GuidZP400 |
9fc04204-8d65-4af1-a309-28d33b702791
|
Biuletyn |
588073-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Politechnika Gdańska
|
Regon |
162000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Narutowicza
|
Zamawiajacy adres numer domu |
11/12
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Gdańsk
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
80-233
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
pomorskie
|
Zamawiajacy telefon |
583 472 400
|
Zamawiajacy fax |
583 472 913
|
Zamawiajacy email |
dzp@pg.gda.pl
|
Adres strony url |
www.pg.edu.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
„Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia publiczna
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.dzp.pg.edu.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pisemnie
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Politechnika Gdańska, Dział Zamówień Publicznych, ul. G. Narutowicza 11/12, 80-233 Gdańsk, Gmach B p. 212
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy”
|
Numer referencyjny |
ZP/178/055/D/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów promocyjnych dla Centrum Usług Informatycznych Politechniki Gdańskiej w ramach projektu „Multidyscyplinarny Otwarty System Transferu Wiedzy – MOST Wiedzy” ” finansowanego ze środków UE w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020 – działanie 2.3.1.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 4 do SIWZ.
3. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
4. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień: 39294100-0.
5. Wykonawcy mogą złożyć tylko jedną ofertę.
6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
7. W przypadku zaistnienia konieczności zwiększenia zakresu zamówienia podstawowego zamawiający skorzysta z prawa opcji, zgodnie z formularzem rzeczowo-cenowym dla prawa opcji (załączniki nr 3
PRAWO OPCJI
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji.
2. W przypadku skorzystania z prawa opcji wykonawca zobowiązuje się do zrealizowania zamówienia w cenach i ilościach wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
39294100-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Informacje na temat katalogow |
1. Termin realizacji zamówienia: 12 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
2. Dostawa przedmiotu umowy objętego zamówieniem podstawowym będzie realizowana zgodnie z następującym harmonogramem:
a) w dniu zawarcia umowy zamawiający przekaże Wykonawcy projekty nadruków.
b) w ciągu 3 dni roboczych zamawiającego od dnia otrzymania od zamawiającego projektów graficznych wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji wszystkie wizualizacje, zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia – załącznik nr r do SIWZ,
c) w terminie 2 dni roboczych zamawiającego od dnia otrzymania wizualizacji zamawiający poinformuje wykonawcę o ich akceptacji. W przypadku braku akceptacji wykonawca w ciągu 2 dni roboczych zamawiającego przedstawi zamawiającemu do akceptacji wizualizacje poprawione zgodnie z wytycznymi,
d) w terminie maksymalnie do 16.10.2017 r. nastąpi dostawa materiałów z formularza rzeczowo-cenowego dla zamówienia podstawowego (załącznik nr 2 do umowy) do Centrum Usług Informatycznych PG,
e) odbiór przedmiotu umowy dokonany zostanie poprzez oględziny i sprawdzenia m.in. liczby sztuk dostarczonego towaru, zgodność asortymentu z przedmiotem umowy, spełnienie wszystkich wymogów określonych w SIWZ oraz wykonania zgodnie z zaakceptowanymi przez zamawiającego wizualizacjami,
1. Zamówienia w ramach prawa opcji będą realizowane sukcesywnie, zgodnie z bieżącymi potrzebami zamawiającego w oparciu o formularz rzeczowo-cenowy dla prawa opcji – załącznik nr 3 do SIWZ. Za dzień złożenia zamówienia przyjmuje się dzień wysłania zamówienia z formie elektronicznej na adres wskazany przez wykonawcę.
2. Dostawa przedmiotu umowy w ramach prawa opcji będzie realizowana w terminach:
a) Do 10 dni roboczych zamawiającego od dnia złożenia zamówienia przez zamawiającego dla materiałów z formularza rzeczowo-cenowego dla prawa opcji (załącznik 3 do SIWZ).
|
Okreslenie warunkow |
Do prowadzenia działalności objętej przedmiotowym zamówienia nie wymaga się specjalnych kompetencji lub uprawnień. Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Formularz oferty,
2. Formularz rzeczowo cenowy dla zamówienia podstawowego i opcji (załączniki 2 i 3 do SIWZ)
3. Opcjonalnie pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu,
4. Dokument zalecany - kopia potwierdzenia wniesienia wadium
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości: 500 złotych.
2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620).
3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy Zamawiającego nr 64 1160 2202 0000 0001 8607 3782, Bank Millenium S.A. O/Gdańsk, z dopiskiem: „WADIUM – dostawa materiałów promocyjnych dla CUI w ramach projektu MOST WIEDZY, ZP/178055/D/17”
Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku bankowym Zamawiającego. Kopię przelewu należy dołączyć do oferty.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian i wprowadzenia ich do umowy aneksem:
a. zmiana ceny spowodowana zmianą obowiązujących stawek podatkowych: cena umowy brutto może ulec zmianie w przypadku obniżenia lub podwyższenia stawki podatku VAT, na skutek zmiany obowiązujących przepisów, a płatności będą się odbywać z uwzględnieniem stawki VAT obowiązującej w dniu wystawienia faktury;
b. zmiana nazw i innych danych identyfikacyjnych stron umowy;
c. zmiana nazwisk pracowników uprawnionych do składania i odbioru zamówień,
d. wystąpienia zdarzeń siły wyższej jako zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i niemożliwego do zapobieżenia, leżącego poza zasięgiem i kontrolą stron.
|
IV 4 4 data |
2017-09-22T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Otwarcie ofert nastąpi w dniu 22.09.2017 r. o godz. 11.30 w siedzibie Zamawiającego: Politechnika Gdańska, 80-233 Gdańsk ul. G. Narutowicza 11/12, Gmach Główny skrzydło B, sala konferencyjna w Kwesturze
|