GuidZP400 |
6e6249f5-14e7-4679-82ae-1bb80240e555
|
Biuletyn |
595503-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Gmina Zawadzkie
|
Regon |
00053108000000
|
Zamawiajacy adres ulica |
Dębowa
|
Zamawiajacy adres numer domu |
13
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Zawadzkie
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
47-120
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
opolskie
|
Zamawiajacy telefon |
77 462 31 00
|
Zamawiajacy fax |
77 462 31 75; 462 31 76
|
Zamawiajacy email |
umig@zawadzkie.pl
|
Adres strony url |
www.bip.zawadzkie.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
2
|
Czy dostep dokumentow zamowienia |
1
|
Dostep dokumentow zamowienia |
www.bip.zawadzkie.pl
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
www.bip.zawadzkie.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Oferty w zamkniętych kopertach wraz z wymaganymi dokumentami, o któych mowa w SIWZ, należy przesłać pocztą lub złożyć osobiście w siedzibie Zamawiającego
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Urząd Miejski w Zawadzkiem, ul. Dębowa 13, 47-120 Zawadzkie, pok. 101
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem
|
Numer referencyjny |
KI.271.3.1.2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Czy podzielone na czesci |
1
|
Zastrzega prawo grup czesci |
Każdy oferent ma możliwość złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
|
Maksymalna liczba czesci jednemu wykonawcy |
Każdy oferent ma możliwość złożyć ofertę na każdą część zamówienia.
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa oraz montaż mebli i wyposażenia do Żłobka Publicznego w Zawadzkiem obejmujący następujące części:
Część I - Zakup i dostawa mebli stanowiących wyposażenie sal Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
Część II - Zakup i dostawa wyposażenia sypialni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
Część III - Zakup i dostawa wyposażenia łazienki oraz artykułów sanitarno – higienicznych Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu, aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji.
Część IV - Zakup i dostawa wyposażenia szatni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem.
Część V - Zakup i dostawa wyposażenia pralni Żłobka Publicznego w Zawadzkiem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu i urządzeń gastronomicznych,
aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków ich eksploatacji.
Część VI - Zakup i dostawa wyposażenia kuchni oraz zaplecza kuchennego Żłobka Publicznego w Zawadzkiem wraz z montażem.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do niniejszej SIWZ i stanowi jego integralną część. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimum techniczne i jakościowe wymagane przez Zamawiającego. Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowym, w stanie nie uszkodzonym, wolnym od wad oraz posiadać niezbędne atesty, certyfikaty, świadectwa jakości lub inne dokumenty dopuszczające do użytku przewidziane prawem. Zamawiający wymaga w przypadku dostarczonego sprzętu i urządzeń gastronomicznych,
aby Wykonawca przed ich uruchomieniem dokonał sprawdzenia poprawności ich działania oraz przeszkolił wyznaczonych przez Zamawiającego pracowników z zakresu warunków
ich eksploatacji. Zamawiający wymaga, w przypadku dostawy mebli gastronomicznych ze stali nierdzewnej, pouczenia pracowników w zakresie ich użytkowania i konserwacji.
|
Cpv glowny przedmiot |
39100000-3
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Data zakonczenia |
2017-11-24T00:00:00+01:00
|
Okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w tym wykaże, że:
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy.
|
Informacje dodatkowe okreslenie warunkow |
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełnienia niniejszego warunku.
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, a następnie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. niniejszej SIWZ.
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w tym wykaże, że:
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy.
|
Sytuacja finansowa informacje dodatkowe |
Zamawiający nie określa szczegółowo sposobu spełnienia niniejszego warunku.
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, a następnie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. niniejszej SIWZ.
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
1. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 Prawo zamówień publicznych, w tym wykaże, że:
1) nie podlega wykluczeniu
2) posiada doświadczenie w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia
Wykonawca winien przedstawić wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - warunek uważa się za spełniony, kiedy wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. wykonał co najmniej 1 dostawę i montaż wyposażenia do żłobka, odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi dla każdej z części, na którą składana jest oferta, na kwotę co najmniej 30.000,00 zł brutto dla dostaw opisanych w części I-V, oraz na kwotę co najmniej 80.000,00 zł brutto dla dostaw opisanych części VI.
2. O udzielenie zamówienia może ubiegać się tylko Wykonawca, który nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Ustawy.
|
Zdolnosc techniczna informacje dodatkowe |
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, a następnie dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2. niniejszej SIWZ.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 2 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 3 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 4 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 5 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 6 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 7 |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 8 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy przedłożyć oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została
najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
1) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz
z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie
w całości wykonania decyzji właściwego organu,
2) zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,
3) odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy
|
Zakresie warunkow udzialu |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy przedłożyć oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ.
4. Zamawiający przed udzieleniem zamówienia, wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni, terminie aktualnych na dzień złożenia następujących oświadczeń lub dokumentów:
- wykaz wykonanych dostaw, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - warunek uważa się za spełniony, kiedy wykonawca wykaże się doświadczeniem w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia, tzn. wykonał co najmniej 1 dostawę i montaż wyposażenia do żłobka, odpowiadającą swoim rodzajem zakresowi dla każdej z części, na którą składana jest oferta, na kwotę co najmniej 30.000,00 zł brutto dla dostaw opisanych w części I-V, oraz na kwotę co najmniej 80.000,00 zł brutto dla dostaw opisanych części VI.
Wykaz należy przygotować zgodnie ze wzorem określonym w załączniku nr 5 do SIWZ
|
Wykaz potwierdzenie okolicznosci |
W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz braku podstaw do wykluczenia z postępowania należy przedłożyć oświadczenie według załącznika nr 3 do SIWZ.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.4. rozdziału 5 SIWZ składa
odpowiednio:
1) w odniesieniu do ppkt. 1 - informację z odpowiedniego rejestru albo, w przypadku braku takiego rejestru, inny równoważny dokument wydany przez właściwy organ sądowy lub administracyjny kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dotyczy informacja albo dokument, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 13, 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 5 i 6 ustawy Pzp. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
2)w odniesieniu do ppkt. 2 – 3 – dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
a) nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert,
b) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert;
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5.2.4. rozdziału 5 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie Wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania Wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty te muszą zostać wystawione z zachowaniem terminów wskazanych dla dokumentów wymienionych w pkt. 5.2.5. rozdziału 5 SIWZ.
Wykonawca mający siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do osoby mającej miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, której dotyczy dokument wskazany w pkt. 5.2.5. ppkt. 2 lit. a) rozdziału 5 SIWZ, składa ten dokument w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 14 i 21 oraz ust. 5 pkt 6 ustawy Pzp. Jeżeli w kraju, w którym miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument miał dotyczyć, nie wydaje się ta-kich dokumentów, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie tej osoby złożo-nym przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorzą-du zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na miejsce zamieszkania tej osoby. Dokumenty wymienione w niniejszym ustępie muszą zostać wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Wykonawcy obowiązani są dołączyć do oferty dokument pełnomocnictwa (zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Pzp) w przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się wspólnie kilku Wykonawców.
Wykonawca może dołączyć do oferty, umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie lub przed zawarciem umowy, jeśli złożona oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą przez Zamawiającego.
Do oferty należy dołączyć dokumenty wskazujące, że osoba podpisująca ofertę i inne dokumenty lub oświadczenia jest do tej czynności umocowana, chyba że umocowanie wynika z dokumentów dostępnych dla Zamawiającego w myśl art. 26 ust. 6 ustawy Pzp. W przypadku złożenia kopii pełnomocnictwa musi być ono potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osoby udzielające pełnomocnictwa lub notariusza.
Poświadczenia za zgodność z oryginałem dokonuje odpowiednio Wykonawca, podmiot, na którego zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego albo podwykonawca, w zakresie dokumentów, które każdego z nich dotyczą.
Dokumenty (z zastrzeżeniem dokumentu pełnomocnictwa), o których mowa w SIWZ Wykonawcy winni składać w następującej formie:
1) oświadczenia, o których mowa w niniejszej SIWZ dotyczące Wykonawcy i innych podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polega Wykonawca na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp oraz dotyczące podwykonawców - składane są w oryginale;
2) pozostałe dokumenty, o których mowa niniejszej SIWZ - składane są w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem.
Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości.
Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzi się w języku polskim. Dokumenty lub oświadczenia sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Zasada ta rozciąga się także na składane w toku postępowania wyjaśnienia, oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje itp.;
Jeżeli Wykonawca nie złoży oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 5 niniejszej SIWZ, oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, lub innych dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia postępowania, oświadczenia lub dokumenty są niekompletne, zawierają błędy lub budzą wskazane przez Zamawiającego wątpliwości, Zamawiający wezwie do ich złożenia, uzupełnienia, poprawienia w terminie przez siebie wskazanym, chyba że mimo ich złożenia oferta wykonawcy podlegałaby odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania.
Wykonawca nie jest obowiązany do złożenia oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa pkt. 5.2.4. rozdziału 5 SIWZ jeżeli Zamawiający posiada oświadczenia lub dokumenty dotyczące tego Wykonawcy lub może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352).
W przypadku Wykonawców z zagranicy są oni zobowiązani do podania w ofercie rejestrów publicznych danego kraju, z których Zamawiający może pobrać bezpłatnie dokumenty dotyczą-ce Wykonawców. Jeżeli Wykonawca zagraniczny nie wskaże danego rejestru, Zamawiający uzna, że dany dokument nie jest dostępny bezpłatnie w rejestrze publicznym i Wykonawca będzie zobowiązany do jego przedłożenia.
W przypadku, przedstawienia Zamawiającemu dokumentów w innym języku niż język polski, Za-mawiający żąda od Wykonawcy przedstawienia tłumaczenia na język polski wskazanych przez Wykonawcę i pobranych samodzielnie przez Zamawiającego dokumentów.
Zamawiający zastrzega, że w zgodzie z treścią art. 26 ust. 2f ustawy Pzp, jeżeli będzie to niezbędne do zapewnienia odpowiedniego przebiegu postępowania o udzielenie zamówienia, Zamawiający może na każdym etapie postępowania wezwać wykonawców do złożenia wszystkich lub niektórych oświadczeń lub dokumentów potwierdzających, że nie podlegają wykluczeniu, spełniają warunki udziału w postępowaniu, a jeżeli zachodzą uzasadnione podstawy do uznania, że złożone uprzednio oświadczenia lub dokumenty nie są już aktualne, do złożenia aktualnych oświadczeń lub dokumentów.
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
1. Istotne dla stron postanowienia, zawarto w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
2. Umowa w sprawie zamówienia publicznego zgodna z załączonym do SIWZ projektem zostanie zawarta w siedzibie Zamawiającego z wykonawcą, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza.
3. Termin zawarcia umowy zostanie podany przez Zamawiającego.
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:00
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być sporządzona w języku polskim, w formie pisemnej, na maszynie, komputerze lub nieścieralnym atramentem bądź długopisem, czytelna, spięta, podpisana przez osobę lub osoby uprawnione do zaciągania zobowiązań.
|
IV 4 5 okres |
30
|