Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-26 00:00:00
Instytucja 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Miejscowość Zegrze
Województwo mazowieckie
Branża
  • Sprzęt biurowy, z wyjątkiem mebli

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588100-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301914008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ.
3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ.
4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego.
5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy.
6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania.
7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi.
8. Ceny jednostkowe oferowanych towarów nie mogą przekroczyć kwoty 3 499,99 zł brutto

DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA
9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego:
a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego,
b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale,
c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399.
10. Do każdego urządzenia Wykonawca dołączy instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika.
11. Wykonawca dołączy do każdej sztuki sprzętu pojemnik z płynem eksploatacyjnym w ilości zapewniającej normalną eksploatację urządzenia w okresie gwarancyjnym tj. 24 miesięcy.
12. Okres gwarancji na urządzenie wynosi nie mniej niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie mniej niż 60 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru.


DOTYCZY CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA

13. Wykonawca udziela gwarancji w wymiarze przewidzianym przez producenta jednak nie krótszym niż określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2.2 do SIWZ .

14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części.
Część 1 – Zakup i dostawa niszczarek i oleju do niszczarek (zał 2.1).
Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych (zał 2.2)
15. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części.
16. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone.
17. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie.
18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 4f8b9c4c-eeae-40e7-b838-e8ae0384c4cb
Biuletyn 588100-N-2017
Zamawiajacy nazwa 26 Wojskowy Oddział Gospodarczy
Regon 142917040
Zamawiajacy adres ulica Juzistek
Zamawiajacy adres numer domu 2
Zamawiajacy miejscowosc Zegrze
Zamawiajacy kod pocztowy 05-131
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo mazowieckie
Zamawiajacy telefon 261883896
Zamawiajacy fax 261883868
Zamawiajacy email jw4809.zp@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.26wog.wp.mil.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych dla 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
Numer referencyjny Nr sprawy: ZP/57/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa urządzeń biurowych, niszczarek oraz materiałów eksploatacyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w formularzu cenowym - załączniku nr 2.1, 2.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na warunkach i zasadach określonych w projekcie umowy, stanowiący załącznik nr 5.1, 5.2 (odpowiednio dla części zamówienia) do SIWZ. 4. Przedmiot umowy musi odpowiadać obowiązującym normom z zakresu gatunku pierwszego. 5. Przedmiot umowy musi być fabrycznie nowy, nieużywany oraz spełniać wymagania jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób oraz odpowiednie normy. 6. Przedmiot umowy musi być dostarczony w oryginalnym opakowaniu fabrycznym z zabezpieczeniami stosowanymi przez producenta. Opakowanie musi umożliwić pełną identyfikację towaru np. ilość, rodzaj, parametry, itp. bez konieczności naruszania opakowania. 7. Przedmiot umowy musi być dostarczony w opakowaniu zabezpieczającym przed zmianami ilościowymi i jakościowymi. 8. Ceny jednostkowe oferowanych towarów nie mogą przekroczyć kwoty 3 499,99 zł brutto DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego: a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego, b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale, c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399. 10. Do każdego urządzenia Wykonawca dołączy instrukcję obsługi i eksploatacji w języku polskim wraz z zakresem czynności konserwacyjnych wymaganych do wykonania przez użytkownika. 11. Wykonawca dołączy do każdej sztuki sprzętu pojemnik z płynem eksploatacyjnym w ilości zapewniającej normalną eksploatację urządzenia w okresie gwarancyjnym tj. 24 miesięcy. 12. Okres gwarancji na urządzenie wynosi nie mniej niż 24 miesiące, a na noże (wałki) tnące nie mniej niż 60 miesięcy i liczony jest od daty odbioru towaru. DOTYCZY CZĘŚCI 2 ZAMÓWIENIA 13. Wykonawca udziela gwarancji w wymiarze przewidzianym przez producenta jednak nie krótszym niż określony w formularzu cenowym - załączniku nr 2.2 do SIWZ . 14. Zamawiający dopuszcza składanie ofert w podziale na 2 części. Część 1 – Zakup i dostawa niszczarek i oleju do niszczarek (zał 2.1). Część 2 – Zakup i dostawa urządzeń biurowych oraz akcesoriów do urządzeń biurowych (zał 2.2) 15. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub więcej części, przy czym tylko jedną ofertę w danej części. 16. Oferty składane w zakresie poszczególnych części zamówienia muszą obejmować całość zawartego w nich przedmiotu zamówienia. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia w wybranej części zamówienia zostaną odrzucone. 17. W trakcie badania i oceny ofert Zamawiający będzie rozpatrywał każdą część oddzielnie. 18. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień Wykonawcy, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 7 ustawy Pzp w związku z art.36 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp.
Cpv glowny przedmiot 30191400-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 30
Okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Art 24 ust 5 pkt 2 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający zgodnie z art. 26 ust. 2 ustawy Pzp przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności , o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp 2. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a, w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. 3. W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a, które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. OFERTY SKŁADANE PRZEZ WYKONAWCÓW POSIADAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA POZA GRANICAMI TERYTORIUM RP Stosownie do treści § 7.1. Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2016r., poz. 1126), jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Rozdziale VI - Etap III pkt. 1 lit. a składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono jego upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 ppkt a), zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby wystawiony w terminach, o których mowa w pkt 1 ppkt a) . W przypadku wątpliwości, co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci DOTYCZY CZĘŚCI 1 ZAMÓWIENIA 9. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w SIWZ – Wykonawca musi posiadać i złożyć na wezwanie Zamawiającego: a) katalog oferowanego urządzenia lub oświadczenie stwierdzające, że parametry eksploatacyjne i techniczne oraz wszystkie wymogi zawarte w opisie przedmiotu zamówienia są zgodne z wymaganiami Zamawiającego, b) deklaracje zgodności z normą „CE” wydane przez producenta (w formie kopii potwierdzającej zgodność z oryginałem) albo oświadczenia Wykonawcy, że oferowane urządzenie spełnia wymogi „CE” i posiada znak „CE” w oryginale, c) oświadczenia, że niszczarki spełniają wymagania techniczno – jakościowe określone w dokumentacji technicznej producenta na dany wyrób, odpowiednie normy oraz poniższe wymagania w zakresie ochrony informacji niejawnych określa norma DIN 66399.
Inne dokumenty niewymienione 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 1 do SIWZ; 2) Formularz cenowy - wypełniony i podpisany wg wzoru określonego w zał. nr 2.1 – 2.2 do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia); 3) Pełnomocnictwo - jeżeli jest wymagane.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zamawiający wymaga, aby wybrany Wykonawca zawarł z nim umowę na warunkach określonych w projekcie umowy, stanowiącym zał. nr 5.1 (część zamówienia 1), 5.2 (część zamówienia 2) do SIWZ (odpowiednio dla części zamówienia). 2. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie pod rygorem nieważności i jest dopuszczalna jedynie w sytuacjach określonych art. 144 ustawy Pzp. 3. Powyższe zmiany wymagają zachowania formy pisemnej (w formie aneksu), pod rygorem nieważności
IV 6 1 srodki ochrony Dokumenty stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu ustawy z dnia 26 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) powinny być umieszczone w oddzielnej kopercie z napisem „TAJEMNICA PRZEDSIĘBIORSTWA”. Wykonawca ma obowiązek wykazać na etapie składania oferty, że zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Przez tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r., nr 153, poz. 1503, z późn. zm.) rozumie się nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, co, do których przedsiębiorca podjął niezbędne działania w celu zachowania ich poufności. Wykonawca nie może zastrzec informacji. o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Pzp, tj. nazwy (firmy) oraz adresów wykonawców, a także informacji dotyczących ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach.
IV 4 4 data 2017-09-26T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)