GuidZP400 |
f114b11a-c59c-4607-b5db-4bfdaf41a1bf
|
Biuletyn |
595592-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Zakład Zagospodarowania Odpadów Olszowa Sp. z o.o.
|
Regon |
25094533300000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Olszowa, ul. Bursztynowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
55
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kępno
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
63600
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
wielkopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
62 78 211 90
|
Zamawiajacy fax |
627 514 166
|
Zamawiajacy email |
biuro@zzo-olszowa.pl
|
Adres strony url |
www.zzo-olszowa.pl, http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Podmiot prawa handlowego
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
http://www.zzo-olszowa.bip.net.pl/
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa, montaż i rozruch doposażenia uzupełniającego linii technologicznej sortowania odpadów komunalnych umożliwiającego wydzielanie w dodatkowej kabinie sortowniczej frakcji surowcowych ze strumienia balastu w istniejącym ciągu technologicznym
|
Numer referencyjny |
12/ZZO/2017/ZP
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem niniejszego zamówienia jest doposażenie uzupełniające linii technologicznej sortowani odpadów komunalnych umożliwiające wydzielenie w dodatkowej kabinie sortowniczej frakcji surowcowych ze strumienia balastu w istniejącym ciągu technologicznym. Modernizacja linii technologicznej w powyższym zakresie jest wymagana względami ekologicznymi (poziomy odzysku do recyklingu, konieczność minimalizacji frakcji balastowej), jak również względami ekonomicznymi.
|
Cpv glowny przedmiot |
42000000-6
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-12-29T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej lub finansowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że osiągnął łącznie minimalny roczny obrót w obszarze objętym zamówieniem (tj. projektowanie, dostawa, montaż i rozruch kompletnych instalacji sortowania odpadów komunalnych (przez instalacje sortowania odpadów komunalnych rozumie się zespół stacjonarnych urządzeń technicznych powiązanych technologicznie, do których tytułem prawnym dysponuje ten sam podmiot i położonych na terenie jednego zakładu (zgodnie z art. 3 ppkt 6 ustawy Prawo ochrony środowiska)) zakończonych odbiorem) za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres - w wysokości nie mniejszej niż 500.000 złotych
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.
A. Wykonawca spełni warunek jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, zrealizował:
1) dwa zamówienia, których przedmiotem było wykonanie projektu technologicznego i przeprowadzenia modernizacji części mechanicznej instalacji do sortowania odpadów oraz wykonanie takiej modernizacji z uwzględnieniem i wykorzystaniem urządzeń będących w posiadaniu i wcześniejszym użytkowaniu przez zamawiającego (tj. w szczególności: co najmniej jednego sita bębnowego, jednej kabiny sortowniczej i przenośników). Przedmiot zamówienia winien obejmować w szczególności: dostawę, montaż, jak również ponowny rozruch kompletnej instalacji sortowania odpadów komunalnych zakończony odbiorem. Wymaga się, aby zakres dostaw dla zamówienia obejmował co najmniej: jedną kabinę sortowniczą wraz z przenośnikiem sortowniczym, modyfikację lub dostawę nowego systemu sterowania i wizualizacji kompletnego procesu technologicznego sortowania odpadów komunalnych. Wymaga się, aby wykonana instalacja do sortowania zapewniała sortowanie co najmniej 20 Mg/godz. odpadów komunalnych oraz aby linia technologiczna po ukończeniu modernizacji była wyposażona co najmniej w następujące urządzenia:
Kabina wstępnego sortowania – min. 1 urządzenie,
Sito bębnowe do kwalifikacji odpadów – min. 1 urządzenie,
Separator optyczny – min. 4 urządzenia,
Kabiny sortownicze.
Poprzez zrealizowanie zamówienia rozumie się modernizację i rozbudowę istniejącej instalacji sortowania odpadów komunalnych wraz z opracowaniem projektu technologicznego tej modernizacji oraz kompletację, dostawę i montaż wszystkich urządzeń stanowiących zakres dostaw dla zamówienia, z wykorzystaniem urządzeń będących w posiadaniu i wcześniejszym użytkowaniu przez Zamawiającego wraz z wykonaniem lub modernizacją systemu sterowania kompletnej instalacji obejmującej wykonanie nowego systemu sterowania dla całej zmodernizowanej instalacji do sortowania odpadów lub jego modyfikację.
B. Wykaże, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
1) Co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Projektant Technolog instalacji do sortownia odpadów, posiadającą:
- kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne,
- ogólne doświadczenie zawodowe – co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w branży gospodarki przetwarzania odpadów, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie przy projektowaniu technologii sortowania odpadów komunalnych,
- szczególne doświadczenie zawodowe, tj. doświadczenie w projektowaniu technologii procesów sortowania, o których mowa w pkt A.1.
2) Co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Projektanta – konstruktora budowy maszyn i urządzeń, posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje:
- kwalifikacje: wykształcenie wyższe techniczne,
- ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego przy projektowaniu maszyn i urządzeń.
- szczególne doświadczenie zawodowe, tj. udział w wykonaniu co najmniej dwóch dokumentacji projektowych urządzeń, w szczególności: przenośników sortowniczych, konstrukcji stalowych, przesypów, wchodzących w skład dwóch różnych instalacji do sortowania odpadów komunalnych o przepustowości oraz wyposażeniu technologicznym zgodnym z pkt A.1.
3) Co najmniej jedną osobą przewidzianą do pełnienia funkcji Kierownika montażu linii technologicznej sortowni posiadającą:
- kwalifikacje: wykształcenie techniczne,
- ogólne doświadczenie zawodowe: co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego,
- szczególne doświadczenie zawodowe, tj. doświadczenie w kierowaniu montażem linii technologicznej, o których mowa w pkt A.1.
Jeżeli w trakcie realizacji Umowy nastąpi zmiana albo rezygnacja z osób wskazanych w wykazie osób jako kluczowy personel dedykowany do realizacji przedmiotu zamówienia, Wykonawca jest zobowiązany uzasadnić Zamawiającemu, iż proponowana nowa osoba spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
|
Czy zdolnosc techniczna wymaga wykonawcow |
1
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp. Zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenie właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, lub innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu.
|
Zakresie warunkow udzialu |
Wykaz dostaw (sporządzony na podstawie zał. nr 5 do niniejszej SIWZ) wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy. W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
Wykaz osób (sporządzony na podstawie zał. nr 4 do niniejszej SIWZ), skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami.
Oświadczenie wykonawcy (sporządzone na podstawie zał. nr 7 do niniejszej SIWZ) o rocznym obrocie wykonawcy lub o obrocie wykonawcy w obszarze objętym zamówieniem, za okres nie dłuższy niż ostatnie 3 lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – za ten okres.
Zamawiający wymaga załączenia przez wykonawcę sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości, również odpowiednio z opinią o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzenia sprawozdania finansowego, innych dokumentów określających na przykład obroty oraz aktywa i zobowiązania potwierdzającego spełnienie warunku udziału w postępowaniu. Należy przedstawić dokumenty za ostatnie trzy lata obrotowe, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy to za ten okres.
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
Rysunki technologiczne przedstawiające szczegółowo sposób zabudowy kabiny sortowniczej balastu, przenośnika(ów) sortowniczego(ych) oraz innych oferowanych urządzeń oraz ich włączenia w istniejący układ linii technologicznej – rysunek istniejącej linii technologicznej z naniesionymi urządzeniami i rozwiązaniami stanowiącymi przedmiot niniejszego zamówienia (rzuty i przekroje)
Opis rozwiązań technicznych, konstrukcyjnych i materiałowych.
Wykaz oferowanych nowych maszyn i urządzeń zgodnie z załącznikiem nr 6 do niniejszej SIWZ.
Wstępny plan (harmonogram) realizacji przedstawiający czasookresy realizacji: opracowania projektu technologicznego, dostaw, montażu, wyłączenia linii technologicznej, rozruchu wraz ze szkoleniem personelu oraz odbioru końcowego który nie może przekroczyć terminu realizacji zamówienia oraz czasookresów wyłączenia linii technologicznej z eksploatacji wskazanych w niniejszym SIWZ.
Opis procesu segregacji odpadów komunalnych po przeprowadzonej rozbudowie.
Inne wymagane w SIWZ dokumenty.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Zobowiązanie podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których Wykonawca polega, do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia na podstawie zał. nr 2 do SIWZ.
Zamawiający wymaga, aby wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów (podmiotów trzecich), tj. na ich wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny lub też na osoby zdolne do wykonania zamówienia należące do tych podmiotów, miał na uwadze konieczność zapewnienia realności ich wykorzystania na etapie realizacji zamówienia. Realne dysponowanie wiedzą i doświadczeniem, potencjałem technicznym czy też osobami zdolnymi do wykonania zamówienia musi wiązać się z udziałem podmiotu trzeciego udostępniającego takie zasoby w realizacji zamówienia w postaci podwykonawstwa na podstawie umowy z wykonawcą. Zamawiający wymaga, aby podmiot trzeci, który udostępnia swoje zasoby przeniósł swoje własne, a udostępnione na rzecz wykonawcy doświadczenie, jak również zaangażowanie poszczególnych osób wskazanych jako zdolnych do wykonania zamówienia, w realizację przedmiotu zamówienia.
|
Czy wadium |
1
|
Wadium |
1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 6 000.00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 PLN).
2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 2017-10-10 do godz. 10:00.
3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 91 1090 1144 0000 0001 1140 4435;
b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;
c) gwarancjach bankowych;
d) gwarancjach ubezpieczeniowych;
e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.
4. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium na okres związania ofertą.
5. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.
6. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężna musi być czynnością jednostronnie zobowiązującą, mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp oraz zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty kwoty wadium na rzecz Zamawiającego.
7. Zamawiający zwróci wadium na zasadach określonych w art. 46 ust.1, 1a, 2 i 4 ustawy Pzp.
8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.
9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, w przypadkach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zgodne z zapisami SIWZ i wzorem umowy stanowiący integralną część SIWZ.
|
IV 4 4 data |
2017-10-10T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 5 okres |
30
|