GuidZP400 |
48be2656-754e-47da-94eb-478b486d1b81
|
Biuletyn |
594520-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych w Białymstoku
|
Regon |
5063792200000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Fabryczna
|
Zamawiajacy adres numer domu |
27
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Białystok
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
15471
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
podlaskie
|
Zamawiajacy telefon |
85 8693550, 8694550
|
Zamawiajacy fax |
858 693 566
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@zozmswia.bialystok.pl
|
Adres strony url |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.zozmswia.bialystok.pl
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
w formie pisemnej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
ul. Fabryczna 27, 15-471 Białystok
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Przetarg nieograniczony na dostawę środków czystości
|
Numer referencyjny |
EAZP.2342.32.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
środki czystości
|
Cpv glowny przedmiot |
39800000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2018-09-14T00:00:00+02:00
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie stawia wymagań w tym zakresie. Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca złoży stosowane oświadczenie.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
próbki po 1 szt. zgodnie z zapisami w SIWZ tj. z pakietu nr 1 poz. 1-6
|
Inne dokumenty niewymienione |
a) potwierdzenia wniesienia wadium
b) oryginał lub poświadczona notarialnie kopia pełnomocnictwa do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba wskazana w dokumencie rejestrowym Wykonawcy
c) odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
d) oświadczenie wykonawcy o niezaleganiu z opłacaniem podatków i opłat lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i opłatach lokalnych (Dz. U. z 2016 r. poz. 716); (załącznik nr 5a)
e) oświadczenie wykonawcy o braku orzeczenia wobec niego tytułem środka zapobiegawczego zakazu ubiegania się o zamówienia publiczne; (załącznik nr 5a)
f) oświadczenie wykonawcy, iż wobec niego nie wydano prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne albo w przypadku wydania prawomocnego wyroku sądu lub ostatecznej decyzji administracyjnej o zaleganiu z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne - dokumenty potwierdzające dokonanie płatności tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami lub zawarcie wiążącego porozumienia w sprawie spłat tych należności. (załącznik nr 5a)
g) wypełniony formularz ofertowy (załącznik nr 2)
h) wypełniony wzór umowy (załączniki nr 3):
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
Oferta musi być zabezpieczona kwotą wadium, która wynosi :
Pakiet nr 1 – 1 450,00 zł
Pakiet nr 2 - 45,00 zł
Pakiet nr 3 - 20,00zł
Wadium może być wniesione w następujących formach:
a) pieniądzu
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym
c) gwarancjach bankowych,
d) gwarancjach ubezpieczeniowych,
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. nr 109 poz. 1158 z późn. zm.)
Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy 84 1130 1059 0017 3261 0420 0002 Bank Gospodarstwa Krajowego.
Za skuteczne wniesienie wadium przelewem Zamawiający uważa wadium, które wpłynie na w/w rachunek przed upływem składania ofert
W przypadku wybrania formy wadium w postaci poręczenia bankowego, gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej Wykonawca oryginał składa w oddzielnej odpowiednio oznakowanej kopercie dołączonej do oferty, kopię zamieszcza w ofercie.
Wadium wnoszone w gwarancjach bankowych i ubezpieczeniowych mają być udzielone do końca terminu związania ofertą.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana:
1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 Ustawy PZP
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Zmiana ceny jest możliwa:
a) zwiększenie ceny - jedynie gdy nastąpi zmiana stawki VAT, zmiana ceny następuje
z dniem powstania obowiązku podatkowego, przy czym stawka netto pozostaje bez zmian przez cały okres obowiązywania umowy;
b) zmniejszenie ceny - w każdym przypadku; zmiana taka nie wymaga formy aneksu;
c) w przypadku wprowadzenia przez Wykonawcę rabatów / promocji w stosunku do przedmiotu umowy objętego niniejszą umową, zaistniałych w trakcie jej realizacji, udzielanych innym odbiorcom, w takich przypadkach Wykonawca zobowiązuje się na takich samych zasadach stosować ww. rabaty / promocje na rzecz Zamawiającego; zmiany takie nie wymagają formy aneksu i obowiązują przez okres wskazany w ofercie promocyjnej.
2. Podane ilości asortymentu stanowią przybliżoną wielkość przedmiotu umowy przewidzianego do kupienia w ciągu trwania umowy, w związku z powyższym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy. Z tytułu zmniejszenia ilości nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego.
3. W przypadku szczególnych okoliczności, takich jak zakończenie produkcji, wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta, wycofanie z rynku, pojawienia się nowej generacji o identycznych parametrach i nowych opcjach wyrobu będącego przedmiotem umowy, po wcześniejszym powiadomieniu i za pisemną zgodą Zamawiającego, dopuszcza się zmianę na nowy o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowanej w ofercie. Dostawa wyrobu równoważnego nie stanowi zmiany umowy i nie wymaga sporządzenia aneksu do umowy.
4. W przypadku opóźnienia Wykonawcy w dostarczeniu przedmiotu umowy w stosunku do terminów określonych w § 3 ust 2 niniejszej umowy, lub w przypadku braku zgody Zamawiającego na dostawę zaoferowanego zastępczo produkt zamiennego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zakupu danego przedmiotu umowy u innego dostawcy (zakup interwencyjny), a różnicą kosztów wynikającą z ceny przetargowej i ceny nabycia u innego dostawcy, obciąży Wykonawcę.
5. Zakup interwencyjny skutkuje zmniejszeniem ilości przedmiotu umowy o wielkość tego zakupu.
Zamawiający, zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp przewiduje możliwość zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w następującym zakresie:
a) zmiany ceny zgodnie z postanowieniami § 1 ust. 3 niniejszej umowy
b) zmiana przedmiotu umowy zgodnie z zapisami § 1 ust. 5 niniejszej umowy;
c) numeru katalogowego produktu;
d) nazwy produktu przy zachowaniu jego parametrów;
e) sposobu konfekcjonowania;
f) osób kluczowych dla realizacji umowy oraz osób reprezentujących strony z uwagi na niezależne od stron okoliczności (tj. choroba, wypadki losowe, nieprzewidziane zmiany organizacyjne itp);
g) danych teleadresowych stron zapisanych w umowie;
h) postanowień umowy w przypadku zmiany przepisów prawnych istotnych dla realizacji przedmiotu umowy,
i) postanowień umowy, związanych z zaistnieniem okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
09:00
|
IV 4 5 okres |
30
|