GuidZP400 |
3f402b2e-ad66-435b-9f24-3b6b801ef568
|
Biuletyn |
595590-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie
|
Regon |
28024206800000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Moniuszki
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Braniewo
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
14500
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
warmińsko-mazurskie
|
Zamawiajacy telefon |
556 208 361
|
Zamawiajacy fax |
556 208 362
|
Zamawiajacy email |
zamowienia@szpital-braniewo.home.pl
|
Adres strony url |
www.szpital-braniewo.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
8
|
Rodzaj zamawiajacego inny |
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o. o
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.szpital-braniewo.p
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.szpital-braniewo.p
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
pocztą tradycyjną, kurierem lub osobiście
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Powiatowe Centrum Medyczne Spółka z o.o. w Braniewie, Ul. Moniuszki 13, 14-500 Braniewo, (Sekretariat pok. 219, Budynek Administracji)
|
Nazwa nadana zamowieniu |
dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku
|
Numer referencyjny |
PCM/ZP 01/I/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku, materiałów do sterylizacji, materiałów laboratoryjnych, materiałów do endoskopii oraz niektórych materiałów wielokrotnego użytku w podziale na zadania
1.2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Za ofertę częściową uznaje się taką, która obejmuje jedno pełne zadanie. Opis części zamówienia w podziale na zadania:
1.2.1. Zadanie 1: Igły
1.2.2. Zadanie 2:Strzykawki
1.2.3. Zadanie 3: Kaniule dożylne typu Venflon
1.2.4. Zadanie 4: Zestaw do konikotomii
1.2.5. Zadanie 5: Cewniki, dreny, inne
1.2.6. Zadanie 6: Woreczki, przedłużacze, inne
1.2.7. Zadanie 7: Przyrządy do przetoczeń
1.2.8. Zadanie 8: Ostrza wymienne
1.2.9. Zadanie 9: Pojemniki na zużyte igły
1.2.10. Zadanie 10: Pozostały sprzęt
1.2.11. Zadanie 11: Drobny sprzęt lekarski
1.2.12. Zadanie 12: Odzież medyczna, maski, czepki, pościel, inne
1.2.13. Zadanie 13: Papiery do aparatów
1.2.14. Zadanie 14: Materiały medyczne różne
1.2.15. Zadanie 15: Akcesoria do endoskopii szczypczyki do biopsji
1.2.16. Zadanie 16: Akcesoria do endoskopii pozostałe
1.2.17. Zadanie 17: Zestawy, igły doszpikowe Typu BIG
1.2.18. Zadanie 18: Materiały dla ratownictwa medycznego.
1.2.19. Zadanie 19: Elektrody neutralne jednorazowe dla dzieci i dorosłych
1.2.20. Zadanie 20: Materiały laboratoryjne plastikowe
1.2.21. Zadanie 21: Szkło laboratoryjne
1.2.22. Zadanie 22: Materiały do sterylizacji
1.2.23. Zadanie 23: Worki foliowe cz. 1
1.2.24. Zadanie 24: Worki foliowe cz. 2.
1.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ „ Formularz cenowy” stanowiący również załącznik do umowy.
2. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia
2.1. Zamawiający wymaga, aby oferowane przez Wykonawcę wyroby medyczne spełniały następujące warunki:
2.1.1. Były dopuszczone do obrotu i stosowania na podstawie świadectw: certyfikat wydany przez jednostkę notyfikacyjną w UE ( z aktualną datą ważności i identyfikacją producenta i typu wyrobu) lub deklaracją zgodności z wymogami Dyrektyw Unii Europejskiej zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia 20 maja 2010 (Dz. U. z 2010r. nr 107 poz. 679),
2.1.2. Posiadały wpis do rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie.
2.2. Dostawy przedmiotu zamówienia Wykonawca winien realizować na własny koszt i ryzyko do siedziby Zamawiającego w Braniewie przy ulicy Moniuszki 13 (Apteka, Magazyn Medyczny)
2.3. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia określony w załączniku nr 2 do SIWZ opisany jest przez wskazanie znaku towarowego, patentu lub pochodzenia, dopuszcza składania ofert równoważnych. Pod pojęciem oferty równoważnej Zamawiający rozumie przedmiot zamówienia o parametrach takich samych jak opisane w Załączniku nr 2 do SIWZ lub o parametrach wyższych. Dokonanie równoważności przedmiotu spoczywa na Wykonawcy”
2.4. Dopuszcza się inne opakowania niż zostały określone w formularzach cenowych pod warunkiem odpowiedniego ich przeliczenia do potrzeb Zamawiającego
Wykonawca winien powiadamiać Zamawiającego o wszelkich wycofanych, wstrzymanych w obrocie produktach przedmiotu umowy
|
Cpv glowny przedmiot |
33140000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
12
|
Okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określi warunku w tym zakresie
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
1.aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1) ustawy. 2.oświadczenie wykonawcy o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wykonawca na podstawie art. 24 ust. 11 Pzp w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 Pzp, zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu oświadczenia. Warunek ten Powinien spełnić każdy wykonawca
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
2.3.1. Oświadczenie o dopuszczeniu asortymentu do obrotu – załącznik nr 6 1.4. Wykaz próbek (dotyczy zadania 3 kaniule dożylne typu wenflon, poz. 1-8 po 2 szt. dołączony bezpłatnie do oferty)
|
Inne dokumenty niewymienione |
Formularz oferty, Formularz cenowy, Pełnomocnictwo do podpisania oferty, oświadczeń i dokumentów składających się na ofertę, o ile pełnomocnictwo to nie wynika z innych dokumentów dołączonych do oferty - pełnomocnictwo należy przedstawić w formie oryginału, podpisane przez Wykonawcę lub w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza (jeżeli dotyczy),Wzór umowy
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Strony dopuszczają zmiany umowy w stosunku do treści złożonej oferty z uwzględnieniem art. 144 ust. 1 w zakresie: 1.1. zmian wynikających z przekształceń własnościowych 1.2. zmian organizacyjno-technicznych, 1.3. zmiany adresu 1.4. Zmiany stawki podatku VAT wprowadzonych drogą decyzji właściwych organów administracji państwowej 1.5. gdy nastąpi zmiana przepisów prawa dot. postanowień niniejszej umowy i postanowienia te staną się niezgodne z prawem w całości lub części - stosuje się obowiązujące przepisy prawa 1.6. gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony 1.7. inne, które nie naruszają zasady określonej w art. 140 ust. 3 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych 2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy w sytuacji, gdy termin zawarcia nowej umowy związanej z realizacja przedmiotu zamówienia zakończonego postępowania przetargowego nie stanowi ciągłości chronologicznej z umowa zawartą w poprzednim postępowaniu przetargowym dotyczącym tego samego przedmiotu zamówienia, przy zachowaniu niezmienności treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy. Aneks zostanie zawarty do czasu wyłonienia nowego Wykonawcy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z póź. zm.) lub do czasu zaistnienia przesłanek stanowiących podstawę zaprzestania dalszej realizacji przedmiotu zamówienia 2.1. przedłużenia terminu wykonywania niniejszej umowy, o którym mowa w pkt. 2 będzie wymagało zgody Wykonawcy 3. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej netto i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego
|
IV 4 4 data |
2017-10-06T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
11:30
|
IV 4 5 okres |
30
|