GuidZP400 |
97836145-8901-46a8-9851-c17f1d783a47
|
Biuletyn |
589438-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego i Transportu Sanitarnego "Meditrans" SPZOZ w Warszawie
|
Regon |
29467400000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Poznańska
|
Zamawiajacy adres numer domu |
22
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Warszawa
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
00685
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
mazowieckie
|
Zamawiajacy telefon |
225 251 243
|
Zamawiajacy fax |
225 251 279
|
Zamawiajacy email |
agnieszka.sztorc@meditrans.waw.pl
|
Adres strony url |
www.meditrans.waw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
Tak, www.meditrans.waw.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.meditrans.waw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Poznańska 22, 00-685 Warszawa, Budynek Główny - pok. 1.20, Dział Zamówień Publicznych
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Sukcesywne dostawy artykułów i urządzeń biurowych
|
Numer referencyjny |
WSPRiTS/ZP/31/17
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy artykułów i urządzeń biurowych szczegółowo opisanych w opisie przedmiotu zamówienia zawartym w załączniku nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
1. Wykaz zadań będących przedmiotem zamówienia:
Zadanie 1. Artykuły biurowe
Zadanie 2. Urządzenia biurowe
2. Dla Zadania nr 2: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń biurowych szczegółowo opisanych w Formularzu cenowym. Przedmiotem zamówienia są urządzenia biurowe wyprodukowane od podstaw przez odpowiedniego producenta. Zamawiający wymaga m.in. 2 letniej gwarancji na urządzenia. Ponadto muszą posiadać oryginalne opakowanie z zabezpieczeniami stosowanymi przez danego producenta (np. hologramy). Urządzenia biurowe muszą być oryginalnie zabezpieczone przez producenta w sposób gwarantujący, że urządzenie nie było użyte od momentu wyprodukowania. Oferowane urządzenia muszą posiadać wszelkie wymagane prawem atesty i badania. Muszą być fabrycznie nowe, tzn. do produkcji których użyto materiałów nowych. Muszą posiadać naniesiony na opakowania opis jednoznacznie identyfikujący produkt oraz jego wydajność, znak firmowy producenta, kod produktu, typ i model sprzęt. Zamawiający dopuszcza oferowanie produktów równoważnych. W przypadku oferowania przez Wykonawcę produktu równoważnego do wymaganych przez Zamawiającego urządzeń biurowych ciężar udowodnienia równoważności spoczywa na Wykonawcy. Przez produkt równoważny Zamawiający rozumie produkt o parametrach i standardach jakościowych takich samych bądź lepszych (pojemność, wydajność) w stosunku do urządzeń oryginalnych. Jednocześnie musi on być niereprodukowany oraz nieposiadający elementów z recyklingu ani elementów wcześniej używanych lub modyfikowanych.
3. Opis właściwości, zasad bezpieczeństwa użytkowania, terminy ważności oraz numer świadectwa rejestracji muszą znajdować się na opakowaniach, jeżeli jest takie wskazanie zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
4. Wykonawca na ryzyko i koszt własny winien dostarczyć przedmiot zamówienia do Zamawiającego.
|
Cpv glowny przedmiot |
30192000-1
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
115475,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Data zakonczenia |
2018-11-30T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Dostawy cząstkowe przedmiotu zamówienia na podstawie składanych zamówień.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie ustanawia szczegółowych wymagań w tym zakresie, wystarczającym będzie złożenie przez Wykonawcę oświadczenia.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostawy artykułów biurowych lub urządzeń biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 20 000 PLN brutto każda.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp;2. oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ);
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej 2 (dwie) dostaw artykułów biurowych lub urządzeń biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do urządzeń biurowych o wartości co najmniej 20 000 PLN brutto każda wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego dla przedmiotu zamówienia:
- opisy produktów (Zamawiający dopuszcza możliwość załączenia opisu produktu w postaci folderu), których autentyczność musi zostać poświadczona przez Wykonawcę na żądanie Zamawiającego. Zamawiający żąda, aby opisy poszczególnych produktów potwierdzały wszystkie parametry wymagane i określone w opisie przedmiotu zamówienia – dotyczy produktów z parametrem punktowanym w zadaniu 1 poz. 1-6, 57, 68, 73, 79, 95, 102 i w zadaniu 2, poz. 3-4.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty należy załączyć pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; 2. W przypadku, gdy ofertę składają Wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia wymagane jest załączenie dokumentu pełnomocnictwa określającego zakres umocowania pełnomocnika ustanowionego do reprezentowania ich w postępowaniu, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp, w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie; W zakresie nieuregulowanym niniejszą SIWZ, zastosowanie mają przepisy Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Dz. U. z 2016, poz. 1126).
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
4. Wyklucza się takie zmiany umowy, które byłyby niekorzystne dla Zamawiającego. Dopuszczalne są zmiany treści niniejszej umowy, których konieczność wprowadzenia wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a zwłaszcza w przypadku:
a) obniżenia ceny jednostkowej produktu;
b) zmiany danych lub przekształcenia Dostawcy (np. zmiana siedziby, adresu, nazwy);
c) zmiany nazwy produktu przy zachowaniu pełnej zgodności jego substancji czynnych;
d) zmiany wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasad proporcjonalności w stosunku do ceny objętej umową, pod warunkiem, że Dostawca z odpowiednim wyprzedzeniem (co najmniej 14 dni) zawiadomi Zamawiającego na piśmie, załączając stosowne dokumenty wystawione przez producenta, stwierdzające ten fakt;
e) w przypadku wykreślenia produktu z urzędowego wykazu produktów dopuszczonych do obrotu na terytorium RP i braku dostępności na rynku produktów o pełnej zgodności, wycofania przez producenta któregokolwiek z produktów określonych załącznikiem nr 1, zamiany na produkt z tej samej grupy (o tych samych właściwościach i składzie), o ile Dostawca przedstawi do akceptacji Zamawiającego zamiennik produktu w cenie nie wyższej niż ta, która została określona w umowie za wycofany produkt;
f) niedostępności na rynku asortymentu wskazanego w ofercie, wynikającej z zaprzestania produkcji lub wycofania z rynku tego asortymentu;
g) wprowadzenia przez producenta nowej wersji asortymentu charakteryzującego się co najmniej takimi samymi lub lepszymi parametrami technicznymi niż wskazane w ofercie w przypadku zaprzestania produkcji asortymentu wskazanego w ofercie;
h) zmiany podyktowane zmianą obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-09-27T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30 dni
|