jednakże podane przez zamawiającego wymagania oraz parametry techniczne określające przedmiot zamówienia są warunkami minimalnymi, których spełnienia zamawiający będzie oczekiwał. W przypadku złożenia oferty równoważnej Wykonawca musi złożyć szczegółową specyfikację oferowanego przedmiotu zamówienia, zgodnie z wyszczególnieniem elementów (właściwości) innych równoważnych niż wymagane przez zamawiającego.
Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy PZP Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego lub potwierdzenia równoważności zaoferowanych parametrów Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia opisu technicznego w odniesieniu do zapisów w SIWZ, który musi zawierać, co najmniej nazwę, typ, model/wersje i numer katalogowy oferowanego przez Wykonawcę przedmiot zamówienia.
6. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć wymagany sprzęt w ciągu maksymalnie 9 dni od dnia podpisania umowy.
7. Wykonawca udzieli gwarancji na zaoferowany przedmiot zamówienia - gwarancja producenta nie krótsza niż 24 miesiące.
8. Zamawiający wymaga wystawienia odrębnych faktur na każdą z jednostek organizacyjnych uczelni (lista zostanie podana przy realizacji zamówienia) – około 18 szt.
9. W przypadku otrzymania przez Zamawiającego zwolnienia z VAT na zakupione towary Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie do wystawienia faktury korygującej.
10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia z rozmieszczeniem i instalacją przedmiotu dostawy.
UWAGA.
W związku z informacjami wymaganymi od Zamawiającego w ogłoszeniu o udzieleniu zamówienia dotyczącymi określenia „typu przedsiębiorstw” ( średnie, małe, mikro), należy uzupełnić takową informację w Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
Wyodrębnia się następujące kategorie przedsiębiorstw:
1. Średnie przedsiębiorstwo:
a) zatrudnia mniej niż 250 pracowników oraz
b) jego roczny obrót nie przekracza 50 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 43 milionów euro;
2. Małe przedsiębiorstwo:
a) zatrudnia mniej niż 50 pracowników oraz
b) jego roczny obrót nie przekracza 10 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 10 milionów euro;
3. Mikroprzedsiębiorstwo:
a) zatrudnia mniej niż 10 pracowników oraz
b) jego roczny obrót nie przekracza 2 milionów euro lub roczna suma bilansowa nie przekracza 2 milionów euro
ŹRÓDŁO: ZALECENIE KOMISJI z dnia 6 maja 2003 r. dotyczące definicji przedsiębiorstw mikro, małych i średnich.
|
Cpv glowny przedmiot |
30200000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
9
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Do oferty każdy wykonawca musi dołączyć aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.
1) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2a i 2b do SIWZ.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw
do wykluczenia na podstawie art. 25 ust. 1 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający, zgodnie z postanowieniami art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość wprowadzenia zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy.
a. zmiana danych teleadresowych
b. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego wykonawcy w przypadku zmiany:
• Stawki podatku od towarów i usług,
• Wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie ustawy
z dnia 22 lipca 2016r. r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę
• Zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne.
Jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez wykonawcę.
2. Zmiany, o których mowa w pkt. 1 są wprowadzane w formie aneksu podpisanego przez Strony. Zmiany te, zgodnie z zapisami art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie mogą wykraczać poza określenie przedmiotu zamówienia zawarte w SIWZ.
3. W przypadku wystąpienia okoliczności wymienionej w pkt. 2 strony niezwłocznie powiadomią się wzajemnie pisemnie.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:30
|
IV 4 5 okres |
30
|