GuidZP400 |
2838d220-2b3e-42d7-a42a-b6dbab2cf901
|
Biuletyn |
591152-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Sławków
|
Regon |
27625755800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Rynek
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Sławków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41260
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 2931552 w. 41
|
Zamawiajacy fax |
322 931 233
|
Zamawiajacy email |
msekula@slawkow.pl
|
Adres strony url |
www.slawkow.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt realizowany z udziałem środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (EFRR) w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014 – 2020, II Osi Priorytetowej „CYFROWE ŚLĄSKIE”, Działanie 2.1 „Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych” w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa”
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
bip.slawkow.pl, www.slawkow.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.slawkow.pl, www.slawkow.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie pisemnej w siedzibie Zamawiającego tj. Urzędzie Miasta Sławkowa
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miasta Sławkowa Rynek 1, 41-260 Sławków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd w podziale na części Część 1 - Zakup licencji i wdrożenie modułów systemu eUrząd wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów Część 2 - Moduł GIS - eUsługi w zakresie systemu informacji przestrzennej wraz ze szkoleniami użytkowników i administratorów w ramach projektu „Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych administracji samorządowej Miasta Sławkowa”
|
Numer referencyjny |
ZZ.II.271.12.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa licencji i wdrożenie systemu e-Urząd dla potrzeb Gminy Sławków w podziale na części. Przedmiot zamówienia obejmuje:
a) CZĘŚĆ 1 - uruchomienie e-Usług w zakresie następujących modułów:
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu podatków lokalnych,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań z tytułu gospodarki odpadami,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji i regulacji zobowiązań w zakresie opłat lokalnych,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie informacji z prowadzonych ewidencji,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie możliwości składania elektronicznych formularzy oraz informacji o stanie sprawy i korespondencji,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie wykonania budżetu,
- moduł udostępnienia eUsług w zakresie zintegrowanego systemu powiadamiania klienta,
- moduł do analiz i raportów w zakresie bezpieczeństwa przetwarzania danych,
b) CZĘŚĆ 2 – uruchomienie e-Usług w zakresie systemu informacji przestrzennej:
- oprogramowanie do tworzenia map;
- oprogramowanie do prowadzenia ewidencji gruntów, budynków i lokali;
- oprogramowanie do ewidencji gruntów miasta;
- oprogramowanie związane z opisami do MPZP;
- oprogramowanie do ewidencji adresów;
- oprogramowanie umożliwiające zarządzanie zajęciami pasa drogowego;
- oprogramowanie do ewidencji dróg;
- oprogramowanie do kartotek opisowo-graficznych.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja w skład której wchodzą: dla Części 1 - Załącznik nr 8a do SIWZ, dla Części 2 - Załącznik nr 8b do SIWZ.
3. Jeżeli w/w dokumentacja wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę albo normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty odniesienia, o których mowa w 30 ust.1 pkt 2 i ust.3 ustawy PZP, Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust.3 ustawy PZP, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych albo oferowanie rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych opisanych w dokumentacji. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego.
Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe Zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach.
4. Wykonawca celem potwierdzenia, że oferowane rozwiązania odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ przedłoży do oferty zestawienie oferowanych rozwiązań - sporządzone zgodnie z: dla Części 1 - Załącznikiem nr 7a do SIWZ, dla Części 2 – Załącznikiem nr 7b do SIWZ.
5. Zgodnie z art. 29 pkt. 3a Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014 r., poz. 1502 z późn. zm.), osób wykonujących prace wdrożeniowe, konfiguracyjne i instalacyjne w zakresie realizacji zamówienia. Wykaz osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę musi być sporządzony zgodnie z Załącznikiem nr 6 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-02-28T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający w odniesieniu do tego warunku nie określa minimalnego poziomu zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że
dla CZĘŚCI 1
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 350.000,00 zł (słownie: trzysta pięćdziesiąt tysięcy złotych);
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000,00 zł (słownie: pięćset tysięcy złotych).
dla CZĘŚCI 2
a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości min. 150.000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych);
b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli:
CZĘŚĆ 1
a) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa wdrożenia e-Usług o wartości minimum 500.000,00 zł brutto każda, w tym jednej usługi dotyczącej wdrożenia portalu informacyjno-płatniczego o minimalnej funkcjonalności udostępniania klientowi, poprzez autoryzowany dostęp (platforma ePUAP lub inna regionalna), danych dotyczących zobowiązań klienta wraz z możliwością dokonania przez klienta płatności on-line wskazanych zobowiązań z wykorzystaniem przelewów elektronicznych;
W przypadku usług, których wartość została wyrażona w umowie w innej walucie niż PLN należy dokonać przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu średniego kursu NBP na dzień dokonania dostawy.
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
‒ 1 osobę pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą co najmniej jeden z certyfikatów zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów w specjalności: zarządzanie projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu o wartości co najmniej 500.000,00 PLN brutto;
‒ 2 osoby w funkcji specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług”, z których każda brała udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informatycznego w zakresie wdrożenia oprogramowania do świadczenia „e-usług” na stanowisku wdrożeniowca;
CZĘŚĆ 2
a) Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwa wdrożenia systemów informacji przestrzennej wraz z geoportalem o wartości minimum 200.000,00 zł brutto każda, w tym jednej usługi dotyczącej wdrożenia systemu informacji przestrzennej posiadającego dedykowany moduł integracyjny systemów dziedzinowych umożliwiający wizualizowanie na mapie informacji przekazanych z systemów dziedzinowych co najmniej w jednym ze wskazanych zakresów: nieruchomości stanowiące mienie Gminy; nieruchomości w dzierżawie; nieruchomości w wieczystym użytkowaniu; nieruchomości objęte opłatą za wywóz odpadów; nieruchomości objęte podatkiem od nieruchomości osób fizycznych; nieruchomości objęte podatkiem od nieruchomości osób prawnych;
b) Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, co najmniej:
‒ 1 osobę pełniącą rolę Kierownika Projektu, posiadającą co najmniej jeden z certyfikatów zarządzania projektami, np. IPMA, PMP, Prince 2 lub równoważny, lub dyplom ukończenia studiów w specjalności: zarządzanie projektami, która brała udział w minimum 1 wdrożeniu systemu informatycznego na stanowisku Kierownika Projektu o wartości co najmniej 200.000,00 PLN brutto;
‒ 2 osoby w funkcji specjalisty w zakresie wdrażania systemów informatycznych w zakresie wdrożenia systemów informacji przestrzennej, z których każda brała udział w minimum 2 wdrożeniach systemu informacji przestrzennej wraz z geoportalem na stanowisku wdrożeniowca.
Zamawiający nie dopuszcza łączenia ww. funkcji przez jedną osobę.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dla oceny spełniania ww. warunku udziału w postępowaniu potencjał osobowy Wykonawców występujących wspólnie podlega sumowaniu.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia Wykonawcy z udziału
w postępowaniu Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia:
a) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 PZP;
b) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego,
że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż
3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
c) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu;
d) oświadczenia wykonawcy o braku wydania wobec niego prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo - w przypadku wydania takiego wyroku lub decyzji - dokumentów potwierdzających dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności;
e) oświadczenia wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716).
Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych punkcie 8.3 SIWZ podpunkty od a) do e).
Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy PZP, Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust.5, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP – Załącznik nr 4 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia
|
Zakresie warunkow udzialu |
1. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego zdolności technicznej lub zawodowej określonego w pkt 6.1.2) SIWZ Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich nazwy i rodzaju, wartości, daty wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - inne dokumenty – Załącznik nr 5 do SIWZ;
Jeżeli w dokumentach składanych w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału
w postępowaniu, kwoty będą wyrażane w walucie obcej, kwoty te zostaną przeliczone na PLN wg średniego kursu PLN w stosunku do walut obcych ogłaszanego przez Narodowy Bank Polski (Tabela A kursów średnich walut obcych) w dniu publikacji ogłoszenia
w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej.
Jeżeli wykaz, oświadczenia lub inne złożone przez Wykonawcę dokumenty będą budzić wątpliwości Zamawiającego, może on zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były wykonywane, o dodatkowe informacje lub dokumenty w tym zakresie.
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie pracami wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 6 do SIWZ.
2. W celu potwierdzenia spełniania warunku dotyczącego sytuacji ekonomicznej lub finansowej określonego w pkt 6.1.3) SIWZ Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu:
a) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawioną w okresie nie wcześniejszym niż 1 miesiąc przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu;
b) dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną określoną przez Zamawiającego w pkt 6.1.3) SIWZ.
Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może złożyć dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może złożyć inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanego przez Zamawiającego warunku udziału w postępowaniu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W celu potwierdzenia, że oferowana dostawa spełnia wymagania określone przez Zamawiającego w SIWZ Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do przedstawienia w wyznaczonym nie krótszym niż 5 dni terminie, prezentacji - w odniesieniu do Części 1 oraz Części 2, wg scenariusza zawartego, odpowiednio dla danej części, w Załączniku nr 9a lub 9b do SIWZ. Celem prezentacji jest zobrazowanie wybranych funkcjonalności oferowanej dostawy.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. Druk OFERTA zgodnie z Załącznikiem nr 7 do SIWZ;
2. Dokument potwierdzający wniesienie wadium;
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający upoważnienie do podpisania oferty – w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z załączonego do oferty dokumentu (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza);
4. Pełnomocnictwo udzielone reprezentantowi wykonawców do reprezentowania Wykonawców w niniejszym postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego zgodnie z art. 23 ust.1 Ustawy PZP w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo należy dołączyć w oryginale bądź kopii, potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie.
5. Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji, o ile Wykonawca korzysta ze zdolności lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy PZP – Załącznik nr 3 do SIWZ.
6. Zestawienie oferowanych rozwiązań – sporządzone zgodnie z Załącznikiem nr 7a SIWZ dla Części 1, Załącznikiem nr 7b dla Części 2.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
11.1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w kwocie:
a) dla Części 1 - 10.000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych)
b) dla Części 2 - 4.500,00 zł (cztery tysiące pięćset złotych)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zakres zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy określają wzory umów stanowiących: dla Części 1 - Załącznik nr 1a do SIWZ, dla Części 2 - Załącznik nr 1b do SIWZ.
2. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby zawarł z nim umowę w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych: dla Części 1 w Załączniku nr 1a do SIWZ – Wzór umowy, dla Części 2 w Załączniku nr 1b do SIWZ – Wzór umowy. Ponadto Zamawiający zawrze z Wykonawcą każdej z części zamówienia również Umowę powierzenia przetwarzania danych osobowych – Załącznik nr 1c do SIWZ.
3. Zamawiający dopuszcza zmiany umowy w przypadkach i na warunkach określonych we wzorach umów – dla Części 1 w Załączniku nr 1a do SIWZ, dla Części 2 w Załączniku nr 1b do SIWZ.
4. Dokonanie zmian wymaga dochowania warunków wynikających ze wzoru umowy.
5. Umowa w sprawie zamówienia publicznego może zostać zmieniona także w przypadkach, o których mowa w art. 144 ust. 1 pkt 2-6 ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-02T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|
IV 6 5 |
1
|