Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych

Data publikacji 2017-09-22
Data zakończenia 2017-10-03 00:00:00
Instytucja 3 Regionalna Baza Logistyczna
Miejscowość Kraków
Województwo małopolskie
Branża
  • Aparatura odbiorcza do radiotelefonii lub radiotelegrafii

Szczegóły

Numer ogłoszenia 591857-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 323442008
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2017 – 2018 odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wymaganiami zamawiającego w ilości:
w 2017 roku – 28 kpl., w 2018 roku – 30 kpl.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 b4ec695a-6d40-4d40-abcc-1bc8a9ab4276
Biuletyn 591857-N-2017
Zamawiajacy nazwa 3 Regionalna Baza Logistyczna
Regon 12139041500000
Zamawiajacy adres ulica ul. Montelupich
Zamawiajacy adres numer domu 3
Zamawiajacy miejscowosc Kraków
Zamawiajacy kod pocztowy 30-901
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo małopolskie
Zamawiajacy telefon 261 137 554
Zamawiajacy fax 261 137 553
Zamawiajacy email 3rblog.zamowieniapubliczne@ron.mil.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Jednostka Wojskowa
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.3rblog.wp.mil.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny pocztą
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres 3 Regionalna Baza Logistyczna, Ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, bud. 28 - kncelaria jawna
Nazwa nadana zamowieniu Dostawa odbiorników sygnałów alarmowych
Numer referencyjny 165/2017
Rodzaj zamowienia 1
Oferty lub wnioski 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest dostawa w latach 2017 – 2018 odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wymaganiami zamawiającego w ilości: w 2017 roku – 28 kpl., w 2018 roku – 30 kpl.
Cpv glowny przedmiot 32344200-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Informacje na temat katalogow Realizacja dostawy będącej przedmiotem zamówienia w roku 2018 nastąpi tylko i wyłącznie w przypadku ziszczenia się warunku zawieszającego, którym jest w stosunku do realizacji przedmiotu zamówienia w roku 2018 ujęcie przedmiotu zamówienia na ten rok kalendarzowy w planie finansowym Inspektoratu Wsparcia Sił Zbrojnych - do wysokości środków finansowych znajdujących pokrycie w tym planie, na co zamawiający nie ma żadnego wpływu, a które to zdarzenia mają charakter przyszły i niepewny. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający wymaga dostarczenia w 2017 roku – 28 kpl. oraz w 2018 roku – 30 kpl. odbiorników sygnałów alarmowych KF w ukompletowaniu zgodnym z wykazem ukompletowania jednego kpl. odbiornika KF zamieszczonym w dokumentacji postępowania. W zakresie odbiorników sygnałów alarmowych - zamawiający wymaga dostarczenia odbiorników sygnałów alarmowych KF ALINCO DX-R8E lub równoważnych.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1) odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy Pzp; Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast dokumentu, o którym mowa powyżej składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie dokument, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. W przypadku, realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy/-cow dokument o którym mowa powyżej wykonawca zobowiązany będzie złożyć dla każdego z podwykonawców.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci Na wykonawcy oferującym produkt równoważny (dotyczy wyłącznie odbiornika sygnałów alarmowych KF) będzie ciążył obowiązek wykazania, że oferowany produkt równoważny (tj. odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania techniczne minimalne - określone dokumentacji zamówienia. Zamawiający zastrzega, iż w powyższej sytuacji będzie mógł weryfikować spełnianie przez oferowany odbiornik równoważny wymaganych parametrów żądając od wykonawcy dodatkowych (oprócz oświadczenia) dokumentów, określonych w art. 25 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp, potwierdzających że oferowany przez niego przedmiot zamówienia (odbiornik sygnałów alarmowych KF) spełnia wymagania określone przez zamawiającego.
Inne dokumenty niewymienione Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1.Zamawiający dopuszcza możliwość wprowadzenia istotnych zmian w umowie w szczególności w następujących przypadkach i na następujących warunkach: 1) zmiany miejsca dostawy przedmiotu umowy - w przypadku zmiany Odbiorcy bądź dyslokacji Jednostki Wojskowej będącej Odbiorcą; 2) zmiany terminów, o których mowa w umowie - gdy z powodu siły wyższej nie jest możliwe zachowanie terminów, o których mowa w umowie, o czas nie dłuższy niż okres, w którym z powodu wystąpienia siły wyższej nie można było zrealizować umowy, bądź jej części 3) zmiany terminów, o których mowa w umowie – w przypadku, gdy ich dotrzymanie nie jest możliwe z przyczyn dotyczących Zamawiającego bądź Odbiorcy – o okres nie dłuższy niż okres trwania przyczyny, o której mowa powyżej; 4) przedłużenia terminu wykonania umowy – o okres trwania postępowania odwoławczego przed Krajową Izbą Odwoławczą lub sądem powszechnym, w przypadku gdy zostało wniesione odwołanie w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; 5) zmiany wynagrodzenia – w przypadku zmiany przepisów prawnych (np. VAT, minimalnego wynagrodzenia za pracę lub minimalnej stawki godzinnej, zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne) jeżeli wpływa ona na wysokość należnego wykonawcy wynagrodzenia – zgodnie ze zmienionymi przepisami, 6) obniżenia wysokości należnego Wykonawcy wynagrodzenia – w każdym czasie za jego zgodą; 7) innych postanowień umowy – jeżeli ich zmiana jest konieczna w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianą decyzji wydawanych przez Ministra Obrony Narodowej, zmianą wytycznych lub decyzji przełożonych Zamawiającego, poleceniami przełożonych Zamawiającego, o ile powyższe zmiany mają wpływ na wykonanie zawartej umowy; 8) zmiany przedmiotu umowy, na wyrób o parametrach lepszych - w każdym czasie, pod warunkiem, że cena wyrobu nowego nie przekroczy cen jednostkowych netto określonych umową a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 9) zmiany wyrobów - gdy którykolwiek z wyrobów, których dostarczenie stanowi przedmiot umowy nie będzie dostępny na rynku, pod warunkiem, że wyrób zamienny będzie równoważny z wymaganym przez Zamawiającego, spełnia wymagania zawarte w SIWZ oraz pod warunkiem, że cena nie przekroczy cen jednostkowych netto i wartości umowy, a warunki gwarancji nie ulegną pogorszeniu; 10) zmniejszenia ilości określonych w § 1 ust. 1 umowy – w każdym czasie za zgodą Wykonawcy, w szczególności gdy powyższe będzie uzasadnione interesem Sił Zbrojnych; 11) odstąpienie od wymogu znakowania kodem kreskowym – w każdym czasie na wniosek Gestora SpW, 2. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w formie stosownego aneksu, w przypadku zaistnienia sytuacji opisanych w umowie, a także w przypadku konieczności wprowadzenia zmian nieistotnych. 3.Za zmiany nieistotne uważa się między innymi ale nie wyłącznie zmiany w symbolu katalogowym, zmiany symbolu indeksowego JIM i dla swej skuteczności wymagają one jedynie poinformowania o ich wystąpieniu Wykonawcy za pomocą stosownego pisma. Dopuszcza się zmianę terminów, o których realizacji zamówienia w roku 2017 i 2018 w sytuacji, gdy z uwagi na skomplikowany charakter techniczny danej dostawy, bądź konieczności sprowadzenia części, podzespołów z zagranicy, zachowanie któregokolwiek z terminów nie jest możliwe. Zmiana terminu wymaga formy pisemnej, pod rygorem nieważności i wymaga zgody obu stron.
IV 4 4 data 2017-10-03T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)