GuidZP400 |
4f8b9c4c-eeae-40e7-b838-e8ae0384c4cb
|
Biuletyn |
588100-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
|
Regon |
142917040
|
Zamawiajacy adres ulica |
Juzistek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
2
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zegrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
05-131
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
261883896
|
Zamawiajacy fax |
261883868
|
Zamawiajacy email |
jw4809.zp@ron.mil.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Jednostka Wojskowa
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.26wog.wp.mil.pl
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
|
Numer referencyjny |
Nr sprawy: ZP/57/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
2
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ.
4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania.
7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
8. Ceny jednostkowe oferowanych towarów nie mogą przekroczyć kwoty 3 499,99 zł brutto
DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego,
b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale,
c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399.
10. Do każdego urządzenia Wykonawca dołączy instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika.
11. Wykonawca dołączy do każdej sztuki sprzętu pojemnik z płynem eksploatacyjnym w ilości zapewniającej normalną eksploatację urządzenia w okresie gwarancyjnym tj. 24 miesięcy.
12. Okres gwarancji na urządzenie wynosi nie mniej niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie mniej niż 60 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru.
DOTYCZY CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA
13. Wykonawca udziela gwarancji w wymiarze przewidzianym przez producenta jednak nie krótszym niż określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2.2 do SIWZ .
14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części.
Część 1 – Zakup i dostawa niszczarek i oleju do niszczarek (zał 2.1).
Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych (zał 2.2)
15. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części.
16. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
17. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
|
Cpv glowny przedmiot |
30191400-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
30
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp
2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty.
3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne.
OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI TERYTORIUM RP
Stosownie do treści § 7.1. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016r., poz. 1126), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI - Etap III pkt. 1 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że:
a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony w terminach, o których mowa w pkt 1 ppkt a) .
W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego,
b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale,
c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ;
2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2.1 – 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia);
3) Pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 5.1 (część zamówienia 1), 5.2 (część zamówienia 2) do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia).
2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp.
3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności
|
IV 6 1 srodki ochrony |
Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy
z dnia 26 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”.
Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa.
Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności.
Wykonawca nie może zastrzec informacji. o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|