GuidZP400 |
c66c1223-5684-4e52-8d2e-6db7c980022e
|
Biuletyn |
594052-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. Prof. St. Szyszko Śląskiego Uniwersytetu Medycznego w Katowicach
|
Regon |
27156608800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. 3-go Maja
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zabrze
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
41800
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
śląskie
|
Zamawiajacy telefon |
323 704 207
|
Zamawiajacy email |
zampubli@sk1.zabrze.pl
|
Adres strony url |
www.szpital.zabrze.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital.zabrze.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
za pośrednictwem operatora pocztowego, osobiście lub za pośrednictwem posłańca
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Siedziba Zamawiającego 41-800 Zabrze, ul. 3-go Maja 13-15, budynek nr 33 Dyrekcja, piętro II, pokój - 19 Kancelaria
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa środków dezynfekcyjnych, sterylizacyjnych oraz wyrobów medycznych
|
Numer referencyjny |
ZP/49/58/2017/PN/49
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków dezynfekcyjnych, sterylizacyjnych oraz wyrobów medycznych przez okres 24 miesięcy od daty zawarcia umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
24
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający oczekuje, iż oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia będzie gwarantował najwyższą jakość i niezawodność. Dodatkowo będzie spełniał bezwzględnie wszystkie funkcje, dla których jest przeznaczony oraz zapewniał bezpieczeństwo pacjentom jak również komfort pracy personelowi medycznemu. Termin ważności oferowanego przedmiotu zamówienia nie może być krótszy niż 12 miesięcy od daty dostawy.
Oferowany przez Wykonawców przedmiot zamówienia powinien spełniać warunki wprowadzenia go do obrotu i stosowania przy udzielaniu świadczeń zdrowotnych określonych w ustawie z dnia 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. Z 2010 r. Nr 107 poz. 679). Proponuje się, aby w przypadku zawarcia w ofercie informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa (tj. nieujawnione do wiadomości publicznej informacje techniczne, technologiczne, organizacyjne przedsiębiorstwa lub inne informacje posiadające wartość gospodarczą, o których mowa w art. 11 ust. 4 ustawy z dnia 16 kwietnia 1993r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003r. Nr 153 poz. 1503 z późn. zm.) dołączyć stosowne oświadczenie –załącznik nr 4 do SIWZ wraz z załącznikami potwierdzającymi zasadność zastrzeżenia.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Proponowany przedmiot zamówienia musi posiadać Certyfikat CE, Certyfikat Zgodności z normami lub dokumenty równoważne. Zamawiający na podstawie art. 26. ust. 2 ustawy Pzp w zakresie zadań nr 1, 2, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 14, 18, 19, 20, 21, 22, 24 wezwie Wykonawcę którego oferta została najwyżej oceniona do złożenia dokumentów potwierdzających spełnianie wymogu.
W zakresie zadań nr 1, 2, 4, 5, 6, 12, 21, 22 Wykonawca musi posiadać ulotki informacyjne proponowanych materiałów sterylizacyjnych, środków dezynfekcyjnych oraz wyrobów medycznych.
Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona w zakresie danego zadania, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia, dokumentów określonych powyżej.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
w zakresie zadania nr 1- 100,00 zł słownie:stozłotych00/100
w zakresie zadania nr 2 - 300,00 zł słownie: trzystazłotych00/100
w zakresie zadania nr 3 - 200,00 złsłownie:dwieściezłotych00/100
w zakresie zadania nr 4 - 800,00 zł słownie: osiemsetzłotych00/100
w zakresie zadania nr 5 - 100,00 zł słownie: stozłotych00/100
w zakresie zadania nr 6 - 350,00 zł słownie: trzystapięćdziesiątzłotych00/100
w zakresie zadania nr 7- 200,00 zł słwonie: dwieściezłotych00/100
w zakresie zadania nr 8 - Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 9-Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 10- Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 11 - Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 12 - 350,00 zł słownie:trzystapięćdziesiątzłotych00/100
w zakresie zadania nr 13 - 200,00 zł słownie:dwieściezłotych00/100
w zakresie zadania nr 14- 350,00 zł słownie: trzystapięćdziesiątzłotych00/100
w zakresie zadania nr 15 - 100,00 zł słownie:stozłotych00/100
w zakresie zadania nr 16 - 700,00 zł słownie:siedemsetzłotych00/100
w zakresie zadania nr 17 - 950,00 zł słownie:dziewięćsetpięćdziesiątzłotych00/100
w zakresie zadania nr 18 - 100,00 zł słownie:stozłotych00/100
w zakresie zadania nr 19 - 800,00 zł słownie: osiemsetzłotych00/100
w zakresie zadania nr 20 -200,00 zł słownie: dwieściezłotych00/100
w zakresie zadania nr 21 - 2 500,00 zł słownie: dwatysiacepięćsetzłotych00/100
w zakresie zadania nr 22 - 200,00 zł słownie: dwieściezłotych00/100
w zakresie zadania nr 23 - 500,00 zł słownie:pięćsetzłotych00/100
w zakresie zadania nr 24 - 4 000,00 zł słownie:czterytysiacezłotych00/100
w zakresie zadania nr 25 - Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 26 - Wadium nie jest wymagane
w zakresie zadania nr 27 -Wadium nie jest wymagane
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo do składania zamówień bez ograniczeń co do zakresu
(w tym ilości zamawianego w danej dostawie przedmiotu umowy) i ilości dostaw częściowych oraz do nie złożenia zamówienia na pełny zakres asortymentu objętego umową w przypadku zmniejszonego zapotrzebowania, tj. ilości hospitalizowanych pacjentów w zakresie przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej umowie, czego nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy. Powyższe zmiany następować będą
za pośrednictwem osób określonych w §5 ust. 1, poprzez niezłożenie pełnego zamówienia
na asortyment określony w załączniku nr … do umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych w poszczególnych pozycjach formularzy asortymentowo – cenowych, przy zaznaczeniu, iż nie może być przekroczona kwota brutto należnego Wykonawcy wynagrodzenia za dane zadanie. Powyższe zmiany następować będą za pośrednictwem osób określonych w §5 ust. 1.
4. W przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się za pisemną zgodą Zamawiającego na podstawie stosownego aneksu do umowy, zamianę przedmiotu umowy na nowy produkt o tych samych, bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej brutto zaoferowanej w ofercie.
5. Strony dopuszczają możliwość podwyższenia wynagrodzenia brutto należnego Wykonawcy wyłącznie w formie pisemnego aneksu do niniejszej umowy, w przypadku:
a) ustawowej zmiany stawki podatku VAT;
b) zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3–5 ustawy z dnia 10 października 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę;
c) zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki składki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne;
– jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
6. W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w ust. 5 niniejszego paragrafu Wykonawca jest zobowiązany w terminie do 30 dni od dnia wejścia w życie przepisów regulujących powyższe zmiany, poinformować Zamawiającego o konieczności wprowadzenia pisemnego aneksu do umowy oraz udowodnić, że zmiany te będą miały wpływ na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcę.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
08:30
|
IV 4 4 jezyki |
język polski
|
IV 4 5 okres |
30
|