GuidZP400 |
ef865e6d-5123-49ff-b40a-e5ea07ab2475
|
Biuletyn |
594331-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Narodowe Forum Muzyki
|
Regon |
2241447000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Plac Wolności
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Wrocław
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
50071
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
71 343 85 28
|
Zamawiajacy fax |
71 330 52 12
|
Zamawiajacy email |
karolina.wasowicz@nfm.wroclaw.pl
|
Adres strony url |
www.nfm.wroclaw.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Instytucja Kultury
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.nfm.wroclaw.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.nfm.wroclaw.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta musi być sporządzona z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem nieważności.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Narodowe Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego z siedzibą we Wrocławiu, Pl. Wolności 1, 50-071 Wrocław
|
Nazwa nadana zamowieniu |
„Dostawa oprogramowania, licencji i sprzętu komputerowego dla Narodowego Forum Muzyki im. Witolda Lutosławskiego.”
|
Numer referencyjny |
ZP/PN/46/2017/NFM
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
CZĘŚĆ NR 1 – DOSTAWA LICENCJI OPROGRAMOWANIA GRAFICZNEGO DLA KONTA NARODOWEGO FORUM MUZYKI IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
Słownik CPV:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CZĘŚĆ NR 2 – DOSTAWA LICENCJI OPROGRAMOWANIA MICROSOFT WRAZ Z WDROŻENIEM I WSPARCIEM TECHNICZNYM DLA NARODOWEGO FORUM MUZYKI IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
Słownik CPV:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CZĘŚĆ NR 3 – DOSTAWA OPROGRAMOWANIA ANTYWIRUSOWEGO I LICENCJI DLA KONTA NARODOWEGO FORUM MUZYKI IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
Słownik CPV:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CZĘŚĆ NR 4 – DOSTAWA LICENCJI OPROGRAMOWANIA DO DOSTĘPU ZDALNEGO I WSPARCIA TECHNICZNEGO DLA KONTA NARODOWEGO FORUM MUZYKI IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
Słownik CPV:
48000000-8 Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
CZĘŚĆ NR 5 – DOSTAWA SPRZĘTU DYSKÓW TWARDYCH DLA NARODOWEGO FORUM MUZYKI IM. WITOLDA LUTOSŁAWSKIEGO
Słownik CPV:
30237000-9 Części, akcesoria i wyroby do komputerów
|
Cpv glowny przedmiot |
48000000-8
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie wykonał, co najmniej:
a) Dla części 1,3,4,5 zamówienia Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
b) Dla części 2 zamówienia: Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu jeśli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował lub aktualnie realizuje z należytą starannością, co najmniej 2 zamówienia, których przedmiotem była dostawa licencji Microsoft Office 365 wraz ze wdrożeniem i wsparciem technicznym, o wartości nie mniejszej niż 50 000 tys. zł brutto każde.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
- w formie oryginału:
2. Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej (na wzorze Załącznik nr 5 do SIWZ)
Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia przekazania przez Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w Art. 24 ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
- w formie oryginału lub kopii poświadczonej „za zgodność z oryginałem” przez Wykonawcę:
3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 pkt 1 i 3 ustawy Pzp, jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych. W takim przypadku Zamawiający po wskazaniu przez Wykonawcę adresu internetowego pobiera samodzielnie dokumenty. Jeśli dokumenty lub oświadczenia, o których mowa powyżej są sporządzone w języku obcym, Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia ich tłumaczenia na język polski.
|
Zakresie warunkow udzialu |
- w formie oryginału:
4. W zakresie warunku określonego w rozdz. VII 2.1.3. b) SIWZ, Wykonawca dołączy wykaz dostaw według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ zawierający opis przedmiotu dostawy, nazwę i adres kontrahenta, datę rozpoczęcia i zakończenia dostawy oraz wartość dostawy. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, tzn. referencje, które powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert lub oświadczenia wykonawcy – jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać referencji przy czym wskazany termin trzech miesięcy dotyczy tylko tych dostaw, których realizacja trwa w dacie wyznaczonej przez zamawiającego, jako termin otwarcia ofert. W razie konieczności, w szczególności, gdy wykaz lub dowody będą budziły wątpliwość Zamawiającego lub gdy z referencji albo innego dokumentu wynikać będzie, że zamówienie nie zostało wykonane w sposób należyty, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca spełni ten warunek poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z przepisem art. 25a ustawy Pzp.
|
Inne dokumenty niewymienione |
- w formie oryginału:
pełnomocnictwo jeżeli upoważnienie do złożenia oferty nie wynika bezpośrednio z aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej.
Zgodnie z art. 22a. ust.1 Ustawy Pzp Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych.
2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.
3. Zamawiający ocenia, czy udostępniane wykonawcy przez inne podmioty zdolności techniczne lub zawodowe, pozwalają na wykazanie przez wykonawcę spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 13–22 i ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
4. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej, wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane.
5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe, podmiotu, o którym mowa w ust. 1, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego:
1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub
2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w ust. 1.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dla części 1-4:
§ 6
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie:
1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów
2) W przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej , niż na dzień wejścia w życie przepisów , z których wynikają ww. zmiany. Wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów( przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany , a także przedłożyć konieczne dokumenty ( w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS). W sytuacji gdy przedstawione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą wysokości zmienionych kosztów wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu różnicy pomiędzy pierwotną wysokością zmienionych kosztów wykonania zamówienia a wysokością faktycznie udokumentowanych zmienionych kosztów wykonania zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3) Zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano).
4) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
3. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
1) zmiana nr rachunku bankowego,
2) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy,
3) zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
Dla części 5:
§ 6
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności w granicach unormowania art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany umowy mogą zostać dokonane w następujących okolicznościach i w następującym zakresie:
1) Zmian ogólnie obowiązujących przepisów prawa powszechnego i/lub miejscowego oraz wymogów dotyczących zamawiającego bezpośrednio odnoszących się do praw i obowiązków stron umowy; zmiany umowy dokonane mogą być tylko w zakresie niezbędnym do stosowania zapisów umowy do wprowadzonych przepisów
2) W przypadku zmiany zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę. Zmiany mogą zostać dokonane ze skutkiem nie wcześniej , niż na dzień wejścia w życie przepisów , z których wynikają ww. zmiany. Wykonawca zobowiązany jest w terminie wskazanym przez Zamawiającego przedłożyć Zamawiającemu na piśmie szczegółową analizę porównawczą kosztów( przed i po nowelizacji) stanowiącą wykaz poniesionych wydatków w związku ze zmianą ww. przepisów z powołaniem się na stosowne przepisy, z których wynikają ww. zmiany , a także przedłożyć konieczne dokumenty (w tym oświadczenia dla celów podatkowych i ZUS). W sytuacji gdy przedstawione przez Wykonawcę dokumenty nie potwierdzą wysokości zmienionych kosztów wykonania zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie do zwrotu różnicy pomiędzy pierwotną wysokością zmienionych kosztów wykonania zamówienia a wysokością faktycznie udokumentowanych zmienionych kosztów wykonania zamówienia, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego.
3) Zmiany umowy w przypadku zmiany obowiązującej stawki podatku VAT (jeżeli w trakcie realizacji umowy nastąpi zmiana stawki dla usług objętych zamówieniem, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia lub zwiększenia wynagrodzenia brutto o kwotę równą różnicy zmiany stawki podatku – dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie dokonano).
4) zmiany w zakresie udziału w realizacji zamówienia podwykonawców. W takiej sytuacji Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub oświadczenia lub dokumentów potwierdzających brak podstaw wykluczenia wobec tego podwykonawcy. Jeżeli zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia.
4. Ustala się, iż nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy:
1) zmiana nr rachunku bankowego,
2) zmiana osób wyznaczonych do nadzoru nad realizacją umowy,
3) zmiana danych teleadresowych.
Zaistnienie okoliczności, o których mowa w niniejszym ustępie wymaga jedynie niezwłocznego pisemnego zawiadomienia drugiej Strony.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
j.polski
|
IV 4 5 okres |
30
|