GuidZP400 |
f4e4d5ec-4e78-4a4f-87c9-78ed68dba57f
|
Biuletyn |
593896-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
|
Regon |
30655500000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Dąbrowskiego
|
Zamawiajacy adres numer domu |
16
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Morąg
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14300
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
897 574 231
|
Zamawiajacy fax |
897 574 593
|
Zamawiajacy email |
dzp@szpitalmorag.pl
|
Adres strony url |
www.szpitalmorag.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Sp.z o.o.
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpitalmorag.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpitalmorag.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Pisemnie na adres wskazany poniżej
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Szpital Miejski w Morągu Społka z ograniczoną odpowiedzialnościąDąbrowskiego 16 14-300 MorągTel.:89/7574231 89/7572130 fax 89/7574593NIP-741 212-52-17 REGON 000306555 KRS:0000438960Sąd rejonowy w Olsztynie VIII Wydział Gospodarczy Krajowe Polska
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa sprzętu jednorazowego użytku
|
Numer referencyjny |
26/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy sterylnego i niesterylnego sprzętu medycznego jednorazowego użytku. Zaoferowany sprzęt medyczny musi być dopuszczony do obrotu i używania na obszarze RP zgodnie z wymogami Ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, z 2016 r. poz. 542). oraz dyrektywami UE.Miejscem dostaw sprzętu medycznego jednorazowego użytku sterylnego - apteka szpitalna, niesterylnego- magazyn szpitalny
2. Zamawiający dopuszcza możliwości składania ofert częściowych na wybraną przez siebie jedną lub więcej części od 1 do 41
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Formularzu cenowym -załącznik nr 2 do SIWZ
|
Cpv glowny przedmiot |
33141000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Waluta calosc |
PLN
|
Okres w miesiacach |
12
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.) Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt. 1 ustawy
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Dokumenty potwierdzające dopuszczenie zaoferowanych wyrobów do obrotu zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 876, 1918, z 2016 r. poz. 542) oraz dyrektywami UE dla wyrobów, które te dokumenty dotyczą
2.) Aktualne dane techniczne oferowanego asortymentu / w j. polskim/ ( strony katalogowe, karty techniczne, itp. ) pozwalające Zamawiającemu na stwierdzenie spełnienia wymaganych parametrów
3.) W przypadku gdy Zamawiający będzie miał wątpliwości co do zgodności zaoferowanego przedmiotu zamówienia z jego opisem w SIWZ zastrzega sobie możliwość zażądania próbek.
|
Inne dokumenty niewymienione |
1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ
2.W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
a/zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie
bez zmian;
b/zmian stawek opłat celnych wprowadzonych decyzjami odnośnych władz
c/ strony dopuszczają zmianę cen jednostkowych asortymentu objętego umową w przypadku zmiany
wielkości opakowania wprowadzonej przez producenta z zachowaniem zasady proporcjonalności w
stosunku do ceny objętej umową.
d/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany wielkości zapotrzebowań na poszczególne pozycje w
ramach danego pakietu do wyczerpania się wartości umowy
e/ Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian w zapotrzebowaniach ilościowych bez
zmiany cen jednostkowych przedmiotu zamówienia. Wykonawcy nie będą przysługiwały
roszczenia o zapłatę odszkodowania dotyczące ilości wyszczególnionych w Zapotrzebowaniu
jeżeli rzeczywiste potrzeby Zamawiającego będą mniejsze niż określone w treści SIWZ
jednak zmniejszenie ilości zamówionego asortymentu nie przekroczy 25% wartości.
f/W przypadku zwiększenia się, w trakcie trwania umowy, potrzeb Zamawiającego na produkty
objęte umową, Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia wielkości zamówienia o
25% ich wartości . W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z powyższego
uprawnienia Wykonawca zobowiązany jest do dostawy produktów po cenie jednostkowej
określonej w umowie.
h)obniżenia ceny jednostkowej netto wyrobu w każdym przypadku.
|
IV 6 1 sposob udostepniania |
Jeżeli Wykonawca zastrzega, że informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, nie mogą być udostępnione, część oferty, która zawiera te informacje należy umieścić w odrębnej kopercie oznaczonej napisem: „Informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa”. Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 86 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
polski
|
IV 4 5 okres |
30
|