ZAKUP I DOSTAWĘ WÓZKÓW: REANIMACYJNEGO, ZABIEGOWEGO I ANESTEZJOLOGICZNEGO ORAZ ZESTAWU DO INTUBACJI I WENTYLACJI Z WORKIEM SAMOROZPRĘŻALNYM W RAMACH PROJEKTU nr POIS.09.01.00-00-0031/16 pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. K. S. Wyszyńskiego w Łomży wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną”

Data publikacji 2017-09-29
Data zakończenia 2017-10-09 00:00:00
Instytucja Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Miejscowość Łomża
Województwo podlaskie
Branża
  • Urządzenia medyczne

Szczegóły

Numer ogłoszenia 595400-N-2017
Typ dokumentu ZP-400
Kod CPV 331000001
Adres strony internetowej siwz
BZP Zobacz

Przedmiot zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózków: reanimacyjnego, zabiegowego i anestezjologicznego oraz zestawu do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym w ramach projektu nr POIS.09.01.00-00-0031/16 pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. K. S. Wyszyńskiego w Łomży wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną”
o wymaganiach wg załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów: 4
PAKIET 1 – Wózek reanimacyjny – szt. 1
PAKIET 2 - Wózek anestezjologiczny – szt. 6
PAKIET 3 – Wózek zabiegowy – szt. 1
PAKIET 4 - Zestaw do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym – 3 szt.
Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.

Dodatkowe informacje

GuidZP400 fb545187-b0ba-446e-b3c2-477af3bab484
Biuletyn 595400-N-2017
Zamawiajacy nazwa Szpital Wojewódzki w Łomży im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego
Regon 45066502400000
Zamawiajacy adres ulica Al. Piłsudskiego
Zamawiajacy adres numer domu 11
Zamawiajacy miejscowosc Łomża
Zamawiajacy kod pocztowy 18404
Zamawiajacy panstwo Polska
Zamawiajacy wojewodztwo podlaskie
Zamawiajacy telefon 864 733 610
Zamawiajacy fax 864 733 210
Zamawiajacy email przetargi@szpital-lomza.pl
Adres strony url www.szpital-lomza.pl
Adres strony internetowej www.szpital-lomza.pl
Zamieszczanie obowiazkowe 1
Ogloszenie dotyczy 1
Czy finansowane z unii 1
Nazwa projektu programu nr POIS.09.01.00-00-0031/16 pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. K. S. Wyszyńskiego w Łomży wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną”
Czy ubiegac zaklady pracy 2
Minimalny procent zatrudnienia 0%
Rodzaj zamawiajacego 8
Rodzaj zamawiajacego inny Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Medycznej
Dostep dokumentow zamowienia www.szpital-lomza.pl
Zamieszczona bedzie specyfikacja www.szpital-lomza.pl
Wymagane przeslanie ofert inny w formie pisemnej
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres Szpital Wojewódzki im. Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Łomży, Al. Józefa Piłsudskiego 11, 18-400 Łomża (kancelaria)
Nazwa nadana zamowieniu ZAKUP I DOSTAWĘ WÓZKÓW: REANIMACYJNEGO, ZABIEGOWEGO I ANESTEZJOLOGICZNEGO ORAZ ZESTAWU DO INTUBACJI I WENTYLACJI Z WORKIEM SAMOROZPRĘŻALNYM W RAMACH PROJEKTU nr POIS.09.01.00-00-0031/16 pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. K. S. Wyszyńskiego w Łomży wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną”
Numer referencyjny ZT-SZP-226/ 01/69/2017
Rodzaj zamowienia 1
Czy podzielone na czesci 1
Okreslenie przedmiotu Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wózków: reanimacyjnego, zabiegowego i anestezjologicznego oraz zestawu do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym w ramach projektu nr POIS.09.01.00-00-0031/16 pn. „Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Wojewódzkiego im. K. S. Wyszyńskiego w Łomży wraz z doposażeniem w sprzęt i aparaturę medyczną” o wymaganiach wg załącznika nr 1 do SIWZ. Ilość pakietów: 4 PAKIET 1 – Wózek reanimacyjny – szt. 1 PAKIET 2 - Wózek anestezjologiczny – szt. 6 PAKIET 3 – Wózek zabiegowy – szt. 1 PAKIET 4 - Zestaw do intubacji i wentylacji z workiem samorozprężalnym – 3 szt. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
Cpv glowny przedmiot 33100000-1
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc 0,00
Okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku w tym zakresie
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę aparatury medycznej określonej grupą/klasą/kategorią nomenklatury CPV na kwotę min.: PAKIET 1 – 5 500,00 zł PAKIET 2 – 25 000,00 zł PAKIET 3 – 4 500,00 zł PAKIET 4 – 21 000,00 zł
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia 1
Wykaz dokumentow zaswiadczen - zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem podatkowym w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - zaświadczenia właściwej terenowej jednostki organizacyjnej Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego albo innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca zawarł porozumienie z właściwym organem w sprawie spłat tych należności wraz z ewentualnymi odsetkami lub grzywnami, w szczególności uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu; - odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy;
Zakresie warunkow udzialu warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej 1 dostawę aparatury medycznej określonej grupą/klasą/kategorią nomenklatury CPV na kwotę min.: PAKIET 1 – 5 500,00 zł PAKIET 2 – 25 000,00 zł PAKIET 3 – 4 500,00 zł PAKIET 4 – 21 000,00 zł
Wykaz potwierdzenie okolicznosci W celu potwierdzenia, że oferowane produkty odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda (dokumenty /oświadczenia składane na wezwanie Zamawiającego): Oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniu produkt „ …...” (należy go wymienić) został wprowadzony do obrotu i stosowania na terenie Polski, zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych (ustawa o wyrobach medycznych z dnia 20.05.2010r( Dz. U.2015r., poz. 876 ze zm.) – w przypadku składania oferty na wyrób medyczny lub oświadczenia, że oferowany przedmiotowym postępowaniem produkt, „.... „( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną (dotyczy wszystkich pakietów), i że na każde wezwanie Zamawiającego dostarczy dokumenty w wyżej wymienionym zakresie. Deklaracji zgodności i oznakowanie znakiem CE na wszystkie zaoferowane wyroby bedące i niebędące wyrobami medycznymi – dotyczy wszystkich pakietów. Uwaga! jeżeli wyrób, który nie został sklasyfikowany jako wyrób medyczny zgodnie z dyrektywami europejskimi i ustawą o wyrobach medycznych (Ustawa z dnia 20.05.2010r.) i nie jest objęty deklaracjami zgodności i nie podlega żadnemu wpisowi do rejestru, a więc nie posiada znaku CE, to w tym przypadku Zamawiający wymaga oświadczenia, że oferowany w przedmiotowym postępowaniem produkt, .......... ( należy go wymienić) nie jest objęty tym wymogiem i podać uzasadnienie tego faktu oraz podstawę prawną. Dokumentów (w języku polskim) potwierdzających spełnienie wymogów określonych w załączniku nr 1 do SIWZ: opisy producenta produktu (np.: prospekty, foldery, karty katalogowe producenta produktów) i fotografie, zawierające opis oferowanego produktu w języku polskim lub z tłumaczeniem na język polski - potwierdzające spełnianie wymogów określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Autentyczność załączonych dokumentów musi zostać poświadczona przez Wykonawcę - dotyczy wszystkich pakietów. Certyfikaty, instrukcje obsługi, certyfikat o autoryzacji serwisowej - w jęz. polskim (dopuszczone na nośniku elektronicznym) dla oferowanego sprzętu medycznego (zaleca się zastosowanie czcionki min 10)- dotyczy wszystkich pakietów. Oświadczenia Wykonawcy, że instrukcje obsługi w jęz. polskim (dopuszczone na nośniku elektronicznym) dla oferowanej/go aparatury medycznej/sprzętu medycznego oraz paszport techniczny i licencje na oprogramowanie* dostarczy wraz z dostawą sprzętu/aparatury. * - jeśli dotyczy Oświadczenia, że Wykonawca dysponuje uprawnionym przedstawicielem producenta i serwisu oferowanego sprzętu (autoryzacja producenta) i posiada certyfikat o autoryzacji serwisowej zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów. Oświadczenie Wykonawcy, że zaoferowane urządzenia medyczne są kompletne, nowe /rok produkcji 2017 – dotyczy wszystkich pakietów/, nieużywane i gotowe do funkcjonowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji, gwarantujące bezpieczeństwo pacjentów oraz personelu medycznego, a także zapewniające wymagany poziom świadczonych usług medycznych. Oświadczenie Wykonawcy, że udziela gwarancji na zaoferowane urządzenia medyczne zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ - dotyczy wszystkich pakietów.
Czy wadium 1
Wadium WYKONANIA UMOWY 1 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 2 Zamawiający nie wymaga wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 3 Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium dla poszczególnych pakietów: Pakiet nr 1 74,00 zł; Pakiet nr 2 360,00 zł. Pakiet nr 3 60,00 zł Pakiet 4 210,00 zł 4 Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 704,00 zł (słownie: siedemsetcztery złotych 00/100 ). 5 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Dopuszczalna jest jedna lub kilka następujących form: 5.1 pieniądz (przy czym za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego) 5.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 5.3 gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620)
Zmiana umowy 1
Zmiana umowy tekst zgodnie z wzorem umowy stanowiącym integralna część SIWZ
IV 4 4 data 2017-10-09T00:00:00+02:00
IV 4 4 godzina 10:00
IV 4 4 jezyki polski
IV 4 5 okres 30
Repozytorium wiedzy Urzędu Zamówień Publicznych  

Niezbędnik każdego uczestnika postępowania przetargowego - zebrane w jednym miejscu wszystkie najważniejsze dokumenty prawne...

Gwarancja ceny artykułów biurowych - pętla na szyi?  

W postępowaniach przetargowych podanie najniższej ceny jest w dalszym ciągu głównym, a często jedynym kryterium...

Nowa linia długopisów SCHNEIDER Slider Xite, XB  

Długopisy SCHNEIDER Slider Xite, XB wyposażone w wymienny wkład Slider 710 XB to idealne narzędzie do codziennej pracy w...

przetargibiurowe.pl  (+48) 600 092 062

Godziny pracy:  Biuro, live chat: 800 - 1700  Wsparcie online: 24h

Michał Troc Biuro obsługi klienta  

Szanowni Klienci! Drodzy Państwo!

Dbamy o Twoją prywatność

Zanim klikniesz „Przejdź do serwisu”, prosimy o przeczytanie tej informacji. Prosimy w niej o Twoją dobrowolną zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych przez nas i naszych zaufanych partnerów oraz przekazujemy informacje o naszej polityce prywatności w tym o tzw. cookies. Klikając „Przejdź do serwisu”, zgadzasz się na poniższe. Możesz też odmówić zgody lub ograniczyć jej zakres.

Zgoda

Jeśli chcesz zgodzić się na przetwarzanie przez nas i naszych zaufanych partnerów, Twoich danych osobowych, które udostępniasz w historii przeglądania stron i aplikacji internetowych, w celach marketingowych (obejmujących zautomatyzowaną analizę Twojej aktywności na stronach internetowych w celu ustalenia Twoich potencjalnych zainteresowań dla dostosowania reklamy i oferty), w tym na umieszczanie tzw. cookies na Twoich urządzeniach i ich odczytywanie, kliknij przycisk „Przejdź do serwisu”.

Jeśli nie chcesz wyrazić zgody lub ograniczyć jej zakres, kliknij „Szczegóły”, gdzie znajdziesz wszelkie informacje o tym jak to zrobić . Te same informacje znajdziesz także na podstronie z naszą polityką prywatności obowiązującą od 25 maja 2018.

W przypadku użytkowników zalogowanych, ważna jest Państwa wcześniejsza zgoda której udzieliliście podczas zakładania konta. Każda Państwa zgoda jest dobrowolna i można ją w dowolnym momencie wycofać.

Polityka prywatności (rozwiń) Klauzula Informacyjna (rozwiń) Lista Zaufanych Partnerów (rozwiń)