GuidZP400 |
74aaa086-cbe6-44a0-a615-f40567425294
|
Biuletyn |
594290-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Bogatynia
|
Regon |
52502700000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Daszyńskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
1
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Bogatynia
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
59920
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
dolnośląskie
|
Zamawiajacy telefon |
75 7725110, 7725370
|
Zamawiajacy fax |
75 7725109, 7725379
|
Zamawiajacy email |
zamowienia.publiczne@bogatynia.pl
|
Adres strony url |
www.bogatynia.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa: 10. Edukacja. Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014- 2020. Poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bogatynia.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bogatynia.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę/y należy złożyć/przesłać w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Daszyńskiego 1, Kancelaria - pokój nr 5, 59-920 Bogatynia
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa komputerów przenośnych, szafek mobilnych do laptopów oraz zestawów klocków edukacyjnych
|
Numer referencyjny |
IZO.271.21.2017.MA
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest dostawa 80 sztuk komputerów przenośnych, 6 sztuk szafek mobilnych
do laptopów oraz 36 zestawów klocków edukacyjnych w ramach Projektu pn. „Praktyczny TIK”. Projekt współfinansowany jest ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz środków Budżetu Państwa. Oś priorytetowa: 10. Edukacja. Działanie: 10.2 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2014- 2020. Poddziałanie: 10.2.1 Zapewnienie równego dostępu do wysokiej jakości edukacji podstawowej, gimnazjalnej i ponadgimnazjalnej – konkursy horyzontalne.
|
Cpv glowny przedmiot |
30213100-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określił warunku udziału w postępowaniu
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
nie dotyczy
|
Zakresie warunkow udzialu |
nie dotyczy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
nie dotyczy
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawcy wraz z ofertą sporządzoną zgodnie z Formularzem ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ, zobowiązani są złożyć następujące dokumenty:
1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu oraz
o niepodleganiu wykluczeniu, według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 2 do niniejszej SIWZ - w celu wykazania niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1
Ustawy.
2. Pełnomocnictwo dla reprezentanta - dotyczy podmiotów występujących wspólnie
(np. konsorcja i spółki cywilne) oraz przypadku opisanego w pkt 14.7. SIWZ,
3. Dokument poświadczający uprawnienie do reprezentowania Wykonawcy w przypadku gdy Wykonawca nie widnieje w Krajowym Rejestrze Sądowym lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, Wykonawcy, przekazują Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23, zgodnie ze wzorem zawartym
w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (Załącznik Nr 3). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian:
1. Zmiana ceny w przypadku gdy nastąpi urzędowa zmiana stawki podatku VAT.
W przypadku urzędowej zmiany stawki podatku VAT, dopuszcza się podpisanie aneksu do umowy, regulującego wysokość podatku VAT i w konsekwencji zmianę części wynagrodzenia umownego. Zmiany o których mowa wyżej, będą obowiązywały od momentu wejścia w życie zmian dotyczących zmienionej stawki VAT.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umownego terminu wykonania zamówienia w sytuacjach, gdy:
a) Zamawiający z ważnych przyczyn, nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma realizację dostawy. W takim przypadku termin wykonania przedmiotu zamówienia zostanie przesunięty o ilość dni równą okresowi wstrzymania prac;
b) zaistnieją przyczyny niezależne od działania Stron umowy, których przy zachowaniu wszelkich należnych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. W takiej sytuacji termin wykonania przedmiotu umowy zostanie przesunięty o uzasadnioną okolicznościami ilość dni ustaloną przez Strony umowy.
c) wystąpi przejściowy brak na rynku elementów wchodzących w skład przedmiotu zamówienia, udokumentowany przez Wykonawcę.
3. W przypadku wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego urządzenia o parametrach równych lub wyższych niż określone w ofercie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza zmianę typu urządzenia – przy zachowaniu zaoferowanych cen. Punkt ten dotyczy również sytuacji, w której zaoferowane urządzenie nie jest już dostępne na rynku z powodu zaprzestania jego produkcji.
Strona wnioskująca o zmianę umowy, każdorazowo przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmiany do umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 4 17 |
1
|