GuidZP400 |
8d5b3ecc-d404-4ff5-8dd2-d3b7ac9d6ccd
|
Biuletyn |
594025-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Województwo Śląskie
|
Regon |
27628463800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Ligonia
|
Zamawiajacy adres numer domu |
46
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Katowice
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
40-037
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
32 207 85 70
|
Zamawiajacy fax |
32 20786 18
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@slaskie.pl
|
Adres strony url |
www.slaskie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
1
|
Nazwa projektu programu |
Zamówienie w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020.
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://bip.slaskie.pl/index.php?grupa=2&id_menu=325
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferta powinna być przygotowana w formie pisemnej w języku polskim. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert w formie elektronicznej lub faksem.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Oferty należy składać w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego, ul. Ligonia 46, 40-037 Katowice (Kancelaria Ogólna pok. 164)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa artykułów promocyjnych
|
Numer referencyjny |
ZN-ZP.272.1.70.2017.PJ
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
8
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów promocyjnych. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowi załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy. Przedstawione w ww. załączniku zdjęcia mają jedynie charakter przykładowy. 3. Dodatkowe warunki realizacji zamówienia określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do SIWZ. 4. Zamówienie w części współfinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach projektu Pomocy Technicznej Programu Współpracy Transgranicznej Interreg V-A Polska-Słowacja 2014-2020.
|
Cpv glowny przedmiot |
22462000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
16276,53
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w dniach |
50
|
Data zakonczenia |
2017-12-15T00:00:00+01:00
|
Informacje na temat katalogow |
Przedmiot zamówienia (dla każdego zakresu odrębnie) zostanie zrealizowany w terminie do 50 dni kalendarzowych od dnia zawarcia umowy jednak nie później niż do 15 grudnia 2017 roku.
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta zostanie najwyżej oceniona, lub w przypadkach o których mowa w art. 24aa ust. 2 lub art. 26 ust. 2f, do złożenia aktualnych na dzień złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2.2): odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp.
2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powyżej pkt 1, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wątpliwości co do treści dokumentu złożonego przez Wykonawcę, Zamawiający może zwrócić się do właściwych organów odpowiednio kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, o udzielenie niezbędnych informacji dotyczących tego dokumentu.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji z otwarcia ofert, przekazuje Zamawiającemu:
a) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innymi Wykonawcami którzy złożyli oferty w niniejszym postępowaniu,w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Załącznik do pisma z informacjami z otwarcia ofert),
b) dokumenty lub informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej).
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że zachodzi co najmniej jedna z okoliczności, o których mowa w art. 144 ust. 1pkt 2) do 6) ustawy Pzp.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
12:00
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
1. Do oferty Wykonawca (dla zakresów od I do VIII) musi dołączyć odrębnie dla każdego zakresu próbki artykułów promocyjnych - zgodne z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy, po jednej z każdego asortymentu, w celu umożliwienia Zamawiającemu dokonania oceny przedmiotu zamówienia w kryterium „jakość”:
Zakres nr I – długopis metalowy,
Zakres nr II – kubek dwukolorowy, kubek termiczny,
Zakres nr III –pamięć USB – pendrive 16GB z dodatkowym portem micro USB,
Zakres nr IV – torba na zakupy,
Zakres nr V – parasol składany automatycznie,
Zakres nr VI – mały plecak turystyczny,
Zakres nr VII – notes A5 zamykany elastyczną gumką,
Zakres nr VIII – waga do bagażu, etui na karty kredytowe, zawieszka do bagażu, brelok odblaskowy o okrągłym kształcie.
Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek posiadających nadruk innej treści niż wskazana w SIWZ, jednakże naniesiony tą samą techniką, która będzie zastosowana przy umieszczaniu nadruków na przedmiocie zamówienia zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia (w skrócie: SOPZ) stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ/załącznik nr 1 do wzoru umowy dla poszczególnych zakresów. Zamawiający dopuszcza dołączenie próbek artykułów promocyjnych w kolorze innym niż wskazany w SIWZ. Dla próbek Zamawiający nie wymaga opakowań. Próbka pamięci USB nie musi posiadać wbudowanej pamięci. Zaleca się opisanie próbek numerem zakresu (w zakresie II i VIII również numerem pozycji). W przypadku wyboru jako najkorzystniejszej oferty, Wykonawca będzie zobligowany do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego, zawartymi w SIWZ. Próbka nie stanowi projektu ostatecznego. 2. Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w pkt III.2), jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (tekst jednolity Dz. U. z 2017 r. poz. 570). W przypadku wskazania przez Wykonawcę dostępności oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), w formie elektronicznej pod określonymi adresami internetowymi ogólnodostępnych i bezpłatnych baz danych, Zamawiający pobiera samodzielnie z tych baz danych wskazane przez Wykonawcę oświadczenia lub dokumenty. Zamawiający może żądać od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów. W przypadku wskazania przez Wykonawcę oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w pkt III.4), które znajdują się w posiadaniu Zamawiającego, w szczególności oświadczeń lub dokumentów przechowywanych przez Zamawiającego zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający w celu potwierdzenia okoliczności, o których mowa w pkt III.2), korzysta z posiadanych oświadczeń lub dokumentów, o ile są one aktualne. 3. Jeżeli uprawnienie do podpisania oferty nie wynika z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej do oferty powinno być dołączone stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo powinno być przedstawione w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. Zamawiający nie dopuszcza składania pełnomocnictw w formie elektronicznej lub faksem. 4. Dotyczy pkt III.3) wykaz oświadczeń składanych przez wykonawcę w celu wstępnego potwierdzenia, że nie podlega on wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz spełnia kryteria selekcji: Wykonawca dołącza do oferty aktualne na dzień składania ofert oświadczenie (Załącznik nr 1 do formularza ofertowego) w zakresie wstępnego potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu, o którym mowa w pkt III.2).
|