GuidZP400 |
66cec098-8a04-42e2-abc5-20172d5dada8
|
Biuletyn |
595407-N-2017
|
Zamawiajacy nazwa |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie
|
Regon |
35137588600000
|
Zamawiajacy adres ulica |
ul. Wielicka
|
Zamawiajacy adres numer domu |
265
|
Zamawiajacy miejscowosc |
Kraków
|
Zamawiajacy kod pocztowy |
30663
|
Zamawiajacy panstwo |
Polska
|
Zamawiajacy wojewodztwo |
małopolskie
|
Zamawiajacy telefon |
126 582 011
|
Zamawiajacy fax |
126 581 081
|
Zamawiajacy email |
usd_zp@inetria.pl
|
Adres strony url |
bip.usdk.pl
|
Zamieszczanie obowiazkowe |
1
|
Ogloszenie dotyczy |
1
|
Czy finansowane z unii |
2
|
Czy ubiegac zaklady pracy |
2
|
Minimalny procent zatrudnienia |
0%
|
Rodzaj zamawiajacego |
3
|
Czy zamieszczona bedzie specyfikacja |
1
|
Zamieszczona bedzie specyfikacja |
bip.usdk.pl
|
Czy wymagane przeslanie ofert |
1
|
Wymagane przeslanie ofert inny |
Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie, w siedzibie Zamawiającego, pokój nr 2H-06b – Sekcja ds. Zamówień Publicznych.
|
Dopuszczone wymagane przeslanie ofert adres |
Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków
|
Nazwa nadana zamowieniu |
Dostawa druków medycznych dla Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie
|
Numer referencyjny |
EZP-271-2-111/2017
|
Rodzaj zamowienia |
1
|
Okreslenie przedmiotu |
Przedmiot zamówienia stanowią sukcesywne dostawy druków medycznych, z uwzględnieniem bieżących potrzeb zamawiającego. Szczegółowe wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia, jego zakresu i przewidywanych ilości zawiera: Zał. 3 do SIWZ–Kalkulacja Cenowa–Opis Przedmiotu Zamówienia, Zał.3a do SIWZ Szczegółowy wykaz druków.
|
Cpv glowny przedmiot |
22000000-0
|
Szacunkowa wartosc zamowienia calosc |
0,00
|
Okres w miesiacach |
36
|
Informacje na temat katalogow |
Zamawiający udostępnia do wglądu druki i książki dokumentacji medycznej wg wzorów, objęte niniejszym postępowaniem, w siedzibie Zamawiającego (Dział Zaopatrzenia i Transportu) od 02.10. 2017 do 06.10.2017,
w godz. 8.00 – 15.00, nr tel: 12-658-24-57.
|
Okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Sytuacja finansowa okreslenie warunkow |
zamawiający nie ustanawia minimalnych wymagań w powyższym zakresie
|
Zdolnosc techniczna okreslenie warunkow |
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – to w tym okresie wykonał co najmniej 3 dostawy odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o wartości łącznej nie mniejszej niż 200 000 zł netto, przy czym co najmniej 1 dostawa powinna być o wartości nie mniejszej niż 80 000,00zł.
|
Czy zamawiajacy przewiduje wykluczenie |
1
|
Art 24 ust 5 pkt 1 |
1
|
Czy oswiadczenie niepodleganiu wykluczenia |
1
|
Wykaz dokumentow zaswiadczen |
Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej.
|
Zakresie warunkow udzialu |
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę wymagań określonych przez zamawiającego, składa wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy były wykonane oraz załączeniem dowodów określających czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami o których mowa są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy były wykonywane, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
|
Inne dokumenty niewymienione |
Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu wskazanego w pkt 5 niniejszego rozdziału (tj. aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Rzeczypospolitej Polskiej) składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji, ani nie ogłoszono upadłości – wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
Jeżeli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wystawia się dokumentu, o którym mowa w pkt 7, zastępuje się go dokumentem zawierającym odpowiednio oświadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub oświadczenie osoby, której dokument miał dotyczyć, złożone przed notariuszem lub przed organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego właściwym ze względu na siedzibę lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania tej osoby.
|
Zastosowanie procedury pzp |
1
|
Zmiana umowy |
1
|
Zmiana umowy tekst |
Zakres, charakter i warunki wprowadzenia zmian w treści umowy określa Załącznik nr 1 do SIWZ Istotne postanowienia umowy.
|
IV 4 4 data |
2017-10-09T00:00:00+02:00
|
IV 4 4 godzina |
10:45
|
IV 4 4 jezyki |
Oferta musi być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem lub nieścieralnym atramentem w sposób gwarantujący jej odczytanie.
|
IV 4 5 okres |
30
|
IV 6 6 |
Zamawiający udostępnia do wglądu druki i książki dokumentacji medycznej wg wzorów, objęte niniejszym postępowaniem, w siedzibie Zamawiającego (Dział Zaopatrzenia i Transportu) od 02.10. 2017 do 06.10.2017,
w godz. 8.00 – 15.00, nr tel: 12-658-24-57.
Zawartość oferty:
1) Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy – załącznik nr 2 do SIWZ,
2) Wypełniony i podpisany Formularz – Kalkulacja Cenowa – Opis Przedmiotu Zamówienia – załącznik nr 3 do SIWZ, załącznik nr 3a - Szczegółowy wykaz druków
3) Wypełnione i podpisane załączniki nr 4 i 4a do SIWZ,
4) Stosowne Pełnomocnictwo.
5) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich
w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.
|