Zakup papieru do drukarek formatu A4 i A3 na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach

Data publikacji 2017-09-28
Data zakończenia 2017-10-06 00:00:00
Instytucja Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Miejscowość Katowice
Województwo śląskie
Branża
  • Drobny sprzęt biurowy

Szczegóły

Numer ogłoszenia 594113-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 301976301
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Zakup papieru do drukarek formatu A4 i A3 na
potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach” w następujących ilościach:
a) format A4 – 30 000 ryz
b) format A3 – 100 ryz
Zamawiający wymaga, aby papier był przeznaczony do jedno i dwustronnego zadruku na wszelkiego typu kserokopiarkach i drukarkach, produkowany z mas celulozowych, z wybielaczem optycznym, gramatura: 80g/m2 (±2,0g/m2), wilgotność 3,0-5,0%, minimalna białość CIE 161 (±2 jednostki). Arkusze winny być czyste, równo i prostokątnie obcięte. Niedopuszczalne są takie wady papieru jak plamy, zabrudzenia, uszkodzenia mechaniczne, fałdy, przygnioty, załamania i smugi. Arkusze pakowane po 500 sztuk w obwolutę pokrytą polietylenem, zabezpieczającą papier przed działaniem wilgoci.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 d04e15f5-8b38-4b0d-90bc-7cc7d68066b0
Biuletyn 594113-N-2017
Zamawiajacy nazwa Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
Regon 102123400000
Zamawiajacy adres ulica ul. Damrota
Zamawiajacy adres numer domu 25
Zamawiajacy miejscowosc Katowice
Zamawiajacy kod pocztowy 40-022
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo śląskie
Zamawiajacy telefon 32 2076000
Zamawiajacy fax 32 2076010
Zamawiajacy email is@sl.mofnet.gov.pl
Adres strony url www.slaskie.kas.gov.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 2
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 1
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja 1
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.slaskie.kas.gov.pl
Nazwa nadana zamowieniu Zakup papieru do drukarek formatu A4 i A3 na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach
Numer referencyjny ZKP-31/2017
Rodzaj zamowienia 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest „Zakup papieru do drukarek formatu A4 i A3 na potrzeby Izby Administracji Skarbowej w Katowicach” w następujących ilościach: a) format A4 – 30 000 ryz b) format A3 – 100 ryz Zamawiający wymaga, aby papier był przeznaczony do jedno i dwustronnego zadruku na wszelkiego typu kserokopiarkach i drukarkach, produkowany z mas celulozowych, z wybielaczem optycznym, gramatura: 80g/m2 (±2,0g/m2), wilgotność 3,0-5,0%, minimalna białość CIE 161 (±2 jednostki). Arkusze winny być czyste, równo i prostokątnie obcięte. Niedopuszczalne są takie wady papieru jak plamy, zabrudzenia, uszkodzenia mechaniczne, fałdy, przygnioty, załamania i smugi. Arkusze pakowane po 500 sztuk w obwolutę pokrytą polietylenem, zabezpieczającą papier przed działaniem wilgoci.
Cpv glowny przedmiot 30197630-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy znajdują się w sytuacji ekonomicznej lub finansowej umożliwiającej realizację przedmiotu zamówienia. Wykonawca musi posiadać środki finansowe lub mieć zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100.000,00 zł. Zamawiający uzna, że warunek zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą złoży wypełnione oświadczenie stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ.
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie 1
Art 24 ust 5 pkt 1 1
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen 1. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu Wykonawcy, którego oferta została oceniona jako najkorzystniejsza, Zamawiający zażąda odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy lub wskazania w pkt. XVII formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ adresu strony internetowej umożliwiającej Zamawiającemu pozyskanie tych informacji (dostęp do bazy danych musi być ogólnodostępny i bezpłatny – art. 26 ust. 6 ustawy Pzp). 2. Dokument wymieniony w pkt 11.1 może być złożony w oryginale lub w kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy. Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji Wykonawca polega, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą. 3. W celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postępowania każdy z Wykonawców – wspólnie ubiegających się o zamówienie – oddzielnie składa dokument wymieniony w pkt 11.1. SIWZ. 4. Dokumenty podmiotów zagranicznych: - Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt 11.1 SIWZ – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 11.4.1. SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym lub organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. - W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający zwraca się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
Czy wadium 1
Wadium Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie – przed upływem terminu składania ofert – wadium, które do niniejszego zamówienia wynosi 5 000,00 zł. 1. Wadium może być wnoszone w następujących formach: w pieniądzu – przelew na rachunek Zamawiającego, Okręgowy Oddział NBP w Katowicach nr 57 1010 1212 0010 3613 9120 0000 Przy wnoszeniu wadium w pieniądzu (przelew) Wykonawca winien podać nazwę przetargu zgodnie z zapisami pkt 3.2 SIWZ . W przypadku przelewów bankowych za datę złożenia wadium przyjmuje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - w gwarancjach bankowych, - w gwarancjach ubezpieczeniowych, - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu do składania ofert. 3. Wadium musi obejmować minimum okres związania ofertą. 4. Dowód wniesienia wadium należy załączyć do oferty lub przedłożyć najpóźniej przed terminem składania ofert.
Zastosowanie procedury pzp 1
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst 1. Dopuszczalne są zmiany wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT od towarów i usług, za zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, jeżeli te zmiany będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. 2. Zamawiający dopuszcza zmiany w treści niniejszej umowy zgodnie z kodeksem Cywilnym i art. 144 ustawy Pzp.
IV 4 4 data 2017-10-06T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 09:00
IV 4 5 okres 30 dni
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)