Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”

Data publikacji 2017-09-14
Data zakończenia 2017-09-22 00:00:00
Instytucja Politechnika Gdańska
Miejscowość Gdańsk
Województwo pomorskie
Branża
  • Aparatura i sprzęt do celów demonstracyjnych

Szczegóły

Numer ogłoszenia 588073-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 392941000
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” ” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0.
5. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego zamawiający skorzysta z prawa opcji, zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym dla prawa opcji (załączniki nr 3
PRAWO OPCJI
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w cenach i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ

Dodatkowe informacje

GuidZP400 9fc04204-8d65-4af1-a309-28d33b702791
Biuletyn 588073-N-2017
Zamawiajacy nazwa Politechnika Gdańska
Regon 162000000
Zamawiajacy adres ulica Narutowicza
Zamawiajacy adres numer domu 11/12
Zamawiajacy miejscowosc Gdańsk
Zamawiajacy kod pocztowy 80-233
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo pomorskie
Zamawiajacy telefon 583 472 400
Zamawiajacy fax 583 472 913
Zamawiajacy email dzp@pg.gda.pl
Adres strony url www.pg.edu.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Uczelnia publiczna
Czy dostep dokumentow zamowienia 1
Dostep dokumentow zamowienia www.dzp.pg.edu.pl
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.dzp.pg.edu.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pisemnie
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B p. 212
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
Numer referencyjny ZP/178/055/D/17
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” ” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ. 3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. 4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0. 5. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego zamawiający skorzysta z prawa opcji, zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym dla prawa opcji (załączniki nr 3 PRAWO OPCJI 1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji. 2. W przypadku skorzystania z prawa opcji wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w cenach i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ
Cpv glowny przedmiot 39294100-0
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w miesiacach 12
Informacje na temat katalogow 1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy. 2. Dostawa przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym będzie realizowana zgodnie z następującym harmonogramem: a) w dniu zawarcia umowy zamawiający przekaże Wykonawcy projekty nadruków. b) w ciągu 3 dni roboczych zamawiającego od dnia otrzymania od zamawiającego projektów graficznych wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji wszystkie wizualizacje, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr r do SIWZ, c) w terminie 2 dni roboczych zamawiającego od dnia otrzymania wizualizacji zamawiający poinformuje wykonawcę o ich akceptacji. W przypadku braku akceptacji wykonawca w ciągu 2 dni roboczych zamawiającego przedstawi zamawiającemu do akceptacji wizualizacje poprawione zgodnie z wytycznymi, d) w terminie maksymalnie do 16.10.2017 r. nastąpi dostawa materiałów z formularza rzeczowo-cenowego dla zamówienia podstawowego (załącznik nr 2 do umowy) do Centrum Usług Informatycznych PG, e) odbiór przedmiotu umowy dokonany zostanie poprzez oględziny i sprawdzenia m.in. liczby sztuk dostarczonego towaru, zgodność asortymentu z przedmiotem umowy, spełnienie wszystkich wymogów określonych w SIWZ oraz wykonania zgodnie z zaakceptowanymi przez zamawiającego wizualizacjami, 1. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy dla prawa opcji – załącznik nr 3 do SIWZ. Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień wysłania zamówienia z formie elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę. 2. Dostawa przedmiotu umowy w ramach prawa opcji będzie realizowana w terminach: a) Do 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego dla materiałów z formularza rzeczowo-cenowego dla prawa opcji (załącznik 3 do SIWZ).
Okreslenie warunkow Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Inne dokumenty niewymienione 1. Formularz oferty, 2. Formularz rzeczowo cenowy dla zamówienia podstawowego i opcji (załączniki 2 i 3 do SIWZ) 3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, 4. Dokument zalecany - kopia potwierdzenia wniesienia wadium
Czy wadium 1
Wadium 1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 500 złotych. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa materiałów promocyjnych dla CUI w ramach projektu MOST WIEDZY, ZP/178055/D/17” Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian i wprowadzenia ich do umowy aneksem: a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury; b. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy; c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień, d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
IV 4 4 data 2017-09-22T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
IV 6 6 Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2017 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny skrzydło B, sala konferencyjna w Kwesturze
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)