GuidZP400 |
bb65cf82-6cd8-40de-96b7-ad515c3d16b2
|
Biuletyn |
594365-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu
|
Regon |
53239101700015
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Katowicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
68
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Opole
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
45060
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 4423524, 4423520
|
Zamawiajacy fax |
774 423 517
|
Zamawiajacy email |
komuszynskib@wsm.opole.pl
|
Adres strony url |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Uczelnia Publiczna
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.wsm.opole.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
forma pisemna, zgodnie z pkt. 16 SIWZ, Pod adres: Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Państwowa Medyczna Wyższa Szkoła Zawodowa w Opolu, ul. Katowicka 68, 45-060 Opole, pok. 102, I piętro
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę mebli - szaf metalowych dla Państwowej Medycznej Wyższej Szkoły Zawodowej w Opolu (nr sprawy: KZ.381.10.2017)
|
Numer referencyjny |
KZ.381.10.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli – szaf metalowych dla PMWSZ w Opolu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Opis zakresu robót w/g CPV: 2. Dodatkowe warunki dotyczące przedmiotu zamówienia: 2.1. Wykonawca, w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, uwzględniając zakres zamówienia określony w załączniku nr 1 do SIWZ, zapewni dostawę przedmiotu zamówienia do miejsca wskazanego przez Zamawiającego wraz z kosztami ewentualnego opakowania/rozpakowania/wywozu i utylizacji tych opakowań, a także transportu, przeniesienia, montażu, napraw gwarancyjnych, a także ewentualnego ubezpieczenia w tym m.in.: ewentualnego ubezpieczenia przedmiotu zamówienia, a także osób dokonujących wszelkich działań związanych z realizacją przedmiotu zamówienia lub ewentualnego wynajmu dodatkowego sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia oraz wszelkie inne koszty związane z pełną realizacją przedmiotu zamówienia. 2.2. Przedmiot zamówienia dostarczony będzie Zamawiającemu na ryzyko Wykonawcy i w ramach wynagrodzenia określonego w ofercie, przysługującego Wykonawcy. 2.3. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot zamówienia na warunkach określonych w opisie przedmiotu zamówienia lub wskazanych w projekcie umowy (załącznik nr 3 do SIWZ). 2.4. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie w dni robocze. 2.5. W przypadku, gdy ostatni dzień czasu dostawy przedmiotu zamówienia przypada w dniu nie będącym w rozumieniu Zamawiającego dniem roboczym, wówczas czasem dostawy przedmiotu zamówienia jest następny dzień będący dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego. 2.6. Dniem roboczym w rozumieniu Zamawiającego są dni od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 14:00 z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy oraz dni ustanowionych przez władze Zamawiającego jako dni wolne od pracy. 2.7. Na potwierdzenie wymagań opisu przedmiotu zamówienia, wykonawca złoży wraz z ofertą opis oferowanego asortymentu, zawierający dane techniczne oferowanych przedmiotów.
|
Cpv glowny przedmiot |
39000000-2
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w dniach |
20
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Oświadczenia Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zgodnie z załącznikiem nr 6 do SIWZ) w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku jeżeli Wykonawca nie dostarczy Zamawiającemu tegoż oświadczania zgodnie z pkt 11.2. SIWZ).
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
1. W celu potwierdzenia okoliczności o których mowa w art. 25. ust. 1. pkt 2) ustawy, tj.: spełnianie przez oferowane dostawy wymagań określonych przez Zamawiającego, Zamawiający żąda dostarczenia przez Wykonawcę: 1.1. Atestów, certyfikatów, świadectw, zaświadczeń, fotografii, rysunków, kart katalogowych wskazanych w opisie przedmiotu zamówienia (załączniku nr 1 do SIWZ).
|
Inne dokumenty niewymienione |
1. wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz ofertowy (na lub w oparciu o załącznik nr 2 do SIWZ) oraz wypełniony i podpisany przez Wykonawcę formularz cenowy – specyfikacji asortymentowej (załącznik nr 2a do SIWZ); 2) podpisany przez Wykonawcę opis oferowanego asortymentu, zawierający dane techniczne oferowanych przedmiotów; 3) oświadczenie o wykluczeniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 5 do SIWZ); 4) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy PZP (na lub w oparciu o załącznik nr 4 do SIWZ)
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zamawiający dopuszcza zmianę zawartej umowy: a) w zakresie danych teleadresowych Wykonawcy; b) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego; c) wystąpienia zdarzeń siły wyższej. 2. Wszelkie zmiany umowy wymagają zachowania formy pisemnej – w formie aneksu – pod rygorem nieważności.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Polski
|
IV 4 5 okres |
30
|