GuidZP400 |
5703ac23-de89-43f1-b4bd-d96bea43176a
|
Biuletyn |
589043-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Powiatowy w Chrzanowie
|
Regon |
31010800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Topolowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Chrzanów
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
32500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
032 6247777, 6247034
|
Zamawiajacy fax |
032 6239428, 6247032
|
Zamawiajacy email |
dzp@spch.home.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-chrzanow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Nazwa projektu programu |
Dostawa wyrobów medycznych (uzupełnienie braków) powtórka
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Szpital Powiatowy
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-chrzanow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-chrzanow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy przesłać lub złożyć na dzienniku podawczym Szpitala Powiatowego w Chrzanowie (pawilon D, 2 piętro, Dziennik Podawczy)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawę wyrobów medycznych (uzupełnienie braków)- powtórka.
|
Numer referencyjny |
101/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Dostawę wyrobów medycznych (uzupełnienie braków)- powtórka - 4 pakiety
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy:
a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 pkt 12-23 oraz ust. 5 pkt 1 uPZP
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone przez zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający przed wyborem najkorzystniejszej oferty, może wezwać Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) katalogu (lub fragmentu katalogu) w języku polskim z dokładnym opisem charakterystyki zaoferowanego asortymentu,
2) próbek w celu weryfikacji w przypadku, gdy asortyment nie jest znany Zamawiającemu – dotyczy pakietów 1, 2, 3
|
Inne dokumenty niewymienione |
1) Każdy z Wykonawców przystępujący do przetargu zobowiązany jest złożyć ofertę w formie formularza zgodnie z przedłożonym przez Zamawiającego wzorem, stanowiącym załącznik nr 1 do specyfikacji,
2) Kosztorys szczegółowy (wyceniony pakiet/y),
3) Dokument lub dokumenty, z których będzie wynikać uprawnienie Wykonawcy do podpisywania oferty np: pełnomocnictwo do podpisywania oferty (jeżeli dotyczy),
4) Aktualne na dzień składania ofert oświadczenia w zakresie art.24 ust.1 pkt 12-23 i ust. 5 pkt. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - o braku podstaw do wykluczenia oraz w zakresie art.22 ust.1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych – o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu.
5) W celu oceny jakości posiadanych parametrów każdy z Wykonawców dostarczy następującą ilość próbek:
dla pakietu 4 po 4 szt. dla każdej pozycji pakietu
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Wykonawca, który wygra przetarg, będzie zobowiązany do podpisania umowy, której treść będzie zgodna z załączonym do SIWZ wzorem umowy.
2. Strony dopuszczają zmiany umowy w zakresie:
- sposobu konfekcjonowania,
- nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów,
- gdy wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, w przypadku zaprzestania produkcji lub braku towaru na rynku polskim przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego dopuszczonego na rynku polskim odpowiadającego opisowi umieszczonemu w załączniku SIWZ, przy zachowaniu cen jednostkowych brutto (po każdorazowym zgłoszeniu i akceptacji ze strony Zamawiającego),
- ustawowych zmian stawki podatku VAT - zmiana podatku VAT następuje z mocy prawa. Zmiana stawki podatku VAT nie powoduje zmiany ceny brutto. Zmianie ulega cena netto. Powyższe zmiany nie mogą skutkować podwyższeniem ceny jednostkowej brutto i wartości umowy
|
IV 4 4 data |
2017-09-26T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|