Wdrożenie rozwiązania do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM)

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Miejscowość Wrocław
Województwo dolnośląskie
Branża
  • Pakiety oprogramowania do zarządzania systemem

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594346-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 487810006
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie rozwiązania do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM), zgodnie ze w Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do projektu umowy.
2. Celem zamówienia jest wyposażenie Zamawiającego w System Zarządzania Tożsamością i Dostępem (dalej SZTiD) poprzez dostawę i wdrożenie rozwiązania klasy IAM (ang. Identity and Access Management). Zamówienie jest wielozakresowe, tzn. zawiera wydzielone opcje różniące się zakresem i dostarczane w zależności od decyzji Zamawiającego.
3. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia Systemu Zarządzania Tożsamością i Dostępem o następujące moduły:
a) SSO – Moduł pojedynczego logowania (ang. Enterprise Single Sign-On),
b) AUD - Moduł audytu uprawnień i zarządzania ryzykiem.
4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Szczegółowa specyfikacja cech jakościowych rozwiązania, której wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ.
5. Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej w chwili podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu w języku polskim:
a) warunków licencji na dostarczane Oprogramowanie
b) zasad świadczenia gwarancji na dostarczane Oprogramowanie przez Producenta

Dodatkowe informacje

GuidZP400 bbbedb50-352d-432a-a3a9-d9c460a17025
Biuletyn 594346-N-2017
Zamawiajacy nazwa Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu
Regon 2228736100000
Zamawiajacy adres ulica Namysłowska
Zamawiajacy adres numer domu 8
Zamawiajacy miejscowosc Wrocław
Zamawiajacy kod pocztowy 50-304
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo dolnośląskie
Zamawiajacy telefon 71 777 90 23
Zamawiajacy email przemyslaw.dziewirz@cui.wroclaw.pl, gabriela.nowak-piechota@cui.wroclaw.pl
Adres strony url www.bip.cui.wroclaw.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 2
Zamieszczona bedzie specyfikacja http://www.bip.cui.wroclaw.pl/?app=przetargi
Czy wymagane przeslanie ofert 1
Wymagane przeslanie ofert inny Zamawiający wymaga złożenia oferty pod rygorem nieważności wyłącznie w formie pisemnej.
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Centrum Usług Informatycznych we Wrocławiu, ul. Namysłowska 8, 50-304 Wrocław, Sekretariat IV piętro
Nazwa nadana zamowieniu Wdrożenie rozwiązania do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM)
Numer referencyjny CUI/ZP/PN/28/2017
Czy dialog techniczny 1
Rodzaj zamowienia 2
Okreslenie przedmiotu 1. Przedmiotem zamówienia jest wdrożenie rozwiązania do zarządzania tożsamością i dostępem (IAM), zgodnie ze w Szczegółowym Opisem Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 1 do projektu umowy. 2. Celem zamówienia jest wyposażenie Zamawiającego w System Zarządzania Tożsamością i Dostępem (dalej SZTiD) poprzez dostawę i wdrożenie rozwiązania klasy IAM (ang. Identity and Access Management). Zamówienie jest wielozakresowe, tzn. zawiera wydzielone opcje różniące się zakresem i dostarczane w zależności od decyzji Zamawiającego. 3. W ramach prawa opcji Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia Systemu Zarządzania Tożsamością i Dostępem o następujące moduły: a) SSO – Moduł pojedynczego logowania (ang. Enterprise Single Sign-On), b) AUD - Moduł audytu uprawnień i zarządzania ryzykiem. 4. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty Szczegółowa specyfikacja cech jakościowych rozwiązania, której wzór stanowi załącznik nr 2.1 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązany będzie, najpóźniej w chwili podpisania umowy do dostarczenia Zamawiającemu w języku polskim: a) warunków licencji na dostarczane Oprogramowanie b) zasad świadczenia gwarancji na dostarczane Oprogramowanie przez Producenta
Cpv glowny przedmiot 48781000-6
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okres w dniach 80
Informacje na temat katalogow Termin realizacji przedmiotu zamówienia: maksymalnie 80 dni od dnia zawarcia umowy.
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow Zamawiający stwierdzi, iż Wykonawca spełnił warunek udziału w postępowaniu, jeśli wykaże on, że: w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 zamówienia na wdrożenie systemu IAM/IDM w oparciu o część lub całość oferowanego w tym zamówieniu oprogramowania, na kwotę co najmniej 200 000 zł każde.
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13-23 ustawy Pzp
Zakresie warunkow udzialu Wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie – potwierdzające spełnienie warunku opisanego w dziale VII pkt 1.2) – wzór stanowi Załącznik nr 2.6 do SIWZ. Dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie Wykonawcy.
Inne dokumenty niewymienione 1. Wykonawca zobowiązany jest do przekazania, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego http://www.bip.cui.wroclaw.pl, informacji z otwarcia ofert, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, bez dodatkowego wezwania - oświadczenia o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z Wykonawcami, którzy złożyli odrębne oferty, 2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia
Czy wadium 1
Wadium Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w następującej wysokości: 9.000,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy złotych),
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Zmiana Umowy dopuszczalna jest w zakresie i na warunkach przewidzianych przepisami Ustawy prawo zamówień publicznych. 2. Zamawiający przewiduje zmianę treści Umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności, przy czym wszystkie te zmiany prowadzić mogą do stosownej zmiany (zwiększenia lub obniżenia wynagrodzenia Wykonawcy), w przypadku zaistnienia okoliczności niedających się przewidzieć na etapie sporządzania dokumentacji przetargowej lub z przyczyn nieleżących po stronie Wykonawcy lub Producenta Oprogramowania, lub również wtedy, gdy zmiany te są korzystne dla Zamawiającego: a) zmiana terminu wykonania zamówienia i/lub terminów pośrednich wykonania poszczególnych zobowiązań umownych, zmiana kolejności wykonania poszczególnych świadczeń umownych; b) zmiana (zwiększenie lub zmniejszenie) zakresu poszczególnych świadczeń umownych po stronie Wykonawcy, w szczególności wsparcia, szkoleń lub integracji Systemu. 3. Ponadto Strony postanawiają, że: a) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług – Wynagrodzenie przewidziane w tej Umowie ulegnie zmianie odpowiedniej do zmiany wysokości podatku od towarów i usług (ulegnie korekcie o wysokość zmiany podatku VAT), przy czym powyższa zmiana będzie miała zastosowanie wyłącznie w odniesieniu do części Wynagrodzenia objętego fakturami wystawionymi po dniu wejścia w życie zmiany przepisów prawa wprowadzających nowe stawki podatku od towarów i usług; b) w przypadku zmian wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3-5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, lub zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu, lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, Strony wprowadzą zmianę wysokości Wynagrodzenia odpowiednią do kwoty, o jaką wskutek tych zmian zmianie ulegnie koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę. W celu wykazania wpływu powyżej wskazanych zmian na koszty wykonania Umowy Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółową kalkulację kosztów według stanu sprzed danej zmiany oraz szczegółową kalkulację kosztów według stanu po wprowadzeniu zmiany, oraz wskaże kwotę, o jaką Wynagrodzenie powinno ulec zmianie. Zamawiający niezwłocznie ustosunkuje się do przedstawionych kalkulacji, w szczególności poprzez zaakceptowanie wskazanej przez Wykonawcę kwoty lub poprzez zgłoszenie zastrzeżeń i żądanie wyjaśnień co do poszczególnych elementów kalkulacji.
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 11:30
IV 4 4 jezyki język polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)