GuidZP400 |
bbddcdc8-b113-43be-9611-1d2b7614e490
|
Biuletyn |
594164-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Regon |
27820930000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Szpitalna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
40
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Czeladź
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41-250
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
(032) 7637636
|
Zamawiajacy fax |
(032) 2651430
|
Zamawiajacy email |
przetargi@pzzoz.bedzin.pl
|
Adres strony url |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.pzzoz.bedzin.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
PZZOZ - 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40 - SEKRETARIAT
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
|
Numer referencyjny |
15/PN/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, której ważność rozpocznie się od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego na okres nie krótszy niż 24 miesiące;
b) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe;
c) Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej w przypadku gdy czas jej trwania będzie przekraczał 7 dni.
3. Warunki dotyczące sprzedaży ratalnej:
a) okres płatności w ratach sprzedaży ratalnej 6 miesięcy;
b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp.;
c) wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką poniesie Zamawiający;
d) raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT;
e) raty – równe, stałe i niezmienne w okresie 6 miesięcy;
f) termin zapłaty 1 raty na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, płatność 5 kolejnych rat - do ostatniego dnia każdego
kolejnego miesiąca kalendarzowego;
g) waluta rozliczenia złoty polski PLN.
Pozostałe warunki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213300-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
14
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów:
1.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy występujący w przedmiotowym postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiającego). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
3. Kwestie składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Zał. nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda:
1.1 Materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne, itp.) w języku polskim, zawierające informacje o parametrach, cechach techniczno – użytkowych i charakterystyce oferowanych
wyrobów;
Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie poświadczyć autentyczność dostarczonych materiałów informacyjnych.
1.2 Deklaracja zgodności CE;
1.3 Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 lub wyższym;
1.4 Potwierdzenie obecności oferowanego modelu na stronie internetowej Energy Star przez dostarczenie wydruku ze strony http://www.eu-energystar.org;
1.5 Dokumenty potwierdzające, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 (Certyfikat ISO9001) na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (komputerów);
1.6 Oświadczenie dotyczące udzielonej gwarancji (nie krótsza niż 24 miesiące), na części i robociznę realizowana na miejscu z GWARANTOWANYM CZASEM NAPRAWY do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia.
Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1÷ppkt 1.6 po dokonanej wstępnej ocenie ofert, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale V pkt 4 SIWZ.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie:
- w sytuacji gdy w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianie ulegnie stawka podatku VAT określona w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Zał. nr 5 do SIWZ), Zamawiający dopuszcza modyfikację postanowień umowy z zakresie kwoty podatku VAT i w konsekwencji odpowiednio kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto, poprzez obliczenie tych kwot w oparciu o nową stawkę podatku VAT.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:30
|
IV 4 4 jezyki |
PL
|
IV 4 5 okres |
30
|