Zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Miejscowość Czeladź
Województwo śląskie
Branża
  • Komputery osobiste

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594164-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 302133008
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ.
2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia:
a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, której ważność rozpocznie się od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego na okres nie krótszy niż 24 miesiące;
b) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe;
c) Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej w przypadku gdy czas jej trwania będzie przekraczał 7 dni.
3. Warunki dotyczące sprzedaży ratalnej:
a) okres płatności w ratach sprzedaży ratalnej 6 miesięcy;
b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp.;
c) wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką poniesie Zamawiający;
d) raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT;
e) raty – równe, stałe i niezmienne w okresie 6 miesięcy;
f) termin zapłaty 1 raty na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, płatność 5 kolejnych rat - do ostatniego dnia każdego
kolejnego miesiąca kalendarzowego;
g) waluta rozliczenia złoty polski PLN.

Pozostałe warunki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbddcdc8-b113-43be-9611-1d2b7614e490
Biuletyn 594164-N-2017
Zamawiajacy nazwa Powiatowy Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej
Regon 27820930000000
Zamawiajacy adres ulica Szpitalna
Zamawiajacy adres numer domu 40
Zamawiajacy miejscowosc Czeladź
Zamawiajacy kod pocztowy 41-250
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon (032) 7637636
Zamawiajacy fax (032) 2651430
Zamawiajacy email przetargi@pzzoz.bedzin.pl
Adres strony url www.pzzoz.bedzin.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.pzzoz.bedzin.pl
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Wymagane jest przesłanie ofert w formie pisemnej za pośrednictwem operatora pocztowego, kuriera lub doręczenie osobiście.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres PZZOZ - 41-250 Czeladź, ul. Szpitalna 40 - SEKRETARIAT
Nazwa nadana zamowieniu Zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania dla Powiatowego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej
Numer referencyjny 15/PN/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest zakup ratalny sprzętu komputerowego, sprzętu multimedialnego oraz oprogramowania w ilościach i asortymencie określonym w załączniku nr 2 do SIWZ. 2. Wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia: a) Wykonawca udzieli gwarancji na dostarczony sprzęt, której ważność rozpocznie się od daty podpisania przez Zamawiającego bez zastrzeżeń końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego na okres nie krótszy niż 24 miesiące; b) Wykonawca udzieli gwarancji zgodnie z zaleceniami producenta na wykonane czynności serwisowe; c) Wykonawca zapewni sprzęt zastępczy równoważny na czas wykonywania usługi serwisowej w przypadku gdy czas jej trwania będzie przekraczał 7 dni. 3. Warunki dotyczące sprzedaży ratalnej: a) okres płatności w ratach sprzedaży ratalnej 6 miesięcy; b) Zamawiający nie przewiduje opłat wstępnych, manipulacyjnych itp.; c) wartość przedstawiona w ofercie jest wartością całkowitą jaką poniesie Zamawiający; d) raty płatne według Harmonogramu na podstawie prawidłowo wystawionych faktur VAT; e) raty – równe, stałe i niezmienne w okresie 6 miesięcy; f) termin zapłaty 1 raty na koniec miesiąca kalendarzowego następującego po podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego, płatność 5 kolejnych rat - do ostatniego dnia każdego kolejnego miesiąca kalendarzowego; g) waluta rozliczenia złoty polski PLN. Pozostałe warunki dotyczące opisu przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 30213300-8
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 14
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni terminie, aktualnych na dzień złożenia następujących dokumentów: 1.1 Odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji o ofertach złożonych w postępowaniu przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej co inni Wykonawcy występujący w przedmiotowym postępowaniu (załącznik nr 4 do SIWZ Zamawiającego). Wraz ze złożeniem oświadczenia Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 3. Kwestie składania dokumentów przez Wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej reguluje § 7 Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Wykaz potwierdzenie okolicznosci 1. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego w Zał. nr 2 do SIWZ, Zamawiający żąda: 1.1 Materiały informacyjne (np. katalogi, specyfikacje techniczne, opisy merytoryczne, itp.) w języku polskim, zawierające informacje o parametrach, cechach techniczno – użytkowych i charakterystyce oferowanych wyrobów; Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany będzie poświadczyć autentyczność dostarczonych materiałów informacyjnych. 1.2 Deklaracja zgodności CE; 1.3 Certyfikat Microsoft, potwierdzający poprawną współpracę oferowanych modeli komputerów z systemem operacyjnym Windows 10 lub wyższym; 1.4 Potwierdzenie obecności oferowanego modelu na stronie internetowej Energy Star przez dostarczenie wydruku ze strony http://www.eu-energystar.org; 1.5 Dokumenty potwierdzające, że Firma serwisująca posiada ISO 9001:2000 (Certyfikat ISO9001) na świadczenie usług serwisowych oraz posiada autoryzację producenta komputera (komputerów); 1.6 Oświadczenie dotyczące udzielonej gwarancji (nie krótsza niż 24 miesiące), na części i robociznę realizowana na miejscu z GWARANTOWANYM CZASEM NAPRAWY do końca następnego dnia roboczego od zgłoszenia. Wykonawca dostarczy oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt 1 ppkt 1.1÷ppkt 1.6 po dokonanej wstępnej ocenie ofert, na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w Rozdziale V pkt 4 SIWZ.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst Zamawiający dopuszcza zmiany w umowie: - w sytuacji gdy w związku ze zmianą przepisów prawa, zmianie ulegnie stawka podatku VAT określona w § 3 ust. 1 wzoru umowy (Zał. nr 5 do SIWZ), Zamawiający dopuszcza modyfikację postanowień umowy z zakresie kwoty podatku VAT i w konsekwencji odpowiednio kwoty wynagrodzenia Wykonawcy brutto, poprzez obliczenie tych kwot w oparciu o nową stawkę podatku VAT.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:30
IV 4 4 jezyki PL
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)